Hotel Floresta

KinderhotelWeer vandaag25°16°
Hotel Floresta

Op het Spaanse eiland Lanzarote vind je Hotel Floresta. Je kunt hier kiezen voor de all-inclusive formule, maar ook verblijven in een appartement zonder all-inclusive. Verblijf hier in een ruim appartement met groot terras. Je loopt vanuit het hotel zo naar de supermarkt, de boulevard of de winkeltjes van Puerto del Carmen.

431 reviews over Hotel Floresta in het Nederlands

volgende keer weer

Aad,
24-4-2019

net en schoon appartement en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in april 2019

zoover is zeer nuttig

joke huskes grutter,
21-4-2019

prima hotel vriendelijk behulpzaam heel goed eten en drinken en een schoon hotel .het is zo goed bevallen wij gaan dit jaar weer.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

aanrader voor mensen welke niet meer zo ver kunnen

Theo Verbiest,
18-4-2019

mooi hotel/appartementen dicht bij zee met een mooi zandstrand vriendelijke mensen en een mooi verwarmt zwembad

geweldig

Aad Langendoen,
15-4-2019

goede nette appartementen vriendelijk perzoneel ontbijt veelzijdig.

Gereisd met partner in april 2019

Goed maar kan beter

Martin,
25-3-2019

Dichtbij mooi strand en supermarkt. Appartement was schoon en groot, we hadden 2 slaapkamers. J102 was goed gelegen voor de zon en wind maar kijkt uit op drukke weg waar alle transfer bussen zeer regelmatig langs komen met bijkomende geluid en herrie. Schoonmaak erg goed, bedden op kussens na ook goed. Kinderstoel kan gehuurd worden maar die was niet voorradig, ik werd niet zo vriendelijk behandeld toen ik hier om vroeg. Uiteindelijk naar de IKEA gegaan en een kinderstoel gekocht.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijneckermann.nl

prima

keesje,
17-3-2019

Prima appartementencomplex met hotelverzorging. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn omdat de appartementen alleen met een trap zijn te berreiken, vraag om begane grond appartement. Helaas ligt het buiten het centrum van Puerto del Carmen, ong 30 min lopen. Er zijn een paar restaurantjes en winkeltjes in de nabijheid van het complex. Arrecife is geen aanrader, niet veel te doen. Playa Blanca, met de bus prima te komen, is erg gezellig. Op zondag de markt in Tequise, ook met lokale bus te bereiken, heel erg leuk, ga wel vroeg. De Vulkaan, Timanfaya, de moeite waard, ga ook hier vroeg, want er mogen maar beperkt autos naar boven. principe 5 naar beneden 5 naar boven. Met een huurauto of excursie te bereiken.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige accomodatie

H.A.J.Kok,
11-3-2019

Heerlijk om in deze accomodatie te verblijven

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Uitstekend en we komen zeker terug!

GjMP,
2-3-2019

Uitstekende accomodatie, ruime woonkamer, goede bedden. We zaten in het tweede nieuwere en rustige deel. Als je privacy wilt vraag dan een kamer op de tweede etage, het wandelpad loopt voor je raam langs. Het water in het zwembad is niet verwarmd, in het oudere deel wel. Neem zelf vaat/theedoeken etc. mee, dit is er niet. Via een zij uitgang ben je in een paar minuten bij de Spar. De appartementen worden perfect schoongemaakt, de bedden zijn goed. De airco wordt ook als verwarming gebruikt. Geen gebruik gemaakt van het restaurant, wel hoorden dat het eten redelijk tot goed was maar niet erg warm. Nadeel! Dat je voor WIFI moet betalen is echt achterhaald, hiervoor moet je 19 euro per week betalen en dat geldt dan voor 1 apparaat. Kijk ook eerst waar je appartement is, als deze dicht bij de receptie is waar de WIFI gratis is dan is het in je kamer ook .....gratis! De WIFI was wel snel.

Toppie

Johan Peek,
22-2-2019

Alles prima alleen het avond eten was niet zo geweldig. Voor de rest is het een aanrader.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Wij zaten in een 3 kamer appartement. Appartement is prima, ruim en schoon. Schoonmaak is 5x per week. Wel viel de inventaris erg tegen. Keukengerei zeer schaars, 2 kookpitjes maar passen geen 2 pannen op. Geen snijplankje, schilmesje, vergiet, kommetjes voor vla. Geen afwasborstel, keukendoekje etc. Ook geen vegertje of iets dergelijks om zelf wat op te ruimen/schoon te maken. Erg lastig met 2 kleine knoeiende kids. Zwembad is erg koud ook het verwarmde bad. Park zelf is wel netjes en onderhouden. Entertainment voor kids is vanaf 4 jaar. Mini disco is in de avond om 20.30. Voor de echt jonge kindjes is er niet echt wat. Grote supermarkt (Spar) is direct om de hoek. Verder hebben wij 3x bij de receptie gevraagd om een extra sleutel maar telkens moesten we volgende dag maar terug komen om weer te vragen. Andere gasten hadden er ook problemen mee, erg onhandig als je gescheiden wat gaat doen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Regionaal

• BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Floresta in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Floresta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.