Beoordelingen Appartement Barcarola Club***

Barcarola Club***
85 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Barcarola Club***
Avenida de las Playas 53, E-35510, Puerto del Carmen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Barcarola Club*** in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Barcarola Club*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Barcarola Club scoort een 8,5 uit 10, op basis van 85 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Barcarola Club*** in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Barcarola Club***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Barcarola Club*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 92 vakantiefoto's van Appartement Barcarola Club*** vinden. Je kunt 2 video's van Appartement Barcarola Club*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lanzarote. Vergelijk Appartement Barcarola Club*** met andere accommodaties in Puerto del Carmen.
Even geduld a.u.b.

8,8
7,8
8,3
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Dec. 2013
"Perfect voor een weekje rust."vertalen
zomer1944
9,0

30-12-2013 Appartement ligt aan de boulevard waar je je tegoed kunt doen aan de vele lekkernijen die door de vele restaurants aangeboden worden. Ook de supermarkt is op loopafstand. Prima en schoon appartement, iedere dag schoonmaak. Goede, ietwat harde, bedden. Strand heel dichtbij, maar zwembad bij appartement is ook prima. Je kunt kilometers langs de boulevard wandelen, en ook het huren van fietsen is mogelijk. Voornamelijk wat oudere mensen, veelal Engels en Duits. Weinig Nederlanders. Als je toe bent aan een weekje rust en genieten dan is dit een ideale plek.

met partner, Okt. 2013
"Fijne appartementen in rustig park"vertalen
Joke Hubert
8,0

15-11-2013 Wij gingen vooral af op alle positieve berichten over deze accommodatie en de ligging. Wij zijn hierin niet teleurgesteld. De appartementen zijn ingedeeld in blokken. Wij kregen een app. toegewezen in blok L. op de begane grond, Het was er heel rustig en er was ook een klein zwembad bij. Voor wat meer drukte en gezelligheid kun je beter om een appartement bij het grote zwembad vragen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en als je toch nog iets mist of als er iets stuk is of niet goed werkt, meldt je dit bij de receptie en het wordt bijna a la minute geregeld.

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Perfect gelegen accomodatie"vertalen
F
9,0

11-09-2013 Net terug van een weekje Barcarola. Prima voor elkaar! We hadden logies ontbijt en het ontbijt is prima, niet luxe. De ligging is super, je stapt vanaf de boulevard het park op, waar je geen last hebt van het verkeer. Wij zaten in het "nieuwere" gedeelte wat zich meer aan de achterkant van het het complex bevond, blok "L". Prima kamer, schoon, netjes en functioneel. Elke dag schoonmaak en verse handdoeken. Personeel vriendelijk. 2 zwembaden aanwezig.

Minpuntje: Op het moment dat je laat vliegt en aangeeft de kamer aan te willen houden, of gebruik wilt maken van een andere kamer, verloopt dit niet soepel. Uiteindelijk kregen we een naastgelegen appartement, helaas zonder warmwater, magnetron en in verouderde staat, echter zonder verdere kosten. Op het moment dat je met een baby op reis bent is het prettig die voorzieningen wel te hebben uren voor vertrek.

Ik kan deze accomodatie zeker aanbevelen, alsook de ligging.

met partner, Sept. 2013
"We zouden er zo nog een keer heen gaan!"vertalen
Olaf en Ilona
9,0

03-10-2013 Leuk complex! Mooie ligging, mooie tuin. Appartementen zien er mooi uit! (Helemaal A t/m volgens ons I, daarna is het allemaal een beetje vervallen! Weet wel dat de vernieuwde appartementen welke een inloopdouche hebben, deze worden verkocht en niet meer voor de verhuur zijn!). Maar het appartement welke wij hadden was goed, ruim, veel balkons hebben ligging op het zwembad. Ligt aan de boulevard en omgeven van allemaal restaurants.
Ontbijt is goed (las voordat we gingen boeken dat je beter zonder ontbijt kunt nemen, dat is ook een optie. Kost .6.50 Euro pp en de kinderen 50% korting. Je kunt ook per dag voor je ontbijt betalen). Net personeel en de animation welke bij ons werd gedaan door Mara is super aardig en doet super leuk haar best!!! Mara bedankt voor de gezelligheid!!!
Dus wanneer je een leuk complex wil hebben, vlakbij de boulevard maar wel rust willen hebben, zitten hier zeker goed!!!

