8,7

Uitstekend

153 reviews over Appartement Fariones in het Nederlands

Toplocatie

R., 15-6-2017

Voor vertrek hadden we al contact gehad over de inhoud van de kluis en of we op de bovenste etage konden verblijven. Nog dezelfde dag kregen we uitsluitsel over de inhoud van de kluis (er past een 15 inch laptop in). Bij aankomst was onze kamer nog niet klaar, maar we hadden wel een kamer op de bovenste etage met zeezicht. De kamer was schoon. Dagelijkse schoonmaak. Het ontbijt was grandioos. Ook vragen tijdens ons verblijf werden goed beantwoord en indien het noodzakelijk was opgelost. Kortom een top locatie

De twee minpuntjes waren dat men al vroeg bedden bij het zwembad reserveerde door de handdoek erop te leggen (in strijd met de regels van het complex) en dat niet bij ieder bed een parasol aanwezig was. Maar verder een goede uitvalbasis om te winkelen, maar ben je slecht ter been dan is de heuvelachtige omgeving niet geheel geschikt.

Gereisd met partner in juni 2017
Nélida Rosa Martín,

Geachte gast,

Dank u zeer voor het kiezen van Apartmentos Fariones als bestemming voor uw vakantie in Lanzarote.

We zijn blij dat u heeft genoten en dat het door ons personeel aangeboden service uw verblijf nog aangenamer heeft gemaakt. Wij staan altijd klaar om onze klanten te helpen met eventuele problemen die ze kunnen hebben tijdens uw verblijf.

Hartelijk dank voor uw positieve reacties over de dagelijkse schoonmaak en het brede aanbod op het buffet. Wij werken dagelijks aan onze hoge standaarden en opmerkingen om de kwaliteit te handhaven.

Wat betreft het reserveren van zonnebedden, het is een praktijk die we proberen uit te stoppen, maar we vragen de medewerking van onze gasten met het oog op het welzijn van allen te bereiken.

Bedankt voor het delen van uw ervaring en we hopen u binnenkort weer te zien.

Met vriendelijke groet,

De Directie

Grandioos

Yvonne, 11-6-2017

Appartementos Fariones is in 1 woord geweldig! Alles wat je wenst in een appartement en meer. Super schoon, ruim en mooi appartement. Heerlijk ontbijtbuffet en een mooi zwembad met dakterras met bubbelbad. Personeel is ontzettend vriendelijk en willen alles voor je doen. Mijn moeder was jarig tijdens ons verblijf en op haar verjaardag stond er een leuke kaart en een heerlijke taart in ons appartement.
Gereisd anders in juni 2017
Nélida Rosa Martín,

Beste gast

Bedankt voor het kiezen van Apartmentos Fariones en delen van uw ervaring op Zoover.

We zijn blij dat u heeft genoten van uw verblijf, ook tijdens de verjaardag van uw moeder. Wij zorgen ervoor dat onze klanten zich thuis voelen bij ons.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen als u ervoor kiest terug te keren naar Lanzarote.

Met vriendelijke groet,

De Directie

goed

yvonne olislaegers, 6-5-2017

appartement was mooi ontbijt ook heel goed

maar bij het zwembad te weinig plaats ,ligt te kort op elkaar

omgeving mooi ,maar als je niet goed uit de voeten kunt is dit niks teveel heuvelachtig.

Gereisd met vrienden in september 2016

Heerlijk ontspannen verblijf

Tineke, 12-2-2017

Een fijn verblijf gehad in dit appartementencomplex. Ruim en schoon appartement; heerlijk ontbijt; en uitermate vriendelijke medewerkers. We hebben gegeten in Fariones Suite Hotel en dat was uitstekend. Het was telkens moeilijk kiezen uit al dat lekkers.

Fariones ligt gunstig ten opzicht van zowel de boulevard als de oude haven.

Gereisd met partner in februari 2017

Geweldig!

