Beoordelingen Appartement Barcarola Club***

Barcarola Club***
91 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Barcarola Club***
Avenida de las Playas 53, E-35510, Puerto del Carmen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Barcarola Club*** in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Barcarola Club*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Barcarola Club scoort een 8,6 uit 10, op basis van 91 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Barcarola Club*** in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Barcarola Club***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Barcarola Club*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 92 vakantiefoto's van Appartement Barcarola Club*** vinden. Je kunt 2 video's van Appartement Barcarola Club*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lanzarote. Vergelijk Appartement Barcarola Club*** met andere accommodaties in Puerto del Carmen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

89 beoordelingen over Barcarola Club***

91 beoordelingen
8,9
7,9
8,4
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Heerlijk ontspannen vakantie gehad"vertalen
erik verc
9,0

30-09-2014 Mooi en schoon opgezet appartementen complex met ruime en schone appartementen. Het is gelegen aan het begin van de boulevard, met slechts de weg tussen het complex en het strand (groot zandstrand 5 min lopen).
Spar supermarkt op 3 minuutjes wandelen, broodjes elke dag vers zelf gehaald, geen beoordeling voor het ontbijtbuffet dus.

Er hangt een heerlijk rustige en ontspannen sfeer in het hele complex, en toch sta je met een stap tussen de mensen op de boulevard.

Erg handig vonden wij de mini bibliotheek bij de receptie, achtergelaten boeken voor iedere gast te leen.

Op het complex zelf is niet veel te doen, tafeltennis, darts en tafelvoetbal. Dit vonden wij echter geen enkel probleem.

Met een zeevistrip kwamen wij per toeval terecht in een grote school dolfijnen welke 25 min met de boot meezwommen, adembenemend mooi.

Wanneer wij nogmaals naar Lanzerote zouden gaan, dan zeker weer Barcarola Club, alleen al voor de vriendelijkheid!

Met partner, Sept. 2014
"Heerlijke vakantie"vertalen
Priscilla de Boer
9,0

21-10-2014 Ik ben samen met mijn vriend 2 weken naar dit appartement geweest. Wij werden volop hartelijk ontvangen, personeel is oprecht vriendelijk en behulpzaam.
De appartement was simpel maar schoon. Voor ons te harde bedden en de badkamer is aan een opknap beurt toe, verder geen klagen.
Het complex ligt heel erg ideaal. Je bent direct op de boulevard. Op deze mooie lange boulevard zit vol met winkels, restaurants en barretjes.

Met jonge kinderen, 2014
"Leuke rustige accommodatie midden op de boulevard!"vertalen
Nicole
7,0

10-08-2014 Rustig, schoon appartement (complex L).
Durfde raam in slaapkamer 's nachts niet open te doen omdat je zo van de trap (entree) naar binnen zou kunnen komen. Zou prettig zijn als daar hekwerkjes voorkomen zodat je wel lekker je raam open kan doen. Het personeel doet erg zijn best om het complex en zwembad schoon te houden helaas zijn er nog altijd gasten die denken dat ze alleen op de wereld zijn en geen rekeningen houden met anderen. Denk daarbij aan handdoeken op bedjes leggen en pas eind van de middag hier gebruik van maken (of helemaal niet!!), papier / etenswaar niet in de prullenbak gooien.
Schuin tegenover Barcarola kun je heerlijk eten bij Pepenoro, met uitzicht op zee. Of eten bij La Vega (las Vegas) complex uit naar rechts aan de boulevard (zit een beetje in een hoekje).

Met partner, Juli 2014
"Aanrader - heerlijke vakantie gehad hier"vertalen
Pascal
8,0

13-08-2014 Knus appartementencomplex. Ideale ligging. Prima zwembad, omringd door palmbomen met prachtige papegaaien. Dames van de receptie zijn erg leuk en helpen om dingen uit te zoeken, te reserveren.

Met partner, Dec. 2013
"Perfect voor een weekje rust."vertalen
zomer1944
9,0

30-12-2013 Appartement ligt aan de boulevard waar je je tegoed kunt doen aan de vele lekkernijen die door de vele restaurants aangeboden worden. Ook de supermarkt is op loopafstand. Prima en schoon appartement, iedere dag schoonmaak. Goede, ietwat harde, bedden. Strand heel dichtbij, maar zwembad bij appartement is ook prima. Je kunt kilometers langs de boulevard wandelen, en ook het huren van fietsen is mogelijk. Voornamelijk wat oudere mensen, veelal Engels en Duits. Weinig Nederlanders. Als je toe bent aan een weekje rust en genieten dan is dit een ideale plek.

