Bungalow Rio Sol **

Bungalow Rio Sol
Rio Sol

22 reviews over Bungalow Rio Sol in het Nederlands

Het was voor ons een toffe vakantie !

marion, 11-1-2009

waarbij je in acht neemt dat het een relatief goedkope vakantie is. Je moet wat consessies doen; zoals achterstallig onderhoud aan het huisje en weinig frequent bezoek van de schoonmaak. Daar tegenover staat dat men zeer bereid is je vragen en problemen op te lossen en dat de aanblik buiten goed is (mooie tuinen en goed verzorgd zwembad), het huisje is wel ruim en er is een enthousiaste animatie voor de kids. Tja, en een à la carte restaurant is natuurlijk smakelijker, maar de buffetten vielen ons niet tegen; ofschoon er 1 keer geen brood meer te vinden was.

We hebben alleen overlast gehad van zeer luidruchtige en vooral dronken Engelsen, maar diekun je elders ook tegen komen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

ok

es, 3-8-2008

Juli 2008 geweest met 3 volwassenen en twee meiden van 14. Animatie was top voor iedereen.

De app. hadden zeker achterstallig onderhoud, maar bij problemen even melden bij receptie en die probeerde dit dan zo snel mogelijk op te lossen.

De zwembaden ok.

Na een verblijf van 14 dagen hadden wij het eten hier wel gezien (all incl. ) maar bij een 5sterren hotel heb je dit ook. Zijn op boulevard ook uit eten geweest. Sóchtends evt. pot pasta of hagelslag zelf meenemen naar restaurant. Prima vers brood.

Bij Felycar een auto gehuurd voor erg weinig. Zeker een aanrader.

Veel wind op het eiland en de avonden koelen af, dus iets met lange mouwen is wel handig.

Wij hebben het hier met zijn 5ven erg naar ons zin gehad. Je moet de gezelligheid toch zelf maken.

Het is een 2 sterren complex, dus dit weet je van tevoren , dus niet te veel zeuren.

Gereisd familie in juli 2008

Never again !

Sven, 20-7-2008

Als je van mieren, kakkerlakken, slecht eten, saaie omgeving houdt moet je hier absoluut heen gaan. Animatie Team is okey, maar de lol moet je zelf maken en dat is ons ook aardig gelukt. Receptioniste ziet er leuk uit maar kan geen Engels spreken............als je vegetarier bent heb je ook een probleem , dus hebben we de laatste dagen alleen maar wezen uit eten (dat was lekker )
Gereisd met vrienden in juli 2008

den Haan, 12-5-2008

Na de negatieve reacties te hebben gelezen nu ook wat positiefs. Er zijn nieuwe koks aangesteld en wij hebben prima gegeten. Kregen een groter huisje dan gereserveerd. Geen mega-luxe, maar verder prima. Was lekker rustig; kinderen hadden bijna privé-zwembad. Animatie was prima voor de kids. Jammer dat zelfs de engelse taal soms wat moeilijk bleek. Er wordt hard gewerkt om van dit park een goedlopende accomodatie te maken. Regelmatig kwamen we de directieleden tegen die vroegen of we het naar onze zin hadden. De omgeving viel helaas wel wat tegen. Verder een prima vakantie gehad met gezellige mensen om ons heen.
Gereisd familie in mei 2008

Sonny, 3-3-2008

Als je erover denkt om naar Rio Sol te gaan een goede raad: betaal een paar euro's meer en ga ergens anders heen. Dan hoef je je niet te ergeren aan de zeer slechte staat van de huisjes, de schoonmaaksters die niet langskomen (en dus geen schone handdoeken, schone bedden en schone huisjes), de Engelsen en de muggen. In het plafond van de badkamer zit een luchtschans die van boven open is, zodat de muggen in grote getale het huisje binnen kunnen komen. En anders komen ze wel binnen door de vele kieren in ramen en deuren. De enige pluspunten wat ons betreft: het eten (dat valt reuze mee) en de animatie (Serge en Cindy).
Gereisd familie in februari 2008

Daphne, 2-2-2008

We vonden het een simpel complex, maar wel goed. Gezien de prijs en de kwaliteit krijg je naar onze mening waar je voor betaald.

