Hotel Volcan Lanzarote

Hotel Volcan Lanzarote
Volcan Lanzarote
7,5

4 reviews over Hotel Volcan Lanzarote in het Nederlands

Fijn hotel prijs kwaliteit prima

Raijmond, 29-9-2017

Mooi hotel opgebouwd in verschillende bouwstijlen, lijkt wel een bergdorp

Entree is een “kerk” die leidt naar de receptie.

Kamers ietwat gedateerde inrichting maar helemaal in orde, bestaande uit living/slaapkamer en ruime badkamer en seperaat toilet.(badslippers badjas en alles wat in een badkamer hoort) Ruim balkon met zicht op zwembad

Meerdere zwembaden, genoeg bedjes en parasols (wel weer handdoekje leggen, handdoekservice incl.)

Wij hadden volpension, zeer uitgebreid kwalitatief goed ontbijtbuffet, en uitstekend dinerbuffet

Lunch in hotel aan de prijzige kant, maar hotel licht direct aan een gezellige haven met ruim voldoende keus aan restaurants, winkels enz.

Al met al een zeer prettig verblijf. Topper

Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer dit hotel

Nooit meer, 21-6-2017

Wij kunnen niet begrijpen dat mensen dit hotel nog zo'n hoog gemiddelde geven. Dat dit ooit een fenomenaal hotel is geweest staat voorop, maar hier is echt echt nog maar weinig van over. We hebben ons na 3 nachten laten omboeken naar een H10 hotel, zo enorm teleurgesteld waren we. Vorig jaar in Lopesan Costa Meloneras Gran Canaria geweest wat 4 sterren heeft, nou dat was in een woord geweldig. Dat Volcan hotel 5 sterren heeft, is naar onze mening dan ook bizar. Op het eerste oog is het prachtig, de ligging is heel goed. Maar veroudering waaraan jaren niets meer gedaan is, overheerst op alle fronten. De kamers, niet schoon, verouderd en ook niet meer schoon te krijgen door zeer slecht onderhoud. De gangen oud en versleten met overal beschadigingen, dit KAN niet in een 5 sterren hotel! Voering hangt onder de stoelen uit in het restaurant. Het volledige "club" gedeelte was plotseling gesloten, bar om 18u dicht wat idioot vroeg is. Niets te beleven, geen sfeer. Echt enorm zonde.
Gereisd met partner in juni 2017

Adults only prima, ligging perfect,kamers ruim

Yvonne, 23-3-2017

Logies ontbijt geboekt in de luxe Adults only. Prima ontbijt-buffet en a la carte gerechten, in een niet te grote ruimte. 1x diner in het hotel-restaurant genomen, maar erg druk en chaotisch. In de Marina, vlakbij het hotel zijn ruimvoldoende leuke eetgelegenheden/ Alle voorzieningen, autoverhuur, winkels etc. in de buurt van het hotel. Gedurende de dag staat er op verschillende tijden; gratis koffie, drankjes en hapjes klaar in de ontbijtruimte.

Ik kom hier heel graag terug.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Mooie locatie maar geen 5 sterren

H&j, 8-5-2016

Adult deel heerlijk, lekker zwembad met poolbar
    Gereisd met vrienden in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Volcan Lanzarote bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Volcan Lanzarote in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Volcan Lanzarote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Volcan Lanzarote scoort een 7.48 uit 10 op basis van 4 reviews.