Hotel Costa Calero ****

8,8

255 reviews over Hotel Costa Calero in het Nederlands

Geen 4sterren waard

Miet, 6-10-2017

2 weken in september verbleven, veel te lang.....ik had een suite gekregen met prachtig zicht op zee. Dit maakte veel goed maar het eten was nog geen 3 sterren waard.....vettig en dikwijls koud, bijna geen keuze. Buiten sla en tomaten bijna geen verse groenten. De showcooking was alles behalve show of cooking......ik beklaag de koks die daar moeten werken, net een lopende band..en veel te klein voor het grote aantal gasten..De studentjes die opdienden konden zelfs geen Spaans, wel wat Engels, maar het hotel was dan ook voor 90 % bevolkt met Engelsen. De Spaanse werknemers waren content dat ik ook Spaans kon spreken en waren heel vriendelijk. Geef mij maar mijn vertrouwd Spanje en een kleinschalig hotel.
Gereisd met vrienden in september 2017

Komt niet overeen met beschrijving touroperator

Mevr. VDWeghe, 24-8-2017

Wij hebben 10 dagen verbleven in Costa Calero, begin augustus 2017.

Wij zijn teleurgesteld naar huis gekomen.

Geen enkele keer de lakens van het bed vervangen. Er werd gedweild, maar bv stoeltje in badkamer werd totaal niet verplaatst. Sommige dagen werd lavabomeubel of douche ook niet gepoetst (alles bleef staan zoals wij het hadden achtergelaten).

Eten zeer ééntonig, weinig afwisseling, zeer vettig. Groenten werden niet vers gesneden (sla sloeg soms al bruin uit). Weinig keuze in vers fruit (enkel banaan, peer, appel en perzik), rest allemaal uit blik.

Eten niet warm of uitgebakken, regelmatig koud (waardoor héél veel verspilling op alle tafels).

Hotel voor 90% geboekt door Engelsen (waren rustig, vooral gezinnen met kinderen, weinig nachtlawaai), zo goed als geen Belgen aanwezig.

Animatie overdag als 's avonds stelt niets voor. Shows zijn verschrikkelijk (zijn telkens gaan lopen omdat het geluid veel te luid staat), totaal niet professioneel.

Merendeel van het personeel totaal niet vriendelijk, zelf een "goeiendag" kon er niet vanaf.

Aan receptie meermaals gevraagd naar taxi voor 7 personen, kregen telkens als antwoord dat dit niet mogelijk was. Als we buiten het hotel gingen, reden er weldegelijk taxi's die 7 personen konden vervoeren (heeft hotel afspraak met taxibedrijf ?)

Klink van badkamerdeur afgebroken, 3x naar receptie geweest om te laten herstellen. Werden afgescheept.

In de omgeving klein haventje met een aantal winkels (duurdere merken), maar je bent rond om 30 min. Verder niets te beleven in de buurt.

En spijtig genoeg ook kakkerlak op kamer en in openbare toiletten van het hotel.

Voor het geld dat wij gespendeerd hebben voor deze 10 dagen, hadden we wel andere verwachtingen die niet werden ingelost.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi,groot en proper hotel

lemmens jean, 20-8-2017

Propere, ruime kamer,goede airco,alleen in de badkamer ontbrak er een handvat om in en uit het bad te stappen wat voor mensen die moeilijk te been zijn een probleem geeft.Ontbijt was gewoon maar eentonig maar voor ieder wat wils evenals het middagmaal maar het avondeten was daarentegen super goed met veel keus in vis,vlees,pasta,voor-en nagerechten,wie daar niet zijn goesting vond vind die nergens.

Wat ons stoorde was dat veel mannen zich er in short kwamen eten wat niet mocht en duidelijk was aangegeven.

3 zwembaden met meer dan genoeg lig zetels,maar ook hier geld het... je handdoekje leggen voor 6 u pfff.

