7,6

100 reviews over Aparthotel Costa Mar in het Nederlands

Top locatie

Dhr Janssen, 31-7-2017

Super locatie met direct uitzicht op het strand.

Appartement was heel erg netjes.

Met name de badkamer, deze was voorzien van een inloopdouche, wat ik persoonlijk een stuk fijner vind dan die badkuipen met een smerige douchegordijn.

Eten was echter dramatisch: Friet was wit, slap en koud en het vlees taai en koud.

Ook zeer weinig keuze. Je kunt echter voor niet al te veel geld buiten de deur eten, hiervoor raad ik Paddy's Grill aan.

Ik las veel klachten over kakkerlakken, tijdens onze vakantie hebben we er één gezien, deze was ook nog eens ver verwijderd van ons appartement.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig

Yvonne, 5-7-2017

Het was een geweldige vakantie, de recensies over slecht eten of accommodatie begrijpen wij totaal niet. We hadden half pension, goed ontbijt van Engels, tot yoghurt en fruit, voor ieder wat wils. Avondeten gevarieerd en veel vis. Het appartement was verouderd, maar schoon, bedden ok, en om de twee dagen werd het schoongemaakt en handdoeken wissel. En wat ben je nu in het appartement bij iedere dag 30 graden en plus. Je leeft buiten. We zaten in blok H appartement 43 met zeezicht op 2 hoog. We hebben 6 dagen een auto gehuurd en het hele eiland gezien. De Spar zit tegenover het complex. Het was er goedkoop zowel in de Spar als op een terras. We hadden veel wind, en wanneer er een aflandige wind was kon je niet op het strand liggen je werd er gezandstraald. Maar je kon dan een bedje huren voor 2 personen met parasol achter een windscherm voor 12 euro. Mensen die slecht ter been zijn kunnen hier beter niet naar toe gaan vanwege de vele trappen. Wij kunnen het iedereen aanraden. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in juni 2017

Prettige ligging net buiten het centrum

Carlo, 17-5-2017

Normaal gesproken zijn wij van de doe vakanties maar waren even aan rust toe.

Wij zijn begin mei geweest en de ligging, prijs/ kwaliteit vonden wij top.

lekker rustig!

Het super grote strand met heldere zee op nog geen 2 minuten lopen was super rustig.

Er waren wel ligstoelen met parasols te huur maar niet op het hele strand.

Je lag op het strand behoorlijk vrij van elkaar.

Snorkelsetje mee want het zit vol met vis bij de rotsen.

Puerto de Carmen ligt op loop afstand van ongeveer 2 km en met 4 km sta je in de oude haven aan de andere kant van deze plaats.

De restaurants zijn op 5 minuten loop afstand als je links de boulevard op loopt. de bussen rijden met regelmaat naar Puerto del Carmen maar met de taxi is het sneller en net zo goedkoop. ( voor E6.50 ben je zo weer terug)

er zit een duikschool in Puerto del Carmen die les geeft en duikers meeneemt zee op.( zelf niet gedaan )

De kamers zijn schoon, er wordt om de dag voldoende en goed schoon gemaakt.

De schuifdeuren sloten op 1 kamer zeer slecht maar na 1 melding bij de receptie was dit gelijk opgelost.

Er zijn kluisjes aanwezig in de kamers.

Het zwembad is schoon, er zijn ligbedden en parasols aanwezig.

Met een handdoek je ligbedden reserveren is verboden en werd ook niet gedaan tijdens ons verblijf. TOP!

Het personeel is zeer vriendelijk en heel behulpzaam, spreken zeer goed Duits en Engels.

Het animatie team deed zijn best maar daar zaten wij persoonlijk niet op te wachten en het was gelukkig aan het einde van de dag.

Het is verstandig om geen avondeten mee te boeken wat dat was ronduit slecht.

Het eten bij de bar voor tussen de middag was 10x beter en de restaurants op de boulevard zijn goed bereikbaar.

Aanrader el Molino ( de molen ) zeer goed in verhouding tot de reset, heeft alleen 1 af en toe zeer aanwezige ober.

Het ontbijt hebben wij elke ochtend bij de spar gehaald.

Elke dag vers gebakken brood en tot 22.00 uur open.

Al met al hebben wij het er ontzettend naar ons zin gehad.

Gereisd familie in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Costa Mar*** bij :

Netjes gedateerd appartement in rustige omgeving.

Marten Post, 7-5-2017

Helaas is er bij ons ingebroken. Wij zaten in F-25. Naast de voordeur zaten tralies voor de ramen. Dit raam zat dicht; maar (na later bleek) niet op slot. Door de tralies hier ook verder niet bij stil gestaan, maar 's nachts heeft men het raam van buiten af opengeschoven; vervolgens de arm door de tralies gestoken en deur van het slot gehaald! Altijd checken of het raam naast de deur op slot zit! Elke dag weer!

