Beoordelingen Hotel Floresta***

Floresta***
339 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Floresta***
Mercurio 2, E-35510, Puerto del Carmen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Floresta*** in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Floresta*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Floresta scoort een 8,1 uit 10, op basis van 339 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Floresta*** in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Floresta***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Floresta*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 283 vakantiefoto's van Hotel Floresta*** vinden. Je kunt 4 video's van Hotel Floresta*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lanzarote. Vergelijk Hotel Floresta*** met andere accommodaties in Puerto del Carmen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

335 beoordelingen over Floresta***

339 beoordelingen
7,9
8,5
8,3
Toon score en beoordelingen van:
Met een groep, Okt. 2014
"Geweldige vakantie!"vertalen
Jacqueline & René
9,0

25-10-2014 Een geweldige vakantie gehad ivm een gouden huwelijk! Een aantal van onze groep waren al een keer in Floresta geweest, nu waren wij er met 14 personen. De ligging is prima: dichtbij het vliegveld, strand en winkeltjes. De appartementen zijn ruim en netjes. Bij de zwembaden zijn voldoende ligbedden beschikbaar en er is voldoende ruimte rond de zwembaden. Het eten is goed verzorgd en er is veel variatie. Elke avond een ander thema met verschillende soorten vlees en vis, groenten, salades en heerlijke toetjes! Wij komen zeker nog een keer terug!

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Geweldig"vertalen
claudia
9,0

23-10-2014 Wij zijn met 5 personen in floresta geweest. Omdat we met 5 personen waren hadden we 2 appartementen geboekt. 1 van de 5 personen zit in een rolstoel, en wij vonden dat alles goed geregeld was voor een rolstoel, zowel in de appartement maar ook zeker buiten het appartement.

Met partner, Sept. 2014
"Schoonmaak prima"vertalen
henk
6,0
9,0

12-10-2014 Schoonmaak zeer grondig en dit 5 x per week. Ook de handdoeken enz worden vervangen.
Keukeninventaris zeer beperkt. Koken bijna onmogelijk en zeker niet voor 4 personen.
Ligging vlakbij de zwembaden.
Centrum een uur lopen. Weinig verse groente en vlees te koop.

Gratis wifi bij de receptie is prima te ontvangen, wel eerst een wachtwoord invoeren. Vraag er na bij de receptie.
Zeer vriendelijk personeel.
Na een 1/2 uurtje lopen over de boulevard, ben je bij de startbaan en kun je de vliegtuigen zien landen en opstijgen.

Met partner, Sept. 2014
"Sloopwerkzaamheden / mooi appartement"vertalen
Hendrik
4,0
1,0
9,0

28-10-2014 Geluiden van sloopwerkzaamheden klinken luidt door / tussen het complex Floresta, om zo ruw iedere dag gewekt te worden is niet prettig. Geschrokken van de overlast hebben wij verbaast aan moeten horen hoe boorhamers, beitels en slijptollen in combinatie met continue heen en weer rijdende shovels en stortend puin, ons de gehele vakantie iedere morgen vroeg ruw uit onze slaap zouden gaan halen en de gehele dag duurden.Voor de boeking navraag gedaan, er werd ontkent dat er overlast zou zijn bij Floresta. Meermaals gemeld bij Hostess, een "appartementswissel" werd voorgesteld.Geen oplossing want deze periode is duidelijk een periode van grove sloopwerkzaamheden. Pas na 10 dagen en meerder meldingen werd een alternatief naar voren geschoven, met nog 2 dagen te gaan geen optie meer. Had dit vooraf bekend geweest hadden wij nooit dit complex geboekt, manager wast zijn handen in onschuld. De wettelijke verplichting van contractant mbt overlast aan touroperator is achterwege gebleven. Schande.

Met oudere kinderen, Sept. 2014
"Gezellig complex."vertalen
Theo En Marion
8,0

21-09-2014 Hotel Floresta in Puerto del Carmen is een aanrader.

Met partner, Aug. 2014
"Geweldige vakantie!"vertalen
Dennis Elissen
9,0

31-08-2014 Floresta is een goed hotel waardering 3 *** mag van ons wel 4**** krijgen! kamers werden erg goed schoon gehouden... 5 dagen P/W en ook 5 dagen p/w schonen handdoeken... Ontbijt was goed, over de rest kunnen wij niet oordelen ivm niet all-in. Zwembaden werden iedere dag goed schoon gemaakt... De omgeving is echt geweldig mooie lange boulevards we hebben veel gelopen en gefietst is zeker de moeite waard. De noord tour is bijna een pre om tedoen.. De zuid is ook wel leuk maar doe ze wel in het Nederlands! Verder zijn de restaurant geweldig hier! Ofwel geweldig vakantie gehad ik verwacht dat we nog een keer terug gaan en dan ook bij floresta...
En van de verbouwing hebben wij echt geen last gehad.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Niet slecht"vertalen
Con
5,0
8,0

18-08-2014 Op zich weinig mis mee, waarschijnlijk zijn wij een beetje verwend, maar we vonden het vrij basic. Eten was weinig keus en lauw, aan t zwembad veel te weinig schaduwplekken. Leuk was de animatie voor de kids. Lilly deed de kinderclub en zij was lekker chill met de kids, niet zo schreeuwerig en druk (wat we ook wel eens mee hebben gemaakt) en Nathan (nederlandse knul) ook erg leuk en enthousiast.

Met oudere kinderen, 2014
"Heerlijke vakantie"vertalen
Myranda
9,0

30-07-2014 Fijne vakantie gehad in een mooi, schoon en ruim appartement van Floresta. Zeer vriendelijk personeel en een mooi zwembad. Grote centrum met de taxi ong. 5 min ,voor ongeveer 3 euro , lopen ongeveer half uur . Haventje stelt niet zo veel voor. Leuke restaurants en keus genoeg qua eten.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima accomodatie"vertalen
Mika
7,0

28-07-2014 Wij zijn 11 dagen met 2 kindjes van 1 en 3 geweest. Supernetjes appartement, aan zwembadzijde, perfect! Geen kinderstoel aanwezig, bij receptie om gevraagd maar dit mocht niet!?! Ook geen oventje of combimagnetron aanwezig. Netjes iedere dag schoonmaak en veel handdoeken. Niet te warm in het appartement, ondanks het seizoen. Fijn zwembad (zout, maar prettig!), gladde tegels dus slippers een must. Leuk winkelstraatje naastgelegen, met veel prullariawinkeltjes en restaurantjes. Een stuk verderop een wat drukkere toeristenstraat, met een super terras/restaurant La Ola, aan zee. Heerlijk weer gehad, de zon is sterk maar met het windje is het goed vol te houden. Het eiland zelf heeft weinig charme, weinig groen wat ook logisch is met al die vulkanen.
We hebben een heerlijke vakantie gehad, kinderen hebben echt genoten dus wij ook!

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Goed familiehotel!"vertalen
stegeman
8,0

20-07-2014 Uitstekend hotel, naar onze mening beter dan 3 sterren. Leuk ondiep strand ligt aan de overkant van de straat. Supermarkt en klein winkelcentrum naast de deur. Een aanrader om met jonge kinderen op vakantie te gaan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?