met partner, Aug. 2013
"Geweldige ligging, mooi appartementencomplex"vertalen
Mil
9,0

18-09-2013 Barcarola Club is ons zeer goed bevallen. Vriendelijk personeel, groot zwembad, goede en voldoende ligbedden en parasols aanwezig. Tafeltennistafel, tafelvoetbalspel en pooltafel aanwezig. Er waren geen mensen die bedjes 'reserveerden' gelukkig. Appartement was schoon en netjes. Koken hebben wij niet gedaan, aangezien er maar 2 kookpitten waren en weinig kookgerei. Er zijn genoeg restaurants! Ligging is perfect! Aan de boulevard en dichtbij het strand, maar op het park is het lekker rustig. Wij zaten aan de achterzijde in Blok K. Heel rustig gelegen en er loopt niemand langs je terras. Airco hadden wij niet nodig, maar ik kan me voorstellen bij extreme hitte dat het dan wel handig kan zijn. Geen last van ongedierte gehad. Bij late terugvlucht ('s avonds) konden wij de kamer niet houden of een andere kamer krijgen. Wel was er een appartement beschikbaar waar je kon douchen en een afgesloten bagageruimte. Kortom: Barcarola Club is een aanrader! Boek nu!

met partner, 2013
"Super parkje"vertalen
ilonkawessels_1
9,0

05-08-2013 De accommodatie is ruim met mooi uitzicht op de tuin met zwembad. Miste wel een airco, was behoorlijk warm. Dus ventilator van 16 p.w. gehuurd.
Er was zelfs een tweede zwembadje achter het huis dat niet vermeld was.
Deze kant van de boulevard is iets rustiger, maar de Spar (supermarkt) is dichtbij. Restaurantjes zijn in de buurt, wat er geserveerd wordt qua kwaliteit verschilt behoorlijk. NB. op de prijslijst staat de 7% btw nog niet vermeld.
Vriendelijk personeel.
Kamers worden elke dag schoongemaakt, evenals de handdoeken. De afwas wordt gedaan.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Gezellig, gemoedelijk"vertalen
y.knol
6,0
7,0

12-08-2013 Barcarola club is een gezellig kleinschalig complex. Heerlijk rustig en toch veel vertier. Animatie met Mara is leuk voor de kids en de ouderen. Schoonmaak elke dag, handdoeken elke dag schone. Servies is minimaal, bedden kunnen beter, service goed. Appartementen iets gedateerd. Kan een opknapbeurt gebruiken. Vooral de badkamer kan vernieuwd worden. Toch hebben we een heerlijke vakantie gehad. Barcarola club is een aanrader voor een relaxte familie vakantie.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Heerlijk plekje op bijzonder eiland"vertalen
wim houtman
8,0

05-08-2013 Voor je het weet ben je er voorbij gereden maar een keer door de toegangspoort kom je vanaf de drukke boulevard in een rustige oase terecht. Mooie appartementen rond een heerlijk zwembad met palmbomen en bougainville. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel waardoor je je direct welkom en thuis voelt. Op 5 minuten loopafstand een goed voorziene Spar-supermarkt . Bij de pizzeria naast het complex krijg je als Barcarola-gast 10 % korting. Leukste eetgelegenheid zit aan de oude haven van Puerto del Carmen: restaurant La Sirena.

met jonge kinderen, Mei 2013
"Goed gelegen, schoon, lekker zwembad"vertalen
Sascha
8,0

16-05-2013 Dit heerlijke verblijf is absoluut een aanrader. Het is zeer gunstig tov de boulevard en het strand gelegen. Het zwembad is heerlijk ruim, er zijn veel ligbedden en voor de kinderen is er een schaduwrijk pierenbad. Het appartement is ruim en schoon. Wij hadden een 3 kamer appartement voor ons 4tjes en het voldeed aan alle verwachtingen. Iedere dag werd het schoongemaakt! Animatie-Sam is een hele gezellige man die op een rustige manier voor jong (kleuren, bouwen, sjoelen, tafeltennissen) en oud (waterpolo, darts) vermaak brengt. Kortom, leuk!!

met partner, Mei 2013
"Geweldig"vertalen
jennie de jong reur...
8,0

12-06-2013 App Bacarola club is een geweldige plek voor een heerlijke vakantie.
Een plek om heerlijk te eten is Pizzeria Restaurant Capri, aan de boulevard schuin tegen over het Cassino, hier kun je geweldig lekker Vegetarisch en gewoon eten echt een aanrader

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?