Gereisd met partner in augustus 2017

Wieske, 12-8-2017

Heerlijke buffetten, erg vriendelijke bediening en overig personeel, erg schoon hotel, goede animatie

Gewoon een tophotel.

Gereisd met partner in mei 2017

Super!

Janna, 18-7-2017

Erg groot hotel met verschillende ruime zwembaden. Één zwembad is zoutwater en de twee andere zwembaden met chloor. Genoeg ligbedden met privacy plekjes. Het eten was divers en goed bereid. Het personeel was niet erg vriendelijk.. maar het hotel maakt dit goed! We hadden en auto gehuurd vanuit het hotel wat overigens qua prijs goed te doen was. Elke avond was er een live show. Daar moet je niet teveel van verwachten, maar de zaal is prachtig. Het plaatje puerto calero is klein maar genoeg te doen. Als je naar de grote boulevard wil met vele winkeltjes en eettentjes dan kan je naar puerto del carmen.

Al met al een uitstekende vakantie!

Gereisd met partner in januari 2016

Waar voor je geld bij de all in formule

Nadaniente, 12-5-2017

Zeer groot hotel dat toch voldoende privacy en comfort biedt aangezien er 3grote zwembaden zijn met veel zetels rondom in zelfs beschaduwde area's. Het eten was voortreffelijk en gevarieerd , de wijnen die in de all in formule konden gekozen worden waren aanvaardbaar, niet supergoed maar ook zeker niet slecht. Kamers ok.
Gereisd met partner in maart 2017

Fantastisch hotel

P.Groot, 8-5-2017

Alles was prima aan dit hotel. Wij waren met 6 volwassene en 5 kinderen. Perfect hotel. Prachtige gezins suites. Prachtig uitzicht. Eten was niets op aan te merken. Veel variatie. Schoon hotel. Ontvangst met procecco. Wat ons betreft een echte aanrader. Qua ligging , service, alles. En wij hebben echt over de hele wereld al in heel veel 5 sterren hotels gezeten.
Gereisd anders in april 2017

Zeer net en rustig gelegen hotel

Calleeuw dirk, 30-3-2017

Alles was zeker inorde lekker eten propere kamers en leuke schouws s,avonds,

Jammer dat het zo laat begon,maar voor de rest niets op aan te merken

Gereisd met partner in maart 2017

Had er meer van verwacht

Gilbert, 9-11-2016

het hotel was proper,ook de kamer en badkamer, ontbijt en middagmaal voldoende en super lekker? s'avonds in verhouding weinig keuze in desserts. De lakens en kussen de hele week niet vervangen. Aan de poolbar deed men geheimzinnig wat te krijgen was, daar men steeds de Kaart verstopte zodat men geneigd is te bestellen wat gekend is zoals een gewone pint, cocktails maar zeer beperkt verkrijgbaar. ( nadat dit gemeld werd aan de receptie, was dit dan voor een uurtje weer in orde) Wat opvalt is dat de bediening aan de poolbar onvriendelijk is, en dat men slecht Engels verstaat.Ook werdt er de laatste dag geen tevredenheid-formulier gegeven ( nooit meegemaakt) In de omgeving niet veel te zien, en redelijk stijl en veel trappen.

Zwembad is OK, ook voldoende ligbedden. De animatie s'avonds was steeds om 10hr30 al afgelopen, er was dan niks meer te doen. Het haventje vlak bij is wel de moeite om te bekijken. In de eetzaal was er steeds voldoende plaats.

Gereisd met partner in november 2016

Prima all inclusive hotel

Paul Klein Overmeen, 6-9-2016

Dit hotel heeft een prima all-inclusive formule waarbij je niet alleen lokale zaken kunt eten en drinken.

Personeel altijd zeer vriendelijk en na 5 jaar op rij onze vakanties daar door gebracht te hebben wordt je bijna als familielid verwelkomd.

Voor ons voelt het als "thuiskomen"

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Costa Calero bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Costa Calero in Puerto Calero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Costa Calero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Costa Calero scoort een 8.76 uit 10 op basis van 271 reviews.