Bungalow Valparaiso **

Valparaiso

Onvoldoende

3 reviews over Bungalow Valparaiso in het Nederlands

Jolanda, 14-1-2005

Het huisje zag er best redelijk uit, alleen hadden wij ook last van kakerlakken van heel klein tot 7 cm groot. Heel vervelend want voordat je naar bed gaat, wil je eigenlijk eerst alles 7 keer checken ofdat er niks kruipt.

Ook hadden we all inclusive geboekt alleen konden we ter plaatse geen tussendoortjes krijgen, alleen wat te drinken.

Het buffet wat we 3 keer per dag kregen viel behoorlijk tegen, weinig keuze.

En bij de rauwkost liep er geregeld een beest langs de bakken op, heel vies.

Door ziekte van de schoonmaakster kregen we 5 dagen geen schoonmaak en schone handdoeken en bedlinnen meer.

Ook zou er een busje rijden naar het stadje, deze reed op onmogelijke tijden.

Als je s'ochtends heen ging en om 11.30 weer terug moest om te gaan eten kon je pas weer om 16.00 heen.

Echt belachelijk.

Het land en de omgeving is super, alleen het complex is een afrader!!!

Gereisd anders in januari 2005

Astrid, 4-11-2003

Schoonmaak was slecht, werd af en toe 2 dagen achter elkaar niet schoongemaakt. Onder de tafels en banken werd ook niet schoongemaakt.

Kasten waren vies. Verroest wasrek.

Wij hadden dan wel de pech dat we in oudere huisjes terecht kwamen. Er waren al een aantal huisjes verbouwd.

Maar toch... Het is absoluut een afrader!

Je moet alles met de taxi doen! Lopen is te ver. Heel af en toe gaat er een busje maar die gaat vaak ineens niet.

Gelukkig is de taxi niet zo duur.

Plaatsje is wel leuk als je van rust houdt. Wil je uitgaan? Ga dan naar Puerto del Carmen! (deze afstand is niet te doen vanaf Playa Blanca, kost zo'n 25 euro)

Gereisd anders in november 2003

Astrid, 4-11-2003

Waardeloos hotel! Bouwvallen. Overal gaten en kieren waardoor ongedierte heel makkelijk binnenkwam (mieren, kakkerlakken van 7 cm)

Je krijgt bij aankomst gratis een bus insectenspray, dat zegt al genoeg.

Na een week hadden wij een mierenplaag in de slaapkamer (duizenden mieren!), voor een andere kamer gevraagd, kregen we in eerste instantie de vraag of we nog een nachtje konden wachten!!!!!!!

Inderdaad de douche: veel te weinig warm water. Bij ons zat er in het bad overal roest. De isoleerrand liet los, vormde vervolgens een nest voor kakkerlakken..

De hor bij het slaapkamerraam liet los, zat vastgeplakt met pleisters.

Gereisd anders in november 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Valparaiso in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Valparaiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Valparaiso scoort een 2 uit 10 op basis van 3 reviews.