Appartement Las Lilas

Las Lilas
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Las Lilas bij:

3 reviews over Appartement Las Lilas in het Nederlands

Erg leuk complexje met een super goede ligging.

Yvonne, 21-6-2013

Apartamentos Las Lilas is een leuk kleinschalig complex met een super goede ligging. Je bent echt in 3 minuten op de boulevard waardoor het erg makkelijk is om hier even heen te lopen. Alle accomodaties in dit complex hebben uitzicht op het zwembad wat erg leuk is. De prijs/kwaliteitverhouding is erg goed want wij hebben echt weinig betaald voor 8 nchtn en 2 pax. Als je echt een vakantie aan het zwembad wilt zou ik dit hotel niet aanraden, het zwembad is goed, maar wel klein en hierdoor naar mijn mening niet de gehele dag leuk. De accomodatie biedt geen eetgelegenheden maar dit is niet erg omdat je zo op de boulevard zit waar talloze restaurantjes en barretjes zijn. De kamers zijn goed, eenvoudig, niets speciaals. Schoonmaak vond ik vrij onregelmatig, meestal is dit om de dag o.i.d. maar hier kon ik het niet echt ontdekken hoe de logica zat.. wat jammer was was dat we maar 1 x in 8 dagen schone handdoeken gekregen hebben. Verder alles prima! Het is trouwens alleen voor volwassenen!
Gereisd met partner in juni 2013

Leuk appartementen complex

Ron, 13-6-2011

Wij zijn met TO 10 dagen naar dit gezellige complex geweest. Vriendelijke mensen, schoon en lekker dicht bij het strand. Gewoon goed! Alles binnen handbereik. Echt een superloactie om van een welverdiende vakantie te genieten. Wij komen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Mooi rustig complex

Fam.de Groot, 2-8-2010

Appartementen complex op loopafstand van de boulevard. Kamer aan het zwembad, relaxte sfeer, tegenover de SPAR supermarkt
Gereisd met partner in november 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Las Lilas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Lilas in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Lilas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Lilas scoort een 7.67 uit 10 op basis van 4 reviews.