Beoordelingen Hotel La Corbeta***

La Corbeta***
310 beoordelingen
Beoordelingen Hotel La Corbeta***
Avenida Faro de Pechiguera 1, E-35570, Playa Blanca

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Corbeta*** in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Corbeta*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel La Corbeta scoort een 7,3 uit 10, op basis van 310 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Corbeta*** in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Corbeta***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel La Corbeta*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 186 vakantiefoto's van Hotel La Corbeta*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel La Corbeta*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lanzarote. Vergelijk Hotel La Corbeta*** met andere accommodaties in Playa Blanca.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

301 beoordelingen over La Corbeta***

310 beoordelingen
6,5
7,2
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Goed maar niet top!"vertalen
stolwijkkarin
8,0

03-05-2014 Wij huurden een appartement in het complex en dat voldeed aan de minimale eisen. Bedden waren goed, elke dag schoonmaak en schone handdoeken maar de keuken viel van ellende uit elkaar. Het appartement heeft geen airco, en is dus niet aan te raden voor hartje zomer.
Het park is mooi ruim aangelegd, zwembaden zijn mooi maar niet verwarmd!
Het personeel bij de receptie is ronduit onvriendelijk! Bij het uitchecken was het enige wat gevraagd werd: Qué? De sleutel werd aangepakt, 10 euro borg werd neergelegd en er kon geen groet vanaf!
Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant. Het rook er heerlijk, maar de rijen wachtenden voor de deur nodigden niet uit om aan te sluiten.De supermarkt is goed voorzien en goedkoop!

met partner, Feb. 2014
"Twas wel oke, maar voor ons geen Corbeta meer."vertalen
Sofiaan
8,0

23-02-2014 Hotel Corbeta viel ons wat tegen helaas, zo moet je bijvoorbeeld 15 euro betalen voor het internet wat niet stabiel is en je kan maar 1 apparaat per keer verbinden met het internet, dus voor 2 apparaten voor een week betaal je 30 euro. Het eten was echt zo slecht! Je moet geluk hebben als je een warme hap hebt, want 90% van het voedsel is lauw tot koud. De variatie van het eten is ver te zoeken,vaak hetzelfde. De pizzaria(waar je voor kunt reserveren) is overigens wel oke Werknemers kijken vaak geïrriteerd, maar werken wel hard. De stoelen in het restaurant zijn versleten en vaak ook stuk.
Zwembad is mooi groot,maar de glijbanen doen niet wat ze horen te doen. Door te weinig water op de baan kom je in het midden van de glijbaan tot stilstand. Locatie is prima, lekker dicht bij de boulevard en het strand. Voorderest saai hotel met veel engelsen. Voor ons geen corbeta meer.

Pluspunten

1. Groot zwembad
2. Goede ligging

Feb. 2014
"Top vakantie"vertalen
ilona
9,0

18-02-2014 Wij zijn 11 dagen in corbeta geweest en hebben een top vakantie gehad. Het is een mooi complex waar je aan niets ontbreekt. Het complex heeft zelfs een eigen supermarkt waar echt alles te koop is, van broodjes tot aan drank en cadeautjes voor thuis, waarbij de prijzen heel goedkoop zijn. Het complex is ook goed te doen voor mensen die minder goed te been zijn, mijn schoonmoeder kon met haar rollator alle kanten op en heeft nergens geen hinder ondervonden. Het eten was uitstekend met ruime keus zowel bij het ontbijt als de lunch als het diner. Het personeel was bij ons heel vriendelijk en in voor een praatje en een grapje. al met al een goed en mooi complex waar we zeker nog een naar terug gaan.

met partner, Dec. 2013
"Prima plek voor niet te veel geld."vertalen
Jacqueline
9,0

13-01-2014 Hotel Corbeta is een driesterrenaccomodatie en dat is prima.
De kamers zijn schoon en worden ook elke dag schoon gemaakt door vriendelijke dames. Jammer dat er maar een boiler voor vier appartementen is waardoor je wel eens koud douchewater hebt. Het zwembad is heerlijk, jammer dat niet alle baden verwarmd zijn maar wel heerlijk gezwommen. Het eten is goed maar een beetje eenzijdig maar voor een week prima vol te houden. Lanzarote is prachtig, we hebben drie dagen met een auto over het eiland gecrost, heerlijk. Kortom een prima vakantie gehad, zou er zo weer naar roe gaan!

Dec. 2013
"Nooit meer."vertalen
Tiffanyw
4,0
2,0
2,0
3,0

30-12-2013 Ik ben al in veel All-in accomodaties geweest maar dit was toch wel heel slecht.
Je mag s ochtends je koffie niet meenemen naar je huisje.
Tussen half 5 en half 6 /6uur is er Geen bar open dus je kan gewoon niks te drinken of te eten halen.
Broodjes bij de buiten bar mag je niet meenemen, ook niet voor een anders dus...
Er staat bij het buffet 4 bakken met eten en thats it..
Water wat word geserveerd komt uit de kraan en er heb ook een aantal keer rauwe kip en rauwe hamburgers tussen gezeten. Waarvan mensen serieus van aan de diarree zijn gegaan.
De bungalows zijn niet geschikt voor 3 personen want er zit geen deur tussen de woon/slaapkamer gedeelte dus er is geen privacy als je met zijn 3en bent.
90% is 60+ wat niet uit maakt maar waar wel alles op word aangepast en je rekening mee moet houden.
Personeel erg opdringerig en onaardig.
Zwembad mooi maar niet verwarmd
Cocktails komen uit een automaat.
Gewoon erg slecht hotel geen 3 sterren waardig en wij zijn toch egt niet zo moeilijk.

