Bungalow Las Cascadas **

Bungalow Las Cascadas
Las Cascadas

2 reviews over Bungalow Las Cascadas in het Nederlands

J.C. Smit, 4-3-2007

We hadden een huisje in de bovenste rij. Uitzicht over het park en de zee was mooi. Zwembad was goed onderhouden maar voor een verwarmd zwembad nogal koud.
    Gereisd anders in maart 2007

Domburg, 25-2-2007

Bezocht 2004. Is tegen helling gebouwd, aan park Las Cascadas. Ditis sterk verwaarloosd. Hierdoor rustige ligging met uitzicht over zee voor de bovenste huisjes. Winkels, horeca in de directe omgeving. Het strand Matagorda op loopafstand (5 min.). Wel enige overlast van vliegveld. De huisjes zijn in 1 laag gebouwd, aan straatzijde toegankelijk zonder trap, Aan parkzijde dmv steile trap zonder leuning ca. 15 treden. Inr.compleet, goede bedden, relatief ruim opgezet, met een terras en lavatuintje. Tv dmv muntaut. Kk met vriesged, verder magnetron, toaster, waterkoker, koffiezetter. Het parkje maakt deel uit van Las Gaviotas en is voorzien van een verwarmd zoutwater zwembad. Er is een poolbar, waar iets gegeten kan worden. Wij hebben het er goed naar onze zin gehad, maar doordat geen garantie gegeven kan worden voor huisje zonder trap, zijn wij daar niet meer geweest.
      Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Las Cascadas in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Las Cascadas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Las Cascadas scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.