Steph, 28-9-2016

Voor de eerste keer in dit complex,zeker voor herhaling vatbaar! Geweldig appartement,alles super schoon,leuk ingericht,niets op aan te merken. Het complex wordt ontzettend goed onderhouden. Ik moet toegeven dat ik het altijd spannend vind, want foto's op internet hebben in de regel een grove laag photoshop over zich heen,daar is hier absoluut geen sprake van.Het ontbijt is uitgebreid, alles vers, heerlijk! Het personeel is erg vriendelijk, en de appartementen worden elke dag schoon gemaakt.Het centrum,strand, de haven alles is op loopafstand, en dat zegt iemand die echt echt niet van wandelen houdt. De restaurantjes die in er in overvloed zijn, zijn zo Spaans en toeristisch als maar kan, maar dat is te verwachten, de ene is goed de andere wat minder, maar ook dat is een kwestie van smaak. Wij hebben de noord-excursie gedaan, een absolute aanrader! Al met al een heerlijk vakantie, gezellige mensen ontmoet, heerlijk genoten van zon, zee en strand!
Gereisd met partner in september 2016

4x bij Fariones ,zegt genoeg!

Anja, 4-9-2016

In een periode van ca 10 jaar voor de vierde keer Fariones Appartement!

Waarvan 3x in zomer en 1x in winter

Twee kamer appartement , ook te boeken met airco.

Vriendelijk personeel. Dagelijks schoonmaak en wisselen handdoeken.

Gehele complex wordt goed onderhouden.

Uitgebreid ontbijtbuffet.

Zwembad met badmeester, dakterras met jacuzzi.

Vanaf boulevard hellende weg om complex te bereiken.

Ca 5 min naar supermarkt/bank/bushalte. Ca 15 min naar haven

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig!!!

Danielle, 20-8-2016

Heerlijke vakantie gehad. De ligging aan het mooie brede zandstrand en het prachtige zwembad zorgden voor een onvergetelijke vakantie. Voor het eerste waren we het nog niet beu na 12 dagen!
Gereisd familie in juli 2014

Hans, 29-7-2016

9 dagen verbleven in Fariones, heerlijk appartement, ontbijt, zwembad, dakterras en prima locatie. Op 10 min. lopen van een grote Lidl waar we o.a verse broodjes kochten. Lekkere restaurantjes, met name bij de haven een prachtig uitzicht, een menu is rond de 10 euro. Binnen 5 min. lopen ben je op een schoon zandstrand, prima vertoeven hier. Bij het boeken van de reis had ik een voorkeur aangegeven voor een appartement op de 3e etage met zeezicht, dit hebben wij gekregen. Alleen de appartementen op de 3e etage hebben zeezicht, lager gelegen kijken op andere appartementen, zwembad of straat.Appartement werd dagelijks schoongemaakt door vriendelijk personeel, iedere dag lagen er schone handdoeken voor ons klaar. Omdat we vroeg moesten vertrekken de laatste dag kregen we de avond ervoor een ontbijtje op app. bezorgd. Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad, fariones is echt een aanrader, niets op aan te merken.
Gereisd familie in juli 2016

Erg mooi, schoon appartement en perfecte ligging!

Visser, 27-7-2016

Wij zijn 10 dagen in appartement Fariones geweest. We zaten op de derde etage en konden daardoor mooi weg kijken en de zee zien. Het appartement was schoon en de ruimtes waren prima. Elke dag werden de handdoeken vervangen en werd er schoongemaakt. Het ontbijt was erg lekker en gevarieerd.

De ligging van het appartement vonden wij echt een voordeel. Je zit overal dichtbij.

Nadelen:

- stoelen en tafel op het balkon. Dit zat niet echt heel fijn.

- drukte bij het zwembad, elke dag werden de handdoeken al op de bedjes gelegd.

Gereisd met partner in juli 2016

Aanrader

fam ten kate, 11-7-2016

Heel schoon appartement. Ook heel goed ontbijt.veel variaties. Vriendelijk personeel. OokOok mooi ruim.maar een nadeel is dat je er tegen op moet staan om een bedje met parasol bij het zwembad te krijgen.belachelijk want er staat dat je voor 10 uur dat niet mag doen.daar moeten ze wat aan doen.dikke ergenis.wanneer er s avondd al ywee badlakens liggen op stoelen en de daarna ze niet gebruikt zijn .masr toch maar claimen voor de daarop volgende dag.daar gaan wij geen wekker voor zetten.dus betalen we liever 12,00 voor twee bedjes en parasol op het strand.lig je ook niet bij de buurman op het bed.dat is hier een ergenis.al is het bewolkt .ze liggen er dan met jassen aan.maar het bedje blijft bezet.
Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Fariones*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fariones in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fariones zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Fariones scoort een 8.73 uit 10 op basis van 157 reviews.