Appartement Club Pocillos

Matig

4 reviews over Appartement Club Pocillos in het Nederlands

Voor rustzoeker of strandmend

Marjon Voogd, 20-5-2017

Prachtig uitzicht over strand. Wel iets verder van het drukke centrum maar bus stopzetten bijna voordeur.

Oudbollig ingericht maar wel een vaatwasser, tv en koffiezetapparaat. Ook op sommige balkosn een ligbed en parasol.

Kreeg regelmatig schoonbedden goed en 6 dagen schone handelen.

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Dit zou verboden moeten worden.......

Sonja, 20-8-2016

De vorige revieuw "het was het net niet" vind ik zacht uitgedrukt. Het was het helemaal niet. Wij hebben via touroperator appartement 21 voor 2 weken geboekt. Voor vakantie worden FB vragen niet beantwoord, bij aankomst receptie gesloten. Zoeken naar sleutel en uiteindelijk ergens in een donkere hoek op een deur geplakt in envelop. Komen we op 3e verdieping in ons appartement, is er voor 2 beddengoed en handdoeken, wij zijn met ons drieen. Verder is alles oud, vies en er hangt een vreselijke lucht. Schimmel in badkamer, woonkamer, alles onder t stof, beestjes (mieren en bedwantzen), loszittende omheining op 3 hoog!!! Glazen staan vreselijk goor in de kast, kastjes ook vies. Balkonmeubels oud en vies, balkon vies, gevaarlijk uitstekende schroef in kast, oooooooveral stof, vieze badkamer, vieze vloer, bladerende verf, niet afgedekte contactdoos en een vreselijk chagarijnige manager! Wat een begin van de vakantie waar je al sinds de winter naar uit hebt gekeken. Het eiland ook nog eens vol dus alternatief was er niet te vinden, althans niet redelijk. De reisleider van touroperator heeft zeer zijn best gedaan maar is er niet in geslaagd gepast onderdak te vinden. We hebben zeer diep in de buidel moeten tasten om 32 km verderop nog iets te vinden waar we in ieder geval twee weken konden blijven. Aangezien we voor de 5e keer op het eiland waren wisten we precies waar en waarom we daar precies wilde verblijven. Van alles kwam dus niets terecht. Mensen.......niet eens over nadenken, er zijn talloze goede accomodaties op het eiland maar daar hoort deze zeker niet bij. Zie foto's
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Het was het nèt niet

Marc, 5-5-2016

Het appartementencomplex ligt prima op een fijne, rustige locatie waar strand, zee, winkels en restaurants binnen handbereik zijn.

Het appartement zelf, met zeezicht lijkt in eerste instantie in orde, maar het onderhoud en de schoonmaak laten zien dat er oplapwerk is gedaan I.p.v. Een grondige opknapbeurt. Het schilderwerk op het balkon is aan het afbladderen en wordt tijdens ons bezoek ongevraagd en niet aangekondigd deels overgeschilderd. De losse oude verf ligt op het balkon én in de kamer, wat erop duidt dat de schilder binnen is geweest. Ook verfspatten op de tegels en het meubilair laat hij achter zonder iets op te ruimen. De manager " schrikt". Ervan en belooft dat de werkster morgen extra zal schoonmaken, maar ons gaat het erom dat naast de schoonmaakster ook de schilder dus het appartement binnenkomt tijdens ons verblijf.

De matrassen en de lakens zijn echt versleten. Nodig aan een vervanging toe!

De schoonmaakster komt bijna dagelijks, maar gebruikt één emmertje water voor het hele appartement. Te beginnen met de badkamer en eindigend met de vloer van de woonkamer.

Gereisd met partner in april 2016

Heel goed.

Leendert, 25-3-2011

Eenvoudig, maar goed kleinschalig complex ( 24 app). Leuk personeel. Goede keukenuitrusting met vaatwasser. Wij hadden app. 21 met veel zon en zeezicht.(wel bovenste = 3e etage) Geen lift, maar trap van 30 treden geen probleem.
Gereisd met partner in maart 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Club Pocillos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club Pocillos in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club Pocillos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Club Pocillos scoort een 4.84 uit 10 op basis van 4 reviews.