met partner, Nov. 2013
"Leuke accommodatie maar slecht eten.."vertalen
Wendy
8,0

12-11-2013 Wij zijn net terug van een weekje Corbeta en hebben er op zich een leuke week gehad. De kamers waren prima. Er werd iedere dag goed schoongemaakt en de handdoeken werden ook iedere dag gewisseld. Er was een actief animatie team aanwezig dat overdag allerlei activiteiten organiseerde maar in de avonden was er wel weinig vertier. Het zwembad was prima, schoon en groot en er waren genoeg ligbedjes. Helaas geen matrasjes. Enige grote minpunt wat wij kunnen noemen was het eten. We dachten na tig vakanties in Egypte wel wat gewend te zijn maar dit was echt bar en bar slecht. Slechte kwaliteit en zeer weinig variatie. De Italiaan waar je als all inclusieve gast ook gratis kon eten (op tijd reserveren!) was wel goed. De haven met vele winkeltjes en restaurants lag op 15 min lopen bij het hotel vandaan en daar kon je voor niet al te veel alsnog lekker eten.

met partner, Okt. 2013
"Super vakantie gehad!"vertalen
Eitje
8,0

25-10-2013 Wij zijn dinsdag terug gekomen van een week Playa Blanca, hotel Corbeta. Heb echt een super vakantie gehad!. Het park is rustig gelegen. Kamer werd elke dag schoongemaakt, elke dag nieuwe handdoeken. Echt super schoon! Eten wel veel hetzelfde, maar wij hebben er heerlijk gegeten! Met de shuttlebus kun je naar het strand/boulevard. Taxi is ook maar 3 á 4 euro. Wij vonden het lekker om erheen te wandelen. Haven dichtbij, voor een dagje Fuerteventura etc. Prijs/kwaliteitverhouding super. Wij hadden een lastminute geboekt. Boulevard van Playa Blanca is ook erg gezellig. Wij hebben een super week gehad!

met partner, Sept. 2013
"Prima vakantie gehad hier"vertalen
leonie
9,0

28-09-2013 onderstaand veel verschillende meningen over het hotel, maar wij kunnen niets negatiefs ontdekken.
ontvangst; heel goed. late aankomst en receptiemedewerker regelde nog wat te eten voor ons. duidelijke uitleg over bijv hoe laat ontbijt.
huisje (junior suite gerenoveerd): hartstikke prima! airco, ligstoelen op ruim terras met zowel schaduw als zon, super goede bedden, ruime badkamer en alles heel erg schoon!! geen ongedierte gezien, nog geen mugje in het huisje gehad.
personeel: in voor een praatje en grapje en heel erg vriendelijk. dit gold ook voor de mensen langs de boulevard. geen opdringerige types die je naar binnen willen praten of zonnebrillen willen verkopen, nergens langs de boulevard. heerlijk!
eten: was "ok". ontbijt prima, buffet s avonds gewoon anders dan wij gewend zijn (maar goed, dan moet je gewoon in nederland blijven als je niets anders wilt). wij deden de ene avond buffet, de andere pizza (zat gewoon bij de hp-prijs in)
nadeel: loopafstand boulevard mij te groot

met partner, Sept. 2013
"Mooi park maar zeer slecht eten"vertalen
Suzan
8,0

16-10-2013 Wij zijn in september een weekje met z'n tweetjes hier geweest. We hadden een "deluxe" kamer. Deze zijn wat groter en mooi nieuw gerenoveerd met airco. Mooie kamer en badkamer met eigen terras. De niet gerenoveerde bungalows zien er oud en oudbollig uit. Het park is mooi aangelegd, mooi zwembad en leuke aangelegde tuin.
Het eten was echter verschrikkelijk. Wij hadden half pension. Ontbijt was redelijk, hoewel vers brood(jes) ver te zoeken waren. Veel spek met eieren, maar slecht brood en jam was smakeloos. Het avondbuffet was gewoon ranzig. Slappe lauwe friet, taaie kip en smakeloze pastasaus. We hebben het 3x geprobeerd en toen overgestapt naar de pizzeria, hier was het wel een stukje beter, de pizza's waren goed, de pasta's weer wat minder.

Voor de prijs een leuk, mooi hotel, maar neem absoluut geen half pension of all inclusief, zonde van je geld!

Sept. 2013
"Schoon park, ver van boulevard en strans"vertalen
Joy
8,0

15-10-2013 Het park en de huisjes zijn schoon en netjes, alleen de keuken in het huisje was wat gedateerd. De schoonmaak was goed, maar verder weinig services op het park. Dat kan ook niet met 3 sterren en die prijs.
Het is wel een kwartier lopen naar het strand en naar het dorp, langs onverlichte wegen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?