6,8

Matig

20 reviews over Hotel Royal Mónica in het Nederlands

Gemiddeld hotel, op een mooie, rustige plek.

Jolanda van Dongen, 2-4-2015

3 sterren hotel en is dit ook waard. Niet luxe, niet gezellig qua uitstraling, maar wel op een fijne, rustige plek. De wandeling naar het centrum is lang, ongeveer 45 min maar over een mooie boulevard. Verwacht niet teveel gezellige tentjes langs deze weg. Taxiritjes naar het centrum is gelukkig goedkoop. Erg Duits georiënteerd, ook qua eten. Prima bedden, grote kamers, zeezicht was wel fijn. Mooie tuin, standaard eten, niets bijzonders maar wel genoeg variatie. Wel bijzonder was het "gezondheidshoekje".
    Gereisd met partner in maart 2015

kan veel beter

Thea, 17-2-2015

et hotel heeft een prima ligging dat is de enige plus.

Bij aankomst waren onze kamers nog niet klaar dan kan, echter om 16.00 uur zelf een schoonmaakster bij haar schort getrokken om schoon te maken. We waren hiervoor al 2x bij de receptie geweest. Toen we op onze kamer waren was het bad smerig en afgeblattert, de deur van de badkamer plakte van de vuiligheid, gaten in de dekens. Het kluisje werkte niet kreeg

hiervoor een aantal magneten mee moest maar kijken welke werkten! Uitstraling en gezelligheid is er niet, ze maken schoon en geven je te eten. Het buffet was eenzijdig en het restaurant was vies. De kok liep langs het buffet en veegde de rozijnen bij elkaar die naast de schalen lagen, liep een rondje door het restaurant en toe hij zich onbespied voelde gooide hij alles terug in de schaal (wil niet weten wat er in de keuken gebeurt) het roerei was elke dag aangebrand (zwarte stukken hoe krijg je het voor elkaar) , vis nog rauw, maar het was wel showcooking.

Gereisd met vrienden in januari 2015

niet nog een keer

Tom, 10-12-2014

Tijdens een flinke regenbui bleek de serre aanbouw van de eetzaal niet waterdicht te zijn er lagen flink wat handdoeken op de grond en er stonden emmers om het water op te vangen. ook konden er meerdere tafels niet gebruikt worden. nogal een aanfluiting moet ik zeggen. Ook de Palapa bar (een soort van sportkantine) was niet geheel waterdicht ook was er geen toilet gelegenheid in deze bar. Men moest hiervoor buitenom naar het hoofdgebouw of de eigen kamer. Ook de eigen kamer had last van de regen het raam op de badkamer was ook niet waterdicht de schoonmaakster heeft hier ook maar een aantal handdoeken op de grond gelegd. Schoonmaak en handdoeken wissel 5 x per week en niet 7x. bedlinnen 1x per week verschoond. Maaltijdbuffetten goed. Bij avondbuffet veel salades en weinig variatie in vlees/vis. Iedere dag dezelfde snacks. Afstand naar centrum zeker 5 km. Ook de buitenkant van het gebouw bladderde nogal af. Dagelijks was het personeel druk met het bijvegen van de verfschilfers.
    Gereisd met partner in november 2014

Prima hotel!

Nathasja, 2-8-2013

Zelden hebben wij een driesterren hotel gehad met zo'n uitgebreid buffet. Het eten was heerlijk, de kamers (suites) groot en functioneel en het personeel vriendelijk. Daarbij hadden we een prachtig uitzicht op zee! We hebben er een hele leuke tijd gehad en gaan zeker nog eens terug.
      Gereisd familie in juli 2013

Top Hotel

William, 3-6-2013

Het was even zoeken met onze huurauto. Maar eenmaal ingechecked bij het hotel werden we aangenaam verrast. Het is altijd even afwachten wat je krijgt via Groupon, maar het is een gezellig redelijk klein hotel. Het eten is goed elke dag afwisseling tussen verschillende vlees en vis soorten. Het zwembad zag er netjes uit en er waren altijd genoeg bedjes bij het strand/zwembad.

minpuntjes:

- All-inclusive is tot 23.00 uur

- Borg betalen voor afstandsbediening, rackets, handdoeken.

