Beoordelingen Hotel Floresta***

Floresta***
335 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Floresta***
Mercurio 2, E-35510, Puerto del Carmen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Floresta*** in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Floresta*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Floresta scoort een 8,2 uit 10, op basis van 335 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Floresta*** in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Floresta***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Floresta*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 280 vakantiefoto's van Hotel Floresta*** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Floresta*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lanzarote. Vergelijk Hotel Floresta*** met andere accommodaties in Puerto del Carmen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

331 beoordelingen over Floresta***

335 beoordelingen
7,8
8,5
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Sept. 2014
"Gezellig complex."vertalen
Theo En Marion
8,0

21-09-2014 Hotel Floresta in Puerto del Carmen is een aanrader.

met partner, Aug. 2014
"Geweldige vakantie!"vertalen
Dennis Elissen
9,0

31-08-2014 Floresta is een goed hotel waardering 3 *** mag van ons wel 4**** krijgen! kamers werden erg goed schoon gehouden... 5 dagen P/W en ook 5 dagen p/w schonen handdoeken... Ontbijt was goed, over de rest kunnen wij niet oordelen ivm niet all-in. Zwembaden werden iedere dag goed schoon gemaakt... De omgeving is echt geweldig mooie lange boulevards we hebben veel gelopen en gefietst is zeker de moeite waard. De noord tour is bijna een pre om tedoen.. De zuid is ook wel leuk maar doe ze wel in het Nederlands! Verder zijn de restaurant geweldig hier! Ofwel geweldig vakantie gehad ik verwacht dat we nog een keer terug gaan en dan ook bij floresta...
En van de verbouwing hebben wij echt geen last gehad.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Niet slecht"vertalen
Con
5,0
8,0

18-08-2014 Op zich weinig mis mee, waarschijnlijk zijn wij een beetje verwend, maar we vonden het vrij basic. Eten was weinig keus en lauw, aan t zwembad veel te weinig schaduwplekken. Leuk was de animatie voor de kids. Lilly deed de kinderclub en zij was lekker chill met de kids, niet zo schreeuwerig en druk (wat we ook wel eens mee hebben gemaakt) en Nathan (nederlandse knul) ook erg leuk en enthousiast.

met oudere kinderen, 2014
"Heerlijke vakantie"vertalen
Myranda
9,0

30-07-2014 Fijne vakantie gehad in een mooi, schoon en ruim appartement van Floresta. Zeer vriendelijk personeel en een mooi zwembad. Grote centrum met de taxi ong. 5 min ,voor ongeveer 3 euro , lopen ongeveer half uur . Haventje stelt niet zo veel voor. Leuke restaurants en keus genoeg qua eten.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima accomodatie"vertalen
Mika
7,0

28-07-2014 Wij zijn 11 dagen met 2 kindjes van 1 en 3 geweest. Supernetjes appartement, aan zwembadzijde, perfect! Geen kinderstoel aanwezig, bij receptie om gevraagd maar dit mocht niet!?! Ook geen oventje of combimagnetron aanwezig. Netjes iedere dag schoonmaak en veel handdoeken. Niet te warm in het appartement, ondanks het seizoen. Fijn zwembad (zout, maar prettig!), gladde tegels dus slippers een must. Leuk winkelstraatje naastgelegen, met veel prullariawinkeltjes en restaurantjes. Een stuk verderop een wat drukkere toeristenstraat, met een super terras/restaurant La Ola, aan zee. Heerlijk weer gehad, de zon is sterk maar met het windje is het goed vol te houden. Het eiland zelf heeft weinig charme, weinig groen wat ook logisch is met al die vulkanen.
We hebben een heerlijke vakantie gehad, kinderen hebben echt genoten dus wij ook!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Goed familiehotel!"vertalen
stegeman
8,0

20-07-2014 Uitstekend hotel, naar onze mening beter dan 3 sterren. Leuk ondiep strand ligt aan de overkant van de straat. Supermarkt en klein winkelcentrum naast de deur. Een aanrader om met jonge kinderen op vakantie te gaan.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Geweldig"vertalen
lisa
9,0

07-07-2014 Wij verblijven momenteel op floresta park in puerto del carmen, mooi appartement schoon en groot. Eten en all inn formule is prima en gevarieerd . Van de verbouwing in naast gelegen appartement merken we niets. Echt een aanrader we komen zeker nog een keertje terug!!! De datum van terug komst klopt niet we verblijven hier nog 1 week!!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Leuke vakantie gehad!"vertalen
ricardo
4,0
8,0

25-06-2014 De vakantie bij floresta was een echte vakantie! Ruime appartementen en heel mooi schoon.
Echte minpunten heb ik eigenlijk niet..op het bedden reserveren na en dat het zwembad een likje verf gebruiken kan.
Verder zeer vriendelijk personeel ook tegen de kinderen.
Eten was verder allemaal prima...salades koud en eten warm.
In de buurt is er verder weinig..centrum is eindje lopen en met kinderen is dat te ver. Naar vliegveld lopen was leuk.
Van de verbouwing die er op dit moment is bij de buren hebben we weinig last gehad.

met partner, Mrt. 2014
"Prima appartement vlakbij de zee met zwembad"vertalen
mevrouw van IJzerlo...
6,0
7,0

08-04-2014 Prima service, kwaliteit ontbijt goed muv jam (waardeloos). Betaald internet is goed.
Koekenpan is oud en klein, kookplaat zijn de standen weggepoetst, is dus lastig te gebruiken. Geen info over gebruik magnetron. De bureaulampen hebben geen stopcontact om te gebruiken. Te weinig licht is woonkamer en geen verlichting boven eettafel. Zeer vriendelijke medewerkers!

met partner, Jan. 2014
"Prima hotel"vertalen
ejeggink
9,0

07-02-2014 fijn hotel en vriendelijk personeel heel mooi zwembad dat ook in de wintermaanden warm is.
ontbijt is prima avond eten is goed alleen zijn de warme gerechten veel te koud jammer

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?