Bungalow Playa Famara Island Homes **

Playa Famara Island Homes
9,8

3 reviews over Bungalow Playa Famara Island Homes in het Nederlands

Rob Oele, 28-10-2007

Famara heeft inmiddels ons hart gestolen. De bungalows zijn erg groot, comfortabel en hebben heel veel privacy door de enorme tuinen van lavasteen. Voor je heb je een groots uitzicht op een soms ruige zee met een lang strand en vaak spectaculaire zonsondergangen. Achter je ligt de imposante en steile Risco de Famara die naar 500 meter opklimt. Links van je ligt op bijna 2 km het dorpje La Caleta zonder enig spoor van massatourisme. De surfscene geeft het een apart sfeertje en er zijn een paar hele goede restaurants met een echte Spaanse keuken. Een huurauto is een must als je wat meer van het eiland wilt zien. De oude hoofdstad Teguise met mooie en sfeervolle gebouwen ligt op een klein kwartiertje rijden. Echt een bestemming als je het "andere Lanzarote" wilt beleven. Je moet wel alles zelf regelen (via internet).
    Gereisd met partner in oktober 2007

H. van Haaster, 3-11-2005

Nergens meer in de nederlandse reisgidsen te vinden is dit prachtige complex. Hou je van rust en een prachtige natuur dan moet je hier zijn. De bungalows zijn heel bijzonder en de onze was heel luxe ingericht:vaatwasser, afwasser, luxe keukeninrichting, drie slaapkamers, twee badkamers. Bereikbaarheid is prima, maar je moet wel een auto hebben. Dit regelt de receptie voor je tegen een zeer vriendelijke prijs. Tegenwoordig een heel nieuwe website:

Gereisd anders in november 2005

Hetty, 5-2-2005

Voor de liefhebbers (en die zijn er blijkbaar) heb ik het gevonden op de site: http://www.surflanzarote.com/lanzarote_surfing_custom_accommodation.htm

Het is inmiddels 10 jaar geleden, dat ik er in februari was. Fantastisch: bijna het hele strand voor jezelf, gigantisch mooi tafereel. Hoewel wij Playa Papagaio ook erg mooi vonden en er een paar keer met de huurauto heen gingen (boeking via Arke).

Nu nergens meer in NL te boeken.

Advies: losse vlucht, huurauto en via internetsite boeken.

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Playa Famara Island Homes in Playa Famara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Playa Famara Island Homes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Playa Famara Island Homes scoort een 9.83 uit 10 op basis van 4 reviews.