Appartement Riosol Club (Inturco)

Appartement Riosol Club (Inturco)
Riosol Club (Inturco)
4,9

Matig

13 reviews over Appartement Riosol Club (Inturco) in het Nederlands

wat klagen al die mensen??

Michel, 20-4-2009

Ik ga mijn vakantie niet besteden aan een bouwkundig onderzoek.Daar kom ik niet voor. Renovatie van de "bungalows" kan echter geen kwaad. Maar het was allemaal schoon en daar gaat het om. Ik zat op de hoek van het complex en keek vanaf het terras tussen de palmbomen door over Playa Blanca heen naar Fuerteventura. Het eten was prima.
Gereisd alleenreizend in april 2009

zeer kindvriendelijk

Tom en Marijke, 21-2-2009

Eenvoudig appartement rijp voor

renovatie. 4 x per week schoongemaakt.

Zeer geschikt en ongedwongen animatieteam. Een keer in het ongezellige restaurant eten was genoeg, blij dat we niet all inclusive hadden geboekt.

Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

vieze vergane glorie

fam. Van de Veen, 16-2-2009

Rijp voor renovatie. Vieze badkamer/toilet, lekkages, stof, kapot, slijtage, kortsluiting, oud, slechte service, ze begrepen niet waarover we het hadden. Daarentegen was het eten (all inclusive) wel redelijk. Omgeboekt naar ander appartement, dit nooit weer.
Gereisd met partner in februari 2009

Ga daar NOOIT naar toe

Sandra Fister, 8-1-2009

Het enige pluspunt van deze vakantie, was dat de zon scheen.

Verders was het zeer slecht, dat we niet ziek zijn geworden is echt een raadsel.

-ongedierte (maaien in eten)

-hotdog met schimmel

-9.30 ontbijten geen brood meer

-apparaten kapot zodat je geen drinken kon halen

-geen eten bij poolbar te krijgen met grote regelmaat

-huisjes smeerig, keukengedeelte nog viezer, schimmel op plaffond slaapkamer, handdoeken vies of met gaten, bedden waar je kreupel uit kwam en meubels kapot

-animatie was ok zij kwam ook uit nederland, dus voor dochter ideaal

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Wij hebben daar kerst en oud en nieuw gevierd. Gelukkig waren er nog een aantal nederlanders en hebben we er met elkaar wat van proberen te maken. Sinds vorig jaar is dit al de 5 de nieuwe directeur die daar is komen te werken. Deze was er ook net 4 weken. Of het daar ooit goed zal gaan komen denk het niet. We hebben 4000 euro betaald zou 3 ster moeten zijn, maar is nog niet eens 1 ster waard

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Super prijs kwaliteit verhouding

Marieke, 4-11-2008

Super prijs kwaliteit verhouding

Simpel, maar wel verzorgd en goed!

Gereisd met partner in november 2008

AFRADER, of je moet GEEN vakantie willen hebben!!

Renate, 28-7-2008

Echt om te huilen en dat heb ik ook echt veel gedaan. Alles is oud, stuk en ontzettend vies. Huisje was schoongemaakt, zij men, echter zaten er rode haren en rommel in de wastafel en in het bad (schoonmaakste had zwart haar en wij zijn blond), schimmel in de keukenkastjes en koelkast, vieze vloer, smerig beddengoed, smerige handdoeken, echt zo ontzettend vies, je zou er ziek kunnen worden door het gebrek aan hygiene. Wij hebben zelf ons huisje schoon moeten maken en nadat wij uiteindelijk zijn overgegaan naar een andere accomodatie hebben we (2 dagen na aankomst) kunnen douchen. Mensen van annimatie zijn vriendelijk en daar blijft het dan ook bij want bij de receptie zijn ze zeer geïrriteerd als je aangeeft dat je niet tevreden bent (hadden geen wc-bril, deuren konden niet op slot, sloten stuk, bedden waar de veren bijna doorheen kwamen (1 nacht was ontzettende rugpijn), douchekop was stuk en geen water). Er is nog niets gerenoveerd en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren!

NIET GAAN!

Gereisd met partner in juli 2008

Onder de maat

Jody & Auke, 24-7-2008

Riosol is zeker geen 3 sterren, eerder 1. Kwaliteit van huisjes en hoofdgebouw is ronduit slecht. Kapotte ruiten in huisjes en ook eetzaal waarbij een golfplaat is gebruikt als tijdelijke ruit. Uitval van water, zwembadpompen of electra in bar in de kelder is tekenend voor de staat van onderhoud.

Het eten is helaas ook slecht. Weinig keus en variatie, vet en doorgekookt, meestal lauw.

Wel een groot compliment voor het personeel, m.u.v. de receptie, dat ondanks de weinige middelen toch vriendelijk blijft en wel willens is je een fijne vakantie te bezorgen.

Wij raden niemand aan hier naar toe te gaan, zonde van het geld. De reeds eerder aangekondigde verbouwing laat ook nog op zich wachten, zelfs met een nieuwe eigenaar.

Gereisd familie in juli 2008

Slecht park

Marco en Vanessa, 18-7-2008

Het is niet een iets minder hotel, maar een slecht hotel. Veel ongedierte, één zwembad afgesloten, veel mankementen aan de bungalows, heel slecht eten, geen warm water (tijdelijk) en sommigen helemaal geen water, s'avonds als je annimatie wil moet je in een kelder zitten, voor de rest is er niks open. PLuspunten Annimatie, de Taxi naar het dorp (goedkoop) en het weer. De vriendelijkheid van het personeel is wisselend, er schijnt een nieuwe directeur te zijn en hij verantdert de boel en "komen" dus verbeteringen?. We hebben er zelf iets van gemaakt anders was het een rot vakantie. Wij raden niemand aan hierna toe te gaan, wel naar Lanzarote maar niet naar dit hotel.
Gereisd familie in juli 2008

arie en bep, 16-4-2008

twee weken geweest in februari het weer was erg

mooi en dat was maar goed ook. Het park viel ontzettend tegen het huisje was erg SMERIG en

het eten was zeer eenvoudig en een eenzijdig.

Personeel was niet vriendelijk. en zelfs op een middag niet aanwezig dus zelfbediending bij de bar.

wij komen daar zeker niet terug.

Gereisd met partner in februari 2008

Ellen, 21-3-2008

Komen net terug van een weekje in de bungalows. Is helemaal niet failliet! De bungalows zijn redelijk, het is wat oud en niet tip top onderhouden, maar wij waren de hele dag buiten omdat het weer lekker was. Zwembad is prima en wij hebben genoten van de geweldige lange boulevard met restaurantjes, cafeetjes en winkeltjes. Prima voor een weekje relaxen! Eiland zelf is niet heel bijzonder, 1 dagje auto gehuurd en dat was voldoende.
Gereisd met partner in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Riosol Club (Inturco) in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Riosol Club (Inturco) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Riosol Club (Inturco) scoort een 4.86 uit 10 op basis van 14 reviews.