Beoordelingen Hotel Floresta***

Floresta***
323 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Floresta***
Mercurio 2, E-35510, Puerto del Carmen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Floresta*** in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Floresta*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Floresta scoort een 8,1 uit 10, op basis van 323 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Floresta*** in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Floresta***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Floresta*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 268 vakantiefoto's van Hotel Floresta*** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Floresta*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lanzarote. Vergelijk Hotel Floresta*** met andere accommodaties in Puerto del Carmen.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,9
8,5
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mrt. 2014
"Prima appartement vlakbij de zee met zwembad"vertalen
mevrouw van IJzerlo...
6,0
7,0

8-4-2014 Prima service, kwaliteit ontbijt goed muv jam (waardeloos). Betaald internet is goed.
Koekenpan is oud en klein, kookplaat zijn de standen weggepoetst, is dus lastig te gebruiken. Geen info over gebruik magnetron. De bureaulampen hebben geen stopcontact om te gebruiken. Te weinig licht is woonkamer en geen verlichting boven eettafel. Zeer vriendelijke medewerkers!

met partner, Jan. 2014
"Prima hotel"vertalen
ejeggink
9,0

7-2-2014 fijn hotel en vriendelijk personeel heel mooi zwembad dat ook in de wintermaanden warm is.
ontbijt is prima avond eten is goed alleen zijn de warme gerechten veel te koud jammer

met partner, Jan. 2014
"Aantrekkelijke en centraal gelegen accommodatie"vertalen
Ellie_
8,0

4-2-2014 Wij verbleven 4 weken in Floresta, een aantrekkelijke en centraal gelegen accommodatie. Kamer, slaapkamer en badkamer bevielen goed. We hadden een mooi uitzicht op de mooie en rustige omgeving en de tuin. Het balkon was ruim, maar bood helaas weinig privacy door de lage muurtjes en de open verbinding met de trap en het balkon van de buren.
Het ontbijt vonden we afwisselend, maar het restaurant nogal vol en ongezellig. Voor onze lunch haalden we warme afbakbroodjes bij de Spar of de Hiperdino t.o. Floresta. Ons avondeten maakten we doorgaans in het keukentje van onze kamer. De Spar op de hoek van de Avenida Italia en de Spar in Winkelcentrum Biosfera hebben ook nog een versafdeling met broodbeleg, vlees, kip enz. We gingen daar regelmatig (met koelzak) aan het einde van de middag lopend of met bus 3 (bushaltes op 100 meter van Floresta) naartoe en kwamen met bus 3 (opstappen bij Hotel San Antonio of bij Winkelcentrum Biosfera) terug.

met oudere kinderen, Dec. 2013
"Mooi hotel, eten koud"vertalen
Hoogstad
6,0
9,0

25-1-2014 Je zou dit hotel zo een negen geven, indien ze de bakken van het warme eten aan zouden zetten. De temperatuur van de bakken staat op 35 graden. is het druk in het restaurant komt er voldoende uit de keuken en is het warm. Is het rustig eet je koud eten.
De soepketel kan niet eens aan.

De rest is gewoon super, netjes schoon, leuke animatie. Gewoon een aanrader. Neem je LO is het super. Neem je Vol pension en All incl. is het koud.

Veel leuke restaurantjes op loopafstand.

Oud en nieuw viering was super geregeld.

met jonge kinderen, Dec. 2013
"Goed hotel.schoon.vriendelijk.echte aanrader"vertalen
Arno
7,0

7-1-2014 uitstekend hotel.vriendelijk.schoon.kamers zijn goed.alles was goed geregeld.ook i.v.m jongekinderen

met jonge kinderen, Dec. 2013
"Heerlijke plek"vertalen
S. van MEerveld
7,0

2-1-2014 Floresta hotel is de een heerlijke plek. Mooie schone kamers, het hele complex is heel schoon en goed onderhouden. Vriendelijk personeel.
Het eten is goed. Voldoende animatie voor de kinderen (kerstvakantie).
Er een een speeltuin, minigolf. Vlak bij een mooi strand. Het enige nadeel is dat in de winter de zwembaden koud zijn. Dus echt lekker zwemmen zat er niet in. Maar dat mocht de pret niet drukken.

met vrienden, Sept. 2013
"Leuk appartementencomplex"vertalen
Tilly
10,0
9,0

25-9-2013 Zijn net terug van een vakantie in Floresta. Prachtige appartementen en echt superschoon. Eetzaal is een beetje ongezellig, maar het eten was heerlijk. Mooi zwembad. Wij hadden wel All In en hebben 14 dagen lekker gegeten. Drinken in overvloed. Bij vertrek kan je een douchekamer reserveren. Relaxt omdat je om 12.00 uur je appartement uit moet. Daar gaan we nog wel eens naar terug. Veel plezier gehad met Idaira van de animatie, leuke enthousiaste meid. Was een heel goed alternatief voor onze geannuleerde reis naar Egypte. Huur een auto en ga het eiland over. Er is zoveel prachtigs te zien.

met partner, Aug. 2013
"Geweldig appartement heel schoon"vertalen
yvonne van amesfort
9,0

11-9-2013 Mooi appartement heel schoon.Vriendelijk personeel. Wij zaten in nr1432 in het rustige gedeelte 1hoog.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Prima service en mooie schone kamers"vertalen
Bob
10,0
9,0

31-8-2013 Prima hotel, wij hadden alleen ontbijt omdat we graag in restaurantjes in de omgeving gaan eten en wat cultuur willen opsnuiven. All inclusieve vinden wij verschrikkelijk, de hele dag met schreeuwende kleine kinderen geplakt bij het zwembad (bedje reserveren met handdoek om 7 uur in de ochtend, bleh) is niet aan ons besteed. Mooie schone kamers met airconditioning (gratis) personeel is ook heel vriendelijk. Entertainment in de avond was allemaal binnen, niet echt gezellig en veel te warm.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Geweldig genoten!"vertalen
Sylvia Bak
9,0

2-9-2013 Floresta heeft een perfecte ligging; buiten alle drukte van het centrum, maar wel met goede mogelijkheden ( taxi en bus voor de deur ).
Het grootste zwembad is gevuld met zoutwater, dit is even wennen.
Kinderanimatie is in de kidsclub vooral voor jonge kinderen ( onder 6 ). De mini disco in de avond is ook voor grotere kinderen. Shows in de avond varieren van super tot wel aardig.
De appartementen waren super; erg ruim, goede airco. De keukeninventaris liet te wensen over ( bijv. geen aardappelschilmesje of snijplank ), maar dat mocht de pret niet drukken. All Inclusive was niet nodig; de Spar is voor de deur en heeft een ruim aanbod. Eten op de nabijgelegen boulevard kois goedkoop; €12,- voor een 3-gangenmenu en kids menu's voor €4,-. Het strand is op nog geen 3 minuten lopen, bedjes zijn €6,- voor een dag. Het strand is rustig en schoon. Voor kinderen leuk om visjes of krabbetjes te zoeken tussen de rotsen als het eb is.
Taxi naar het centrum is rond de €4,-, bus is €2,80 p.p.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?