De mensen van de entertainment waren top!!!

Eten is simpel, elke maaltijd lopend bufet, maar wel goed. Koffie was niet zo lekker en niet heet, wij als koffie drinkers miste dit.

Zwembad was er maar eentje verwarmd, dus in het verkeerd bad springen deed je hart doen stoppen. Kinderbad ook koud!! Maar mooie ligging van het bad, uitzicht op zee. Er waren wel te weinig ligbedjes bij het zwembad.

Huisjes waren slecht, maar ze gaan ook niet voor niets dit voorjaar 3 maanden dicht om op te kanppen.

Service van personeel was goed.

All-inclusive was goed verdeeld over etenszaal, poolbar en de bar beneden. Lekker dat er nergens gerookt mag worden, perfect!!

Gereisd met partner in januari 2008

Frency, 8-1-2008

Eerste indruk: Volgens ons was het huisje nog niet gepoetst, de vloer plakte en de eerste indruk was ranzig. (De koelkast was te vies om te gebruiken, het (weinige) bestek wat er was, plakte aan elkaar, het fornuis was een vette/verroeste bedoeling, de lampeniers waren in geen tijden gepoetst, aangezien de hoeveelheid doden vliegen.

Verder stond het schimmel tegen de wanden/plafonds van de slaapkamer/gang en in de ventilatiekoker in de badkamer.

Wij hadden all-inclusive geboekt, wat uit eerdere vakanties als prettig was ervaren. Maar nu nooit meer. Het eten was erg slecht, weinig variatie (weinig/geen groente/vlees alleen gefrituurde kipnuggets/visstick) Het brood werd iedere 3 dagen geleverd, dus vaak oud brood!

Wij hebben na enkele dagen het buffet te hebben ervaren een klacht ingedient bij de receptie, waarbij wij doodleuk te horen kregen dat we de eerste waren. We hadden contacten binnen het complex, waarvan we dus ook wisten dat er al mensen vertrokken waren naar andere hotels.

Gereisd met vrienden in december 2007

Henk en Sylvia, 13-11-2007

Om met onze voorgangers te spreken...het eten is er niet best nee.Veel meer scheelt er echter niet aan,want zowel de ligging als de service (lekker snel) zijn uitstekend.

Bij de negatieve comments....:hang niet altijd de verwende nederlandse toerist uit,en ze vliegen voor je.

Onze bedden waren gewoon goed.Inrichting wat oud,maar ja...voor dat geld.

En de animatie??SUPER!!!!Zelfs de "oudjes" wist ie goed te vermaken!Avond aan avond hetzelfde met de kinderen doen,en met zoveel plezier.

Serge...mocht je dit lezen...nogmaals bedankt en de zuurkool staat klaar.

Gereisd met partner in november 2007

Inge, 7-9-2007

Wij zijn met onze kinderen van 10 en 15 jaar geweest.Kinderen hebben zich prima vermaakt en serge (animatie)is een topper.Geen all-inn geboekt en achteraf daar erg blij om, èèn keer gegeten totaal geen smaak aan.

Huisje was niet schoon en van serviesgoed en bestek hebben ze volgens ons niet gehoord.

Wat er was was vies en glazen moesten we om de beurt delen.

Gereisd familie in augustus 2007

Jos Beekman, 27-7-2007

Agelopen juli twee weken in Rio Sol gewest: heerlijk! Mooi zwembad, fijn huisje en vriendelijk, hardwerekend personeel. Het park ligt wat achteraf in Playa Blanca, dus 's nachts geen discodreunen e.d. en je bent zo in het centrum. Het publiek is vnl. Engels, Duits, Nederlands en Spaans en de sfeer is gemoedelijk. Animatie is erg leuk, maar niet opdringerig. Het eten is gevarieerd en over het algemeen smakelijk, een beetje Spaans geörienteerd; daarvoor ben je ook immers in het buitenland! Een aanrader voor gezinnen!
Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Rio Sol in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Rio Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Rio Sol scoort een 5.96 uit 10 op basis van 24 reviews.