Met partner, Okt. 2013
"Fijne appartementen in rustig park"vertalen
Joke Hubert
8,0

15-11-2013 Wij gingen vooral af op alle positieve berichten over deze accommodatie en de ligging. Wij zijn hierin niet teleurgesteld. De appartementen zijn ingedeeld in blokken. Wij kregen een app. toegewezen in blok L. op de begane grond, Het was er heel rustig en er was ook een klein zwembad bij. Voor wat meer drukte en gezelligheid kun je beter om een appartement bij het grote zwembad vragen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en als je toch nog iets mist of als er iets stuk is of niet goed werkt, meldt je dit bij de receptie en het wordt bijna a la minute geregeld.

Met jonge kinderen, Okt. 2013
"Mooi hotel, centraal gelegen"vertalen
Jochem
9,0

04-08-2014 Mooi hotel. Als je het hotel, uitloopt sta je midden tussen de winkels, restaurants en barretjes.
Het zand strand is op 5 min lopen.

Met jonge kinderen, Sept. 2013
"Perfect gelegen accomodatie"vertalen
F
9,0

11-09-2013 Net terug van een weekje Barcarola. Prima voor elkaar! We hadden logies ontbijt en het ontbijt is prima, niet luxe. De ligging is super, je stapt vanaf de boulevard het park op, waar je geen last hebt van het verkeer. Wij zaten in het "nieuwere" gedeelte wat zich meer aan de achterkant van het het complex bevond, blok "L". Prima kamer, schoon, netjes en functioneel. Elke dag schoonmaak en verse handdoeken. Personeel vriendelijk. 2 zwembaden aanwezig.

Minpuntje: Op het moment dat je laat vliegt en aangeeft de kamer aan te willen houden, of gebruik wilt maken van een andere kamer, verloopt dit niet soepel. Uiteindelijk kregen we een naastgelegen appartement, helaas zonder warmwater, magnetron en in verouderde staat, echter zonder verdere kosten. Op het moment dat je met een baby op reis bent is het prettig die voorzieningen wel te hebben uren voor vertrek.

Ik kan deze accomodatie zeker aanbevelen, alsook de ligging.

Met partner, Sept. 2013
"We zouden er zo nog een keer heen gaan!"vertalen
Olaf en Ilona
9,0

03-10-2013 Leuk complex! Mooie ligging, mooie tuin. Appartementen zien er mooi uit! (Helemaal A t/m volgens ons I, daarna is het allemaal een beetje vervallen! Weet wel dat de vernieuwde appartementen welke een inloopdouche hebben, deze worden verkocht en niet meer voor de verhuur zijn!). Maar het appartement welke wij hadden was goed, ruim, veel balkons hebben ligging op het zwembad. Ligt aan de boulevard en omgeven van allemaal restaurants.
Ontbijt is goed (las voordat we gingen boeken dat je beter zonder ontbijt kunt nemen, dat is ook een optie. Kost .6.50 Euro pp en de kinderen 50% korting. Je kunt ook per dag voor je ontbijt betalen). Net personeel en de animation welke bij ons werd gedaan door Mara is super aardig en doet super leuk haar best!!! Mara bedankt voor de gezelligheid!!!
Dus wanneer je een leuk complex wil hebben, vlakbij de boulevard maar wel rust willen hebben, zitten hier zeker goed!!!

Met partner, Aug. 2013
"Geweldige ligging, mooi appartementencomplex"vertalen
Mil
9,0

18-09-2013 Barcarola Club is ons zeer goed bevallen. Vriendelijk personeel, groot zwembad, goede en voldoende ligbedden en parasols aanwezig. Tafeltennistafel, tafelvoetbalspel en pooltafel aanwezig. Er waren geen mensen die bedjes 'reserveerden' gelukkig. Appartement was schoon en netjes. Koken hebben wij niet gedaan, aangezien er maar 2 kookpitten waren en weinig kookgerei. Er zijn genoeg restaurants! Ligging is perfect! Aan de boulevard en dichtbij het strand, maar op het park is het lekker rustig. Wij zaten aan de achterzijde in Blok K. Heel rustig gelegen en er loopt niemand langs je terras. Airco hadden wij niet nodig, maar ik kan me voorstellen bij extreme hitte dat het dan wel handig kan zijn. Geen last van ongedierte gehad. Bij late terugvlucht ('s avonds) konden wij de kamer niet houden of een andere kamer krijgen. Wel was er een appartement beschikbaar waar je kon douchen en een afgesloten bagageruimte. Kortom: Barcarola Club is een aanrader! Boek nu!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?