Beoordelingen Hotel La Corbeta***

La Corbeta***
316 beoordelingen
Beoordelingen Hotel La Corbeta***
Avenida Faro de Pechiguera 1, E-35570, Playa Blanca

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Corbeta*** in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Corbeta*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel La Corbeta scoort een 7,3 uit 10, op basis van 316 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Corbeta*** in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Corbeta***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel La Corbeta*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 222 vakantiefoto's van Hotel La Corbeta*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel La Corbeta*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lanzarote. Vergelijk Hotel La Corbeta*** met andere accommodaties in Playa Blanca.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

307 beoordelingen over La Corbeta***

316 beoordelingen
6,6
7,6
7,5
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Prima hotel en erg schoon en netjes!"vertalen
Nathalie
8,0

31-10-2014 Wij zijn net terug van een weekje Lanzarote en hebben het zeker naar ons zin gehad op Corbeta. Wij hadden een Junior Suite, welke onlangs was gerenoveerd en erg netjes van binnen en buiten was. Park is ook erg schoon en wordt goed onderhouden. Wij hadden all-in, maar zijn toch best veel uiteten geweest. Eten was op zich prima, maar de gezellige boulevard op prima loopafstand was toch ook erg gezellig. Cocktails in het hotel komen helaas wel uit de automaat. Verder veel Engelsen in het hotel, maar hebben wij geen overlast van gehad.
Het hotel ligt toch wat verder van het strand dan het volgens de reisorganisatie was. Lopend was het toch wel 20 a 25 minuten, maar er ging ook een shuttle busje vanuit het hotel. Zwembad bij het hotel was erg mooi en waren altijd genoeg bedjes, dus geen handdoekje leggen.

Sept. 2014
"Mooi eiland en heel mooi en schoon park"vertalen
Jolanda
7,0

21-09-2014 In de reisbeschrijving staat 500m van centrum maar via de officiele weg is het 1,4KM lopen in de brandende zon. Je kunt binnendoor via een steentjespad maar ga dan niet met slippers want je irriteerd je elke meter door de scherpe lavasteentjes

Met vrienden, Juli 2014
"Mooi complex, kamers alleen wel wat verouderd."vertalen
kussil
7,0

25-07-2014 Ik vind het complex er mooi uit zien! De kamers zijn alleen wat verouderd en dus niet erg mooi en oogt wat klein door de indeling.
Terras bij de kamers is wel fijn! Het is laagbouw + lift in hoofdgebouw waardoor het denk ik voor mensen in een rolstoel ook wel toegankelijk is.
Nadeel van het complex is dat er maar tot 18.00 een buiten terras open is (zwembadbar) daarna is het allemaal binnen te doen.
Ontbijt is van 8.00-10.00 en zwembadbar gaat pas om 10.30 open dus tot die tijd kun je nergens anders drinken halen als bij de ontbijtzaal.
Het eten vond ik niet slecht!! Al heb ik nooit zo'n hoge verwachtingen bij All inclusive. Heb je geen all.incl. dan betaal je voor ontbijt 7,- , lunch 10,- , diner 14,- per pers.
Als je reserveert kun je bij de pizzaria v/h hotel gaan eten op basis van all.incl. dit was goed te doen :)

Wifi kost per apparaat 15,- per week, dus is niet per kamer!
Hotel is bereid om boardingkaart te printen indien nodig (ryan air). Keken hier ook niet raar van op.

Met partner, Apr. 2014
"Goed maar niet top!"vertalen
stolwijkkarin
8,0

03-05-2014 Wij huurden een appartement in het complex en dat voldeed aan de minimale eisen. Bedden waren goed, elke dag schoonmaak en schone handdoeken maar de keuken viel van ellende uit elkaar. Het appartement heeft geen airco, en is dus niet aan te raden voor hartje zomer.
Het park is mooi ruim aangelegd, zwembaden zijn mooi maar niet verwarmd!
Het personeel bij de receptie is ronduit onvriendelijk! Bij het uitchecken was het enige wat gevraagd werd: Qué? De sleutel werd aangepakt, 10 euro borg werd neergelegd en er kon geen groet vanaf!
Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant. Het rook er heerlijk, maar de rijen wachtenden voor de deur nodigden niet uit om aan te sluiten.De supermarkt is goed voorzien en goedkoop!

Met partner, Feb. 2014
"Twas wel oke, maar voor ons geen Corbeta meer."vertalen
Sofiaan
5,0
8,0

23-02-2014 Hotel Corbeta viel ons wat tegen helaas, zo moet je bijvoorbeeld 15 euro betalen voor het internet wat niet stabiel is en je kan maar 1 apparaat per keer verbinden met het internet, dus voor 2 apparaten voor een week betaal je 30 euro. Het eten was echt zo slecht! Je moet geluk hebben als je een warme hap hebt, want 90% van het voedsel is lauw tot koud. De variatie van het eten is ver te zoeken,vaak hetzelfde. De pizzaria(waar je voor kunt reserveren) is overigens wel oke Werknemers kijken vaak geïrriteerd, maar werken wel hard. De stoelen in het restaurant zijn versleten en vaak ook stuk.
Zwembad is mooi groot,maar de glijbanen doen niet wat ze horen te doen. Door te weinig water op de baan kom je in het midden van de glijbaan tot stilstand. Locatie is prima, lekker dicht bij de boulevard en het strand. Voorderest saai hotel met veel engelsen. Voor ons geen corbeta meer.

