Appartement Playa Flor **

Playa Flor

Matig

3 reviews over Appartement Playa Flor in het Nederlands

Roos, 8-4-2005

Ik heb het eigenlijk ontzettend naar mn zin gehad.. t was niet al te duur.. terwijl het dicht bij het strand was!.. en je kon er heeerlijk eten.. leuke excursies.. en leuke winkeltjes.. kakkerlakkies waren als enige een beetje jammer.. wij hadden er twee.. :(

Gereisd anders in april 2005

Marloes, 2-6-2004

Bouwvallige vakantiehuisjes, vooral de keuken was een ramp. Wij hadden geen last van kakkerlakken, wel van mieren in de badkamer.

Ons huisje was erg tochtig en niet echt inbraakveilig (deuren slecht af te sluiten). De schoonmaak was ronduit miserabel!

Playa Flor ook voor ons: nooit meer!

Gereisd anders in juni 2004

Joke en Martin, 22-9-2003

Het appartementencomplex ziet er op het eerste gezicht wel knus uit. Onderhoud is slecht, ramen en deuren sluiten niet of slecht. Schoonmaak was niet optimaal. Nadat de schoonmaakster geweest was vond je nog meer haren in je appartement. 2 x p.w. handdoeken + lakens, vies, muf bed. En er zaten in ons appartement een paar hele grote kakkerlakken! (10 cm) Maar kakkerlakker op Lanzarote is net zo gewoon als zand op het strand volgens de info die we bij de receptie lazen.

Lanzarote is een heel mooi eiland, auto huren en niet teveel in je appartement verblijven, dan heb je er een heerlijke vakantie. Zelf zou ik Playa Flor nooit meer boeken.

Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Playa Flor in Playa Honda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Playa Flor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Playa Flor scoort een 5 uit 10 op basis van 4 reviews.