Vraag & Antwoord Puerto del Carmen

Vraag & Antwoord Puerto del Carmen
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

1 2 volgende

strand bedjes (0 reacties)
Diana
24-8-2014
Wie weet de prijs van de strandbedjes op playa grande.

het weer in september (1 reacties)
Julie
14-7-2014
ik sta op het punt om een reis te boeken naar Lanzarote. Nu heb ik gehoord dat er heel wat wind heerst en dat het fris kan zijn begin september? klopt dit of niet? grts Julie

Summer
21-7-2014
Ik ben nu in juli geweest en er is veel wind. Maar daardoor is het ook nooit heel warm. Als je op het strand wil bakken vind je dat misschien niet handig. Je wordt gezandstraalt... maar wij vonden het wel lekker dat het niet heet aanvoelt in de zon.

excursies (1 reacties)
Mirjam
12-6-2014
Wie weet waar je het beste een excursie (betrouwbaar) kunt boeken en waar je een betrouwbare autoverhuur hebt in Puerto del Carmen. Alvast bedankt.

Summer
21-7-2014
Boek Pluscar (ook online) heel goedkoop, maar wel ok! Boek geen excursies, maar ga met de auto zelf langs. Ik als vrouw alleen kon daar goed rijden (navigatie) en je bent veel goedkoper uit (benzine 1,15 euro). De belangrijkste bezienswaardigheden hebben een gids incl bij het toegangskaartje. 9 euro voor volwassenen.

Weer in maart (0 reacties)
Sandra
20-1-2014
Wij gaan in maart naar Puerto del Carmen en hebben een villa gehuurd. Wie heeft er wat tips voor onze kinderen (3 en 5) rond de boulevard en de haven. Zijn er veel winkelcentra e.d.

strandbedjes (0 reacties)
Clema
1-12-2013
Wie weet of er weer strandbedjes staan op het strand Picolos bij hotel Las Costas?

Kledingadvies (2 reacties)
Mo
6-9-2013
Ik ga 5 oktober naar Lanzarote. Is het savonds nog blote benen en hemdjes weer of n lange broek en truitje met lange mouwen? Hoor t graag.

Loes
8-9-2013
Hallo, het hangt sterk af van of er wel of geen wind staat! Doorgaans kun je lekker mouwloos rondwandelen maar een dunne lange broek voor 'savonds of, voor de dames , een lange rok is wel prettig! Neem voor de zekerheid een dun vestje mee! Is meer dan genoeg! Veel plezier daar! Wij gaan a.s. donderdag!!!

Mo
8-9-2013
Bedankt voor je antwoord, fijne vakantie!

eten & drinken (1 reacties)
Yolanda
29-8-2013
Het is inmiddels 2 jaar geleden dat wij in Puerto del Carmen zaten. Las dat de ligbedjes inmiddels al duurder zijn. Kan iemand mij vertellen wat je bijv betaald op terrasje voor frisdrank, wijn, koffie ect Uit eten, kun je prijs vergelijken met hier in Nederland of is het goedkoper?

sanskie2601
10-9-2013
Icetea is gemiddeld 2,25 Overige frisdrank 2,00 Verse jus 2,50 a 3,50 Vleesgerechten tussen de 8 a 12,50 Pasta's en Pizza's al vanaf 5,50 Ijs vanaf 3,00 Dessert vanaf 5 a 6 euro

Playa Club (1 reacties)
Jacqueline
26-8-2013
Wie weet hoe vaak er een handdoeken wissel is bij Playa Club. Zijn er inmiddels al strandbedjes in Puerto del Carmen?

bianca
28-10-2013
Ja, er waren afgelopen week strandbedjes.

badhanddoeken aanwezig? (0 reacties)
Jeannette
12-8-2013
wie weet of er in de vierkamer appartementen badhanddoeken aanwezig zijn? Scheelt weer ruimte in de koffer als het niet meegenomen hoeft te worden

strandstoelen strand puerto del carmen (1 reacties)
dorette
1-7-2013
afgelopen mei waren alle strandstoelen en parasols van het strand verdwenen, omdat er onenigheid was tussen de verhuurders en de gemeente. Weet iemand of de strandstoelen en parasos er alweer staan??