Pluspunten

1. Groot zwembad
2. Goede ligging

Feb. 2014
"Top vakantie"vertalen
ilona
9,0

18-02-2014 Wij zijn 11 dagen in corbeta geweest en hebben een top vakantie gehad. Het is een mooi complex waar je aan niets ontbreekt. Het complex heeft zelfs een eigen supermarkt waar echt alles te koop is, van broodjes tot aan drank en cadeautjes voor thuis, waarbij de prijzen heel goedkoop zijn. Het complex is ook goed te doen voor mensen die minder goed te been zijn, mijn schoonmoeder kon met haar rollator alle kanten op en heeft nergens geen hinder ondervonden. Het eten was uitstekend met ruime keus zowel bij het ontbijt als de lunch als het diner. Het personeel was bij ons heel vriendelijk en in voor een praatje en een grapje. al met al een goed en mooi complex waar we zeker nog een naar terug gaan.

Met partner, Dec. 2013
"Prima plek voor niet te veel geld."vertalen
Jacqueline
9,0

13-01-2014 Hotel Corbeta is een driesterrenaccomodatie en dat is prima.
De kamers zijn schoon en worden ook elke dag schoon gemaakt door vriendelijke dames. Jammer dat er maar een boiler voor vier appartementen is waardoor je wel eens koud douchewater hebt. Het zwembad is heerlijk, jammer dat niet alle baden verwarmd zijn maar wel heerlijk gezwommen. Het eten is goed maar een beetje eenzijdig maar voor een week prima vol te houden. Lanzarote is prachtig, we hebben drie dagen met een auto over het eiland gecrost, heerlijk. Kortom een prima vakantie gehad, zou er zo weer naar roe gaan!

Dec. 2013
"Nooit meer."vertalen
Tiffanyw
4,0
2,0
2,0
3,0

30-12-2013 Ik ben al in veel All-in accomodaties geweest maar dit was toch wel heel slecht.
Je mag s ochtends je koffie niet meenemen naar je huisje.
Tussen half 5 en half 6 /6uur is er Geen bar open dus je kan gewoon niks te drinken of te eten halen.
Broodjes bij de buiten bar mag je niet meenemen, ook niet voor een anders dus...
Er staat bij het buffet 4 bakken met eten en thats it..
Water wat word geserveerd komt uit de kraan en er heb ook een aantal keer rauwe kip en rauwe hamburgers tussen gezeten. Waarvan mensen serieus van aan de diarree zijn gegaan.
De bungalows zijn niet geschikt voor 3 personen want er zit geen deur tussen de woon/slaapkamer gedeelte dus er is geen privacy als je met zijn 3en bent.
90% is 60+ wat niet uit maakt maar waar wel alles op word aangepast en je rekening mee moet houden.
Personeel erg opdringerig en onaardig.
Zwembad mooi maar niet verwarmd
Cocktails komen uit een automaat.
Gewoon erg slecht hotel geen 3 sterren waardig en wij zijn toch egt niet zo moeilijk.

Met partner, Nov. 2013
"Leuke accommodatie maar slecht eten.."vertalen
Wendy
5,0
8,0

12-11-2013 Wij zijn net terug van een weekje Corbeta en hebben er op zich een leuke week gehad. De kamers waren prima. Er werd iedere dag goed schoongemaakt en de handdoeken werden ook iedere dag gewisseld. Er was een actief animatie team aanwezig dat overdag allerlei activiteiten organiseerde maar in de avonden was er wel weinig vertier. Het zwembad was prima, schoon en groot en er waren genoeg ligbedjes. Helaas geen matrasjes. Enige grote minpunt wat wij kunnen noemen was het eten. We dachten na tig vakanties in Egypte wel wat gewend te zijn maar dit was echt bar en bar slecht. Slechte kwaliteit en zeer weinig variatie. De Italiaan waar je als all inclusieve gast ook gratis kon eten (op tijd reserveren!) was wel goed. De haven met vele winkeltjes en restaurants lag op 15 min lopen bij het hotel vandaan en daar kon je voor niet al te veel alsnog lekker eten.

Met partner, Okt. 2013
"Super vakantie gehad!"vertalen
Eitje
8,0

25-10-2013 Wij zijn dinsdag terug gekomen van een week Playa Blanca, hotel Corbeta. Heb echt een super vakantie gehad!. Het park is rustig gelegen. Kamer werd elke dag schoongemaakt, elke dag nieuwe handdoeken. Echt super schoon! Eten wel veel hetzelfde, maar wij hebben er heerlijk gegeten! Met de shuttlebus kun je naar het strand/boulevard. Taxi is ook maar 3 á 4 euro. Wij vonden het lekker om erheen te wandelen. Haven dichtbij, voor een dagje Fuerteventura etc. Prijs/kwaliteitverhouding super. Wij hadden een lastminute geboekt. Boulevard van Playa Blanca is ook erg gezellig. Wij hebben een super week gehad!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?