Voor de rest was het een enigszins gedateerd appartement wat zeer rustig was. Zwembad was goed; en de Spar supermarkt heeft heerlijke (verse) broodjes. Het appartement ligt tegenover een heerlijk zandstrand.

Gereisd met partner in mei 2017

Prima appartement, goede prijs/kwaliteitverhouding

A.R, 22-4-2017

Net appartement en zeer ruim voor 2 pers(2F appartement) wij hadden geen eten erbij. Bij appartement ook handdoekservice incl(1 keer verschoond voor 6 daagse reis) geen keukenpakket aanwezig(handdoek/theedoek/afwasborstel)

Zwembad prima, niet te groot. Vriendelijk personeel

Goede ligging, 3 km lopen en je bent in bruisend puerto del carmen

Auto huren is ook een goed idee, kan 100 meter vanaf app geregeld worden voor €40. Jardin de cactus en vulkaanlandschap zijn een aanrader

Gereisd met partner in april 2017

Leuk complex!

R&D, 12-3-2017

Leuke appartementen vlak aan de boulevard en het strand. Tegenover het complex is een Spar winkel en een autoverhuur. Auto en fiets ook te huren bij de receptie overigens. Föhn tegen betaling borg te leen bij receptie. Ontbijt eenvoudig, maar goed en vers. Leuk zwembad met ligbedden en parasols. Niet verwarmd!

In een dik half uur loop je richting het vliegveld waar de vliegtuigen rakelings overkomen. Huur minimaal drie dagen een auto om het eiland te leren kennen. Vulkanisme en mooie stranden wisselen elkaar af. In het noord- oosten zijn een aantal mooie ondiepe lagunes waar het heerlijk badderen is. Overal kun je goedkoop en heerlijk eten. Wij zaten er de eerste week van maart. 22-30 graden en best druk op het eiland.

Gereisd met partner in maart 2017

Zeer inbraak gevoelig

Wim, 12-2-2017

Afsluiting terrasdeuren/schuifdeuren ondermaats.Met enig gemak is de deur te openen door met een plat voorwerp het slot de manipuleren en de deur te openen. Gevolg, brute inbraak tijdens de nacht en in de slaapkamer van geld geld en telefoons beroofd. Een absoluut slechte beveiliging. Op aanraden van het receptiepersoneel ook het management van Costa Mar hiervan in kennis gesteld. Het was niet de eerste keer en die nacht zelfs ook op andere plaatsen in het complex.
Gereisd met partner in januari 2017

Super leuk appartement

Willy, 4-1-2017

Super goed en schoon appartement. We hebben willen normaal nooit half pension maar kon u niet anders maar het eten was erg goed en gevarieerd. Wij gaan zeker nog een keer terug..
Gereisd familie in december 2016

Goed verblijf

Joy, 1-9-2016

Wij hadden 16 dagen een appartement in het G-block op de 2e verdieping met 2 slaapkamers. Wat een ruimte! Mooi groot balkon ook met uitzicht. Schoonmaak maakt 5 dagen in de week schoon en goed ook. Belangrijk: de bedden. Was te doen. Rug even lichtelijk stijf in de ochtend. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt en diner van het complex. 1 keer lunch besteld naast het zwembad. 1x en nooit meer, slechte kwaliteit. Er loopt zogenaamd een lifeguard/badmeester rondt. Een jonge verlegen jongen die eigenlijk niet veel doet. Veel gasten deden dan ook aan "handdoekje leggen" in de ochtend. Tot er op onze laatste vakantiedag een ervaren lifeguard ingehuurd werd om te laten zien hoe het moet. Vriendelijk personeel bij de receptie. Afstemming daar onderling gaat niet altijd goed waardoor me soms "ik weet het niet" krijgt te horen, vraag morgen even aan mijn collega. We hebben een prima vakantie gehad, o.a. door de accommodatie.
Gereisd familie in augustus 2016

mooie vakantie

diana, 22-8-2016

We schrokken wel van de reviews en dachten waar gaan we wel niet heen? Maar we hebben een fijne vakantie op Costa mar gehad. We zijn er twee week geweest. eten was goed, mensen vriendelijk, dichtbij zee en zwembad. De kamers zijn erg gedateerd. Op twee dagen per week na komt de schoonmaak en kregen we schone handdoeken. Mensen zijn vriendelijk en werken erg hard om het ons naar het zin te maken.

conclusie; prima verblijf goed goede kwaliteit-prijs

Gereisd familie in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Costa Mar*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Costa Mar in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Costa Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Costa Mar scoort een 7.57 uit 10 op basis van 102 reviews.