India
31-7-2013
Ja sinds deze week hebben ze overal weer bedjes en parasols neergezet.

bananenboot , parasailen etc (1 reacties)
Ellis
21-6-2012
Wie weet waar je op Lanzarote met een bananenboot mee kunt en wat dit kost , en is er ook een mogelijkheid tot parasailing en wie kan mij vertellen wat dit ongeveer kost.. Alvast bedankt !

jobogi
20-7-2012
Neem taxi naar Playa Chica, Puerto del Carmen. Geweldig strand om te snorkelen, echt duizenden vissen , geoot en klein en duikschool, parasailing etc Geen idee wat het kost

parkeren in Puerto del Carmen (1 reacties)
astrid
11-3-2012
Wij gaan in januari 2013 12 dagen naar Puerto del Carmen (Lanzarote). Wij willen graag een auto huren, maar bij ons hotel zelf is geen parkeerplaats. Wie weet hoe het zit met parkeren rond de Avenida de las Playas? Alvast bedankt !!

23-4-2012
De straatjes zijn smal. Dus daarom kan er niet overal geparkeerd worden. Als je het niet erg vind om een stukje te lopen dan maakt het niet uit. Houd er wel rekening mee er zijn ook veel eenrichtings weggetjes en vele straten zijn heel steil.

puerto del carmen of playa blanca???Help! (1 reacties)
m
9-3-2012
wil voor het eerst naar lanzarote met kids,welke van deze 2 plaatsen bevelen jullie aan? Wat ijn de verschillen? hoop op een reactie, gr

Anneke van Riet
3-9-2012
Puerto del Carmen is levendiger en als je dochters hebt er is een heel leuk winkelcentrum, Biosfera met Mango en Zara . Er zijn verder leuke kleine strandjes en ook wat grotere met ligstoelen. Playa Blanca is heel verschillend er is een oud gedeelte en een nieuw gedeelte bij de nieuwe haven. Het is eigenlijk niet te vergelijken.

Supermarkt (1 reacties)
Claudia
8-10-2011
Wie weet of er een hele grote supermarkt met een vleesafdeling is in de buurt van Puerto del Carmen

Bjorn
3-1-2012
Midden in het Centrum van Puerto del Carmen, bij de McDonalds, in het winkelcentrum zit een hele grote SPAR met een aanzienlijk assortiment. Als dat niet goed genoeg is, dan moet je (helaas) naar Arrecife, waar aan de noordkant een aantal hele grote supermarkten zitten.

fietsen huren (1 reacties)
Rinko
18-7-2011
Ik wil graag delen van hat eiland per fiets verkennen. Zijn er aparte fietsverhuurbedrijven of kun je alleen bij hotels huren ,ook als je daar niet verblijft? En is dat een beetje betaalbaar?

23-4-2012
Er zijn aparte fietsbedrijven. Prijs 1 dag mountainbike 12 euro in de tijd dat wij er waren (april 2012). Huur je de fiets voor een langere periode dan is het goedkoper

Lanzarote (1 reacties)
tuur
17-3-2011
Wij gaan volgende week naar Lanzarote toe, en in weet niet wat voor kleding ik 's avonds aan moet trekken?? Is de temperatuur dan nog goed genoeg voor korte broek en t shirt, of is het verstandig om een lange broek en een vest mee te nemen? alvast bedankt, mvg

23-4-2012
In April moesten wij s'avonds de lange broek aan met een trui of jasje. overdag korte broek. Maar het koelt s'avonds af mede door de harde wind.

h.p. app. Playa club (1 reacties)
Henny Zweers
9-5-2010
Wie weet of je bij app. Playa Club ( Puerto del Carmen) ook half pension ter plekke bij kunt boeken? Zo niet, waar kun je dan goed en betaalbaar eten?

1 2 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?