Bungalow Jardines del Sol ****

Bungalow Jardines del Sol
Jardines del Sol

14 tips over Jardines del Sol

hengernie, 9-4-2014

Het zijn twee geschakelde villa's. Wij zaten in 14B tegenover de receptie.

Dit is erg fijn omdat je dan tot zonsondergang in de zon kunt blijven zitten op het terras. In 14a is er 's middags geen zon meer en zeker in het voorjaar dus fijn als dit wel kan.

Dirk.v.Spronsen, 14-3-2014

Als je net als ons de diverse bezienswaardig heden wil bekijken dan raden we je aan om bij de receptie een soort museum kaart te kopen voor alle bezienswaardigheden.

Deze is 14 dagen geldig en scheelt al gauw tiental euro's.

De vulkaan achter het complex beklimmen is geweldig MAAR! zeker niet voor mensen die minder goed ter been zijn.

Aafke, 26-10-2013

Playa Chicka (strand bij Playa del Carmen) heel kindvriendelijk en heel veel vissen, top om te snorkelen. Boottocht met Catlanza met catamaran. 4 uur onderweg, varen, voor anker, snorkelen, zwemmen en heerlijk eten, vervolgens weer terug.

Puerto Calero leuke haven.

Playa Famara, heel breed strand met enorme golven. Heel erg indrukwekkend.

Timanfaya de vulkaan. Heel leuk maar wel erg toeristisch, ga vroeg in de ochtend, wij stonden uur in de file voor park.....

Thijs, 25-7-2013
Tapas restaurant La Katredal aan de boulevard in Playa Blanca. Heerlijke tapas en vriendelijk personeel. Binnen de toch wel erg toeristische boulevard een erg relaxed restaurant met super eten.
Reza, 14-3-2013

Het restaurant El Mirador aan de Marina Rubicon haven. Goede prijs/kwaliteit verhouding en groot terras met zee uitzicht.

Boodschappen kun je het beste doen bij de Spar of Super Dino.

Naast Jardines Del Sol ligt Montana Roja (vulkaan) heerlijk wandelen door de bergen.

Het huren van een auto kost 120 euro per week excl. benzine.

De stranden bij Papagayo zijn erg mooi, 10 minuten rijden vanaf het complex.

Los Jameos del Aqua: een paradijs, vormgegeven door kunstenaar Manrique.

Bram, 9-1-2013
Met de boot naar het afgelegen Flamingo beach. Gingen met drie kinderen voor 20 euro totaal met een boot vanuit de haven. Kaartjes gewoon daar gekocht.

Raimond, 12-11-2012

Camera apparatuur na goed handellen zeer aantrekkelijk op dit eiland .

Huis van Cesar Manrique is bijzonder mooi .

Als je van Palmbomen houdt ga dan zeker naar het dal van de 1000 palmen !

J.Nieuwpoort, 29-10-2012
Wel een klein autotje huren,enorme concurrentie dus lekker goedkoop.
Renate, 15-6-2012
Huurauto kan handig zijn om het eiland te verkennen. En bezoek vooral het strand Playa de Papagayo, het is een raar zandweggetje daar naartoe en je moet entree betalen, maar het is zeker de moeite waard! Er zijn daar verschillende baaien en zeker de moeite waard om ze allemaal af te struinen. Ligt niet ver van Playa Blanca af, echt doen!
patrick, 27-2-2012
Misschien best een appartment aan de achterzijde vragen. Wij hadden ons appartement aan de voorzijde (straatkant), we hadden echter weinig hinder van het lawaai.