Villa Bocaina Villas ***

Bocaina Villas
8,2

11 reviews over Villa Bocaina Villas in het Nederlands

J. Hogenkamp, 23-2-2008

Wij hebben een klacht ingediend bij HI in verband met het ontbreken van service. Villa werd niet schoongemaakt, geen handdoeken gewisseld, defecte wasmachine en vaarwasser, diverse kook en bakpannen waren defect, ligbedden op het terras, tuinstoelen en tafel en groot deel van het terras was bedekt met een laag stof, hebben deze zelf schoon moeten maken. Tenminste een ligbed was stuk.
Gereisd familie in februari 2008

Fam Schaap, 22-8-2007

Mooi complex, maar beter onderhoud zou wonderen doen. In november 2006 werd aan de overkant gebouwd en dat begon vroeg. Nog een tip: trek niet de voordeur achter je dicht met een sleutel aan de binnenkant er nog in want je hebt een probleem, met de hulp van zeer behulpzame buren kwamen we weer binnen. De villa was niet echt schoon, met name het zwembad was vies, wel veel ruimte, maar niet altijd even praktisch van indeling. Wel lekker rustig maar toch centraal gelegen de prijs/kwaliteit was zeer slecht, dan zijn er voor veel minder geld leukere appartementen op Lanzarote
Gereisd familie in november 2006

F, A, E en J., 19-8-2007

Met 4 pers. twee weken geweest. Villa zag er super uit, ruim, schoon, gezellig ingericht. Goed meubilair, binnen en buiten. Vaatwasser, wasmachine, strijkijzer aanw. Prima zwembad (snel zanderig door wind maar werd regelmatig schoongemaakt). Kwartiertje lopen naar goed strand (heuvel af). 1 x per week schoonmaak villa beetje weinig. Goede supermarkten op loopafstand. Voor verkenning eiland is auto ideaal. Bus is ook goed te doen (1 euro binnen Puerto del Carmen!)

Genoeg restaurants (niet allemaal even goed), bars, dancings (Tropical!) Disco's(wel jong publiek hier: gem. 18).

Gereisd met vrienden in juli 2007

R. Stobbe, 9-4-2007

Villa is geschakeld, deze lag rustig en toch dichtbij het centrum, hier kun je lekker eten, een terrasje pakken of zonnen en winkelen.

De bedden waren goed verzorgd (goede kwaliteit matrassen)

Nadeel van de villa was dat de zonnebedden en de terrasstoeltjes vies,oud en de meeste stuk waren.

Vooral de terrasstoeltjes waren slecht! Als je lekker buiten wil zitten dan was dit niet lang vol te houden.

Het zwembad/zwembadwater was vies, het interieur was uitgewoond vooral de binnenbank (je voelde de bodem op zitvlak en rug!) dus deze villa is niet echt comfortabel te noemen!

Pannen en andere kookgerei, was niet compleet wat er wel was is zwartgeblakerd of beschadigd!

Huishouding is erg op fooi uit, en zijn alles behalve vriendelijk.

Nee, hier komen wij niet meer terug.

Gereisd familie in september 2006

a en r, 14-9-2006

wij zijn hier met 2 personen geweest in augustus/september 2006 en hebben een heerlijke vakantie gehad we hadden een mooi zwembad mooi dakterras!de villa ligt heel mooi je bent zo bij strand en centrum!de coctails in puerto del carmen zou ik echt proberen bij tropical heerlijk ik zou graag terug willen auto is hier ECHT NIET noodzakelijk!misschien tot volgend jaar?!
      Gereisd anders in september 2006

Cindy en Frank, 29-6-2006

Wij zijn in juli/augustus 2005 voor 15 dagen in lanzarote geweest. De villa's waren erg mooi en ruim. Het zag er allemaal verzorgd uit. De villa's liggen in een rustige wijk, maar binnen 5 minuten ben je bij het strand en de boulevard. Het zwembad bij de villa beviel ons ook prima. We hebben hier een super vakantie gehad.
        Gereisd anders in juni 2006

okkie, 31-10-2005

Met z'n 2-en geweest in oktober 2005. Huis is mooi en ruim. Zwembad is 7,5 bij 3 meter, dus niet al te groot. Auto is bijna verplicht, als je nog iets wilt gaan bekijken.

Helaas werd er gebouwd vlak naast de wijk, dus wel veel lawaai en stof. Zal begin/midden 2006 wel klaar zijn.

2 maal p/week handdoeken, 1 maal p/week beddegoed wissel. 2 maal p/w werd het zwembad schoongemaakt. Er is geen receptie, het is eigenlijk gewoon een woonhuis in een wijk. Aanspreekpunt is de reisorganisatie.

Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd anders in oktober 2005

Tessa, 8-8-2005

Wij zijn van 21-07-05 t/m 04-08-05 in deze villa geweest en hebben het heel goed naar onze zin gehad. Het zijn ruime en schone villa's.Aan de voorzijde ligt het zwembad wat voor ons (4 personen) groot genoeg was. De villa's liggen in een rustige wijk, maar toch dicht bij supermarkten, de boulevard en het strand (zo'n 5 minuten lopen), ideaal dus!

Kortom, wij hebben hier genoten!!

Gereisd anders in augustus 2005

Els, 13-2-2005

Wij zijn in augustus 2004 in deze villa geweest. Een mooie villa met klein zwembadje aan de voorzijde en binnenplaats met barbeque en wasmachine aan de achterzijde. Prima villa in een buitenwijk, welke zeer makkelijk te bereiken is met de auto. Supermarkten in de omgeving en het strand zeer goed lopend te bereiken. Kortom, als je niet van de vakantiedrukte houdt zeker een aanrader.
              Gereisd anders in februari 2005

Jaap Huisman, 7-1-2005

We zijn met 5 volwassenen in de villa geweest.Periode 26-12-2004 tot 06-01-2005.

Het is een twee onder een kap villa, met het zwembad aan de voorkant.

Gedurende Kerst is het eigenlijk te koud om het zwembad te gebruiken.

De villa's lggen aan de buitenkant van Puerto del Carmen.

Ruim van binnen voor 6 volwassenen.

De gebouwen liggen dicht op elkaar, maar het is een rustige buurt dus veel last heb je niet van elkaar.

Je kunt overal heerlijk in de zon zitten/liggen, terras boven en beneden.

Gedurende onze periode was er veel zon, maar erg veel wind. 's Avonds kun je niet buiten zitten en is het behoorlijk fris.

Voor 4-6 personen is deze villa een aanrader.

Een auto was erg makkelijk (zat bij de huur in).

Gereisd anders in januari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bocaina Villas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Bocaina Villas in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Bocaina Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Bocaina Villas scoort een 8.18 uit 10 op basis van 11 reviews.