Aparthotel Rubimar ****

6,9

7 reviews over Aparthotel Rubimar in het Nederlands

Top hotel

Tessa, 23-8-2017

Prachtige ligging achter de haven. Super vriendelijk personeel. Heerlijk groot zwembad (handdoekje leggen NIET nodig) met jacuzzi, tennisbanen zijn gratis, fitness is gratis. Zeer ruime en schone appartementen. Het hotel ligt achter de haven en je loopt zo de boulevard af. Zeer leuke omgeving. Alles gewoon top en voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer

Art, 13-1-2016

Er was tijdens de etenstijden volop te eten. Wel opschieten, want ze halen je bord van tafel als je even niet oplet. Klachten over de bedden werden na aandringen snel verholpen. Het volume Coronationstreet Engelse gasten was gigantisch, evenals hun alcoholgebruik en toenemend stemgeluid. Wifi bereik zeer slecht. Van Kerst hebben ze wel gehoord, maar daar bleef het bij. Ligging van het hotel is goed.
Gereisd met partner in december 2015

perfecte locatie

Marinda, 21-11-2013

Het hotel heeft een mooie ligging. Tennis en fitness is gratis (iets wat je weinig ziet), wij verbleven met 4 personen in een appartement waar we een klein beetje kastruimte te kort kwamen. Vervolgens werd ons een appartement aangeboden voor 6 personen (met 2 badkamers en prachtig uitzicht). De service in dit hotel geef ik een dikke 10. De ligging van dit hotel is ook fantastisch! Het eten kan ik geen beoordeling over geven, aangezien wij verbleven obv logies.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Prachtig complex, eten matig

j van Cleef, 14-9-2013

Prachtige accomodatie, rustig, geen handdoekje leggen eind aug.Eten erg beperkte keuze , vaak lauw,kwaliteit wel redelijk.Waarschijnlijk door klein aantal app.weinig keus door weinig eters. De bediening was ook niet erg beleefd, zonder wat te vragen werd je bord weggehaald. Met name de dames leken erg ongeinteresseerd. Een cursus bedienen zou niet verkeerd zijn. Toen ze ons gingen herkennen werd de bediening wat beter. Maar echt onvriendelijk was men nou ook weer niet. Veel troep op de grond wat men niet weghaalde. Onze schoonmaker was niet een van de betere.eens in 3 dagen schone handdk. tenzij je ze nat maakte! Een vieze handdk op de grond gegooid werd doodleuk weer als schoon opgevouwen:( . Goede service verder: wanneer er iets mankeerde, werd het direct opgelost! Erg mooie omgeving in de jachthaven "Marina Rubicon"

20 min, lopen via de boulevard naar centrum Playa Blanca.

We hebben het best goed gehad, maar gaan daar niet meer terug.

Jammer want het complex heeft zeker potentie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Lekker fijn hotel !!

Ron, 19-6-2011

goede vakantie gehad met 3 kids. Zwembad en kamers waren prima, eten was wat minder vonden we. Al met al een lekker hotel hoor !!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Mooi aparthotel op een prachtige locatie

janny, 27-5-2011

Wij hebben hier een maand vakantie gehouden. De appartementen zijn ruim en worden goed schoongemaakt. Het personeel is zeer vriendelijk en doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Tennis en fitness is gratis.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in april 2011

Fantastische plek

janny, 10-5-2011

Een mooi hotel op een top locatie aan de haven van Playa Blanca. Grote, ruime en gezellige appartementen, die goed worden schoongemaakt.

Het personeel is zeer vriendelijke en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.

Fitnes, tennis is gratis.

Voor herhalng vatbaar

Gereisd met vrienden in april 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Rubimar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Rubimar in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Rubimar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Rubimar scoort een 6.88 uit 10 op basis van 8 reviews.