Appartement Barcarola Club ***

8,6

116 reviews over Appartement Barcarola Club in het Nederlands

Uitstekend !

Ruud, 31-8-2017

Geweldig verblijf. Personeel, appartement, locatie, ontbijt, hygiene alles voortreffelijk. Aanrader als je Lanzarote bezoekt.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk appartementencomplex!

Patricia, 25-8-2017

Barcarola is ons heel erg goed bevallen. Niet al te groot appartement, maar van alle gemakken voorzien. Het complex is fantastisch. Goed onderhouden, fijn zwembad met voldoende ligbedden, super personeel. Het ontbijt is heerlijk, voor elk wat wils.

Het is erg rustig op het complex, maar zodra je de poort uitstapt ben je op de super-toeristische en gezellige boulevard.

Het enige dat ons tegenviel, is dat de reisorganisatie adverteert met "strand op 100 meter". Maar voor een echt goed en ruim zandstrand met bedjes moet je toch echt wel een kwartiertje lopen. Maar dat is de moeite meer dan waard.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima centraal gelegen hotel met veel privacy

Paul Lucardie, 5-8-2017

Hotel pension met ontbijtbuffet, voldoende keus en afwisseling, ook bruin brood! Goed 2-kamer-appartement met zitje en uitzicht op tuin en zwembad.

Lastig parkeren omdat huurautobedrijven veel vrije parkeerplaatsen innemen.

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Barcarola Club bij:

Een heerlijk schoon complex waar je tot rust komt.

Leen, 18-7-2017

Een schone oase van rust in een actieve omgeving van de boulevard. Heerlijk verzorgd ontbijt. Meer dan voldoende goede eetgelegenheden op loopafstand. Strand in nabijheid maar ook een mooi zwembad. Nette schone kamers.
Gereisd met partner in juli 2017

Super!

Touria, 12-7-2017

Mooie appartementen. Schoon. Apartement en het hele complex eromheen word goed onderhouden. Het personeel is zo ontzettend vriendelijk. Het ontbijt is lekker uitgebreid. Wij hebben het er ontzettend naar ons zin gehad, en komen zeker nog een keer terug. Echt een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk gemoedelijk plekje voor een gezin

Karijn, 24-6-2017

Wij (stel met kindjes van 3 en 1 jaar) zochten een kleinschalig, rustig complex. Dit voldeed echt prima! Ons appartement (allemaal laagbouw overigens, alles max 2 verdiepingen) zat aan de boulevard, dus het was wel een beetje druk/luidruchtig (je zou even uit moeten zoeken welke appartementen niet aan de boulevard liggen), maar wél pal naast het speeltuintje van het complex. Verder prima appartement. Heerlijk ontbijt elke ochtend in de ontbijtzaal. Heel vriendelijk personeel. Fijn zwembad en overkapt kinderbadje. Verder weinig toestellen/glijbanen/sproeiers in het zwembad zelf, dat zou ik wel als klein minpuntje kunnen noemen. Maar al met al echt een fijne plek om te verblijven op Lanzarote!
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Mooi

Marjan, 7-3-2017

Barcarola club is een appartementen complex direct aan de boulevard,loop je de poort uit sta je op de boulevard,loop je het complex in overvalt je een oase van rust! Het complex is heel schoon,mooi aangelegde tuin,goed onderhouden. Iedere dag schoonmaak en als je wilde schone handdoeken. Personeel is zeer vriendelijk,het ontbijt was goed,lekkere verse eitjes werden er gebakken met spek door een goedlachse en vriendelijke kokkin. Vanuit ons appartement keken we uit op zee😍Tegenover het complex zit een auto verhuur bedrijf zodat het eiland per auto verkend kan worden. Helaas ben ik tijdens ons uitstapje naar el golfo uitgegleden en brak ik mijn kuitbeen. Terug in het complex(wij hadden een app boven met balkon)werd voor ons de volgende dag een app beneden geregeld zodat ik de trap niet meer ophoefde. Het personeel van Barcarola club en de reisleidster van touroperator zijn wij dankbaar voor de hulp,en zeer dankbaar voor de hulp van de reisverzekering. We hopen nog eens terug te keren naar Lanzarote en Barcarola club om onze vakantie over te doen. Van onze tien dagen hebben we precies drie dagen genoten. Barcarola club is een goede keuze om je welverdiende vakantie door te brengen.
Gereisd met partner in februari 2017

Geweldig appartement

william, 24-1-2017

Het was een brandschoon en compleet appartement. Een heerlijk ontbijt elke morgen en een super goede locatie direct aan de boulevard.
Gereisd met partner in januari 2017

Prachtig complex direct aan de boulevard.

Rita en Johan, 30-11-2016

Het is een prachtig complex direct aan de boulevard.

Zeer vriendelijk personeel. Het hele complex is keurig onderhouden.

Ons appartement werd elke dag schoongemaakt. Bedden opgemaakt ,handdoekwissel,zelfs de afwas werd gedaan.

Prachtige tuin met mooi zwembad. Wel iets te koud maar voor ons gaf dat niet.

Je zit direct aan de boulevard met gezellige drukte maar op het complex metk je daar niets van.

Elke morgen een prima ontbijtbuffet met elke dag afwisseling.

Het kleine strand ligt op ca 200 meter. Een groter strand op ca 600 meter..

Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad.

We kregen zelfs een lunchpakket mee bij ons vertrek.

Gereisd met partner in november 2016

Gaan graag nog een keer terug

Ingrid en Arie, 30-9-2016

Een zeer schoon en rustig gedateerd appartementencomplex met vriendelijk personeel. loop je door de poort,dan sta je op een levendige boulevard met winkeltjes en restaurants. Het grote strand met ligbedden is op 600m afstand.Geef bij boeking op,dat je zicht op het zwembad wil hebben anders kijk je tegen een begroeide muur of zit je boven de boulevard.
Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Barcarola Club bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Barcarola Club in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Barcarola Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Barcarola Club scoort een 8.62 uit 10 op basis van 118 reviews.