Beoordelingen Hotel Floresta***

Floresta***
330 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Floresta***
Mercurio 2, E-35510, Puerto del Carmen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Floresta*** in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Floresta*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Floresta scoort een 8,1 uit 10, op basis van 330 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Floresta*** in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Floresta***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Floresta*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 268 vakantiefoto's van Hotel Floresta*** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Floresta*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lanzarote. Vergelijk Hotel Floresta*** met andere accommodaties in Puerto del Carmen.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,8
8,4
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, 2014
"Heerlijke vakantie"vertalen
Myranda
9,0

30-07-2014 Fijne vakantie gehad in een mooi, schoon en ruim appartement van Floresta. Zeer vriendelijk personeel en een mooi zwembad. Grote centrum met de taxi ong. 5 min ,voor ongeveer 3 euro , lopen ongeveer half uur . Haventje stelt niet zo veel voor. Leuke restaurants en keus genoeg qua eten.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima accomodatie"vertalen
Mika
7,0

28-07-2014 Wij zijn 11 dagen met 2 kindjes van 1 en 3 geweest. Supernetjes appartement, aan zwembadzijde, perfect! Geen kinderstoel aanwezig, bij receptie om gevraagd maar dit mocht niet!?! Ook geen oventje of combimagnetron aanwezig. Netjes iedere dag schoonmaak en veel handdoeken. Niet te warm in het appartement, ondanks het seizoen. Fijn zwembad (zout, maar prettig!), gladde tegels dus slippers een must. Leuk winkelstraatje naastgelegen, met veel prullariawinkeltjes en restaurantjes. Een stuk verderop een wat drukkere toeristenstraat, met een super terras/restaurant La Ola, aan zee. Heerlijk weer gehad, de zon is sterk maar met het windje is het goed vol te houden. Het eiland zelf heeft weinig charme, weinig groen wat ook logisch is met al die vulkanen.
We hebben een heerlijke vakantie gehad, kinderen hebben echt genoten dus wij ook!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Goed familiehotel!"vertalen
stegeman
8,0

20-07-2014 Uitstekend hotel, naar onze mening beter dan 3 sterren. Leuk ondiep strand ligt aan de overkant van de straat. Supermarkt en klein winkelcentrum naast de deur. Een aanrader om met jonge kinderen op vakantie te gaan.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Geweldig"vertalen
lisa
9,0

07-07-2014 Wij verblijven momenteel op floresta park in puerto del carmen, mooi appartement schoon en groot. Eten en all inn formule is prima en gevarieerd . Van de verbouwing in naast gelegen appartement merken we niets. Echt een aanrader we komen zeker nog een keertje terug!!! De datum van terug komst klopt niet we verblijven hier nog 1 week!!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Leuke vakantie gehad!"vertalen
ricardo
4,0
8,0

25-06-2014 De vakantie bij floresta was een echte vakantie! Ruime appartementen en heel mooi schoon.
Echte minpunten heb ik eigenlijk niet..op het bedden reserveren na en dat het zwembad een likje verf gebruiken kan.
Verder zeer vriendelijk personeel ook tegen de kinderen.
Eten was verder allemaal prima...salades koud en eten warm.
In de buurt is er verder weinig..centrum is eindje lopen en met kinderen is dat te ver. Naar vliegveld lopen was leuk.
Van de verbouwing die er op dit moment is bij de buren hebben we weinig last gehad.

met partner, Mrt. 2014
"Prima appartement vlakbij de zee met zwembad"vertalen
mevrouw van IJzerlo...
6,0
7,0

08-04-2014 Prima service, kwaliteit ontbijt goed muv jam (waardeloos). Betaald internet is goed.
Koekenpan is oud en klein, kookplaat zijn de standen weggepoetst, is dus lastig te gebruiken. Geen info over gebruik magnetron. De bureaulampen hebben geen stopcontact om te gebruiken. Te weinig licht is woonkamer en geen verlichting boven eettafel. Zeer vriendelijke medewerkers!

met partner, Jan. 2014
"Prima hotel"vertalen
ejeggink
9,0

07-02-2014 fijn hotel en vriendelijk personeel heel mooi zwembad dat ook in de wintermaanden warm is.
ontbijt is prima avond eten is goed alleen zijn de warme gerechten veel te koud jammer

met partner, Jan. 2014
"Aantrekkelijke en centraal gelegen accommodatie"vertalen
Ellie_
8,0

04-02-2014 Wij verbleven 4 weken in Floresta, een aantrekkelijke en centraal gelegen accommodatie. Kamer, slaapkamer en badkamer bevielen goed. We hadden een mooi uitzicht op de mooie en rustige omgeving en de tuin. Het balkon was ruim, maar bood helaas weinig privacy door de lage muurtjes en de open verbinding met de trap en het balkon van de buren.
Het ontbijt vonden we afwisselend, maar het restaurant nogal vol en ongezellig. Voor onze lunch haalden we warme afbakbroodjes bij de Spar of de Hiperdino t.o. Floresta. Ons avondeten maakten we doorgaans in het keukentje van onze kamer. De Spar op de hoek van de Avenida Italia en de Spar in Winkelcentrum Biosfera hebben ook nog een versafdeling met broodbeleg, vlees, kip enz. We gingen daar regelmatig (met koelzak) aan het einde van de middag lopend of met bus 3 (bushaltes op 100 meter van Floresta) naartoe en kwamen met bus 3 (opstappen bij Hotel San Antonio of bij Winkelcentrum Biosfera) terug.

met oudere kinderen, Dec. 2013
"Mooi hotel, eten koud"vertalen
Hoogstad
6,0
9,0

25-01-2014 Je zou dit hotel zo een negen geven, indien ze de bakken van het warme eten aan zouden zetten. De temperatuur van de bakken staat op 35 graden. is het druk in het restaurant komt er voldoende uit de keuken en is het warm. Is het rustig eet je koud eten.
De soepketel kan niet eens aan.

De rest is gewoon super, netjes schoon, leuke animatie. Gewoon een aanrader. Neem je LO is het super. Neem je Vol pension en All incl. is het koud.

Veel leuke restaurantjes op loopafstand.

Oud en nieuw viering was super geregeld.

met jonge kinderen, Dec. 2013
"Goed hotel.schoon.vriendelijk.echte aanrader"vertalen
Arno
7,0

07-01-2014 uitstekend hotel.vriendelijk.schoon.kamers zijn goed.alles was goed geregeld.ook i.v.m jongekinderen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?