Het hotel is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2013

illigaal

i.schrager, 25-3-2012

Hoi Wil ff kwijt dat je niet alleen ontbijt moet boeken. Wij konden namelijk de rest van de dag niets nuttigen. Een kop koffie of wat dan ook konden we niet kopen.Van poolbar naar receptie werd je gestuurd .Uiteindelijk mochten we 1 kopje graties nuttigen alleen deze x voor de volgende dagen niets. Ook werden we aan gesproken bij het zwembad of we wel gasten van het hotel waren,onze groene bandjes kende ze niet, hebben toen ons hotelsleutel laten zien toen was t oke. . Het kromme was dat je in de direckte omgeving geen barretje of restaurand had ,pas op zo'n 25min lopen.Er was wel een barretje langs t weggetje naar volgende hotel maar die was niet altijd open en om 18.30 al gesloten.Mijn dochter loopt stage in het hotel ernaast en daar konden we gewoon wel alles kopen en we waren niet eens gasten van het hotel. Dus vette onvoldoende kwa service en een buitenlampje bij kamer zou ook fijn geweest zijn. Groetjes Ilona
      Gereisd met partner in maart 2012

voor ons de 3de keer toppie

vos, 23-12-2010

een goed middenklassehotel met een zeer goede keuken .

personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

animatieteam is top, welliswaar duitstalig maar ze proberen het ook in het nederlands.

en wat zeer belangrijk is, ze proberen de gasten er zoveel mogelijk bij alles te betrekken.

het is een duits georienteerd hotel maar ze proberen het de gasten in elke taal wel te vermaken ,dat geldt voor het hele hotel en personeel niets is hun teveel!!!!!

aanrader voor mensen die ook de moeite nemen om af en toe een woord duits te verstaan .april 2011 zijn we erweer

Gereisd familie in april 2010

erg net en verzorgd hotel

G.J. Wilbrink, 14-5-2010

Er is wat verwaring over HL rio hotel playa blanca volgens on s is dit een andere accomodatie dan overal wordt genoemd. Ons apartement hotel was all inn en keurig netjes verzorgd . Het lag aan een grote niet drukke weg net buiten het centrum. het gezelschap wat er rond liep verschilde van gezinnen met zowel jonge als oude kindren ouderen 60+ eigenlijk van alles.

De mensen waren afkomstig uit Nederland, Duitsland, Engeland, Italië en Spanje

Het was echt een aanrader en wij gaan zeker terug

Gereisd familie in mei 2010

Lekker eten en prachtig privéstrand

Loes, 11-3-2010

Het hotel zelf is niet zo'n mooi gebouw en het ligt op een afstandje van Playa Blanca zelf, maar verder is alles perfect! Het eten is heel vers en gevarieerd, het hotel heeft een eigen strandje met ligbedden en parasol, iedereen is heel vriendelijk, er zijn 2 mooie bars... De kamers zijn ook heel ruim en het zeezicht is echt de moeite. Voor €130 hebben wij een auto gehuurd aan de receptie, zo was de afstand naar playa blanca geen probleem meer, raak je makkelijk van het vliegveld naar het hotel en terug en kan je makkelijk dingen bezoekn.
      Gereisd met vrienden in februari 2010

Rustig gelegen hotelmet mooi uitzicht over zee

J.Oomis, 26-2-2010

Geweest van 07-02 t/m 21-02-2010 Hotel ligt wel wat afgelegen van Playa Blanca.Via de boulevard +/- 3,5 km naar haven van Playa Blanca. (Taxi +/- 5 euro)

Eten en service is goed.Kamers zijn zeer ruim en worden goed schoon gehouden.Strand bestaat hoofzakelijk uit stenen.Zwembad is redelijk verwarmd

Gereisd met partner in februari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Royal Mónica*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Mónica in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Mónica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Mónica scoort een 6.8 uit 10 op basis van 37 reviews.