Hotel Iberostar Lanzarote Park *****

Hotel Iberostar Lanzarote Park
Iberostar Lanzarote Park
8,7

51 reviews over Hotel Iberostar Lanzarote Park in het Nederlands

Super hotel, uitstekende service.

F. Klein, 4-10-2017

8 dagen samen met mijn partner doorgebracht in dit fantastische hotel. Wij hebben een enorm fijne tijd gehad.

Meteen al bij aankomst was te merken dat de service uitstekend is. Complimenten aan de dames bij de receptie die zich verstaanbaar kunnen maken in het Spaans, Duits, Engels en Nederlands.

Onze kamer zag er piekfijn uit, niks op aan te merken. Dus ook zeker complimenten aan de house-keeping. Elke ochtend wanneer wij terug kwamen van het ontbijt was onze kamer al gedaan, schone handdoeken en zelfs iedere dag schone bad handdoeken. Zelfs was het zo dat er elke dag rond een uur of 6 nog even aangeklopt werd om te vragen of er nog nieuwe handdoeken nodig waren. En kwamen wij terug van een gezellige avond in Playa Blanca lagen er chocolaatjes op bed.

Het ontbijt was super, vers fruit, verse smoothies. Een enorm assortiment aan zoete broodjes en vers brood. Gebakken eitjes en voor de liefhebber een glaasje bubbels.

Wij verbleven in het adult only gedeelte van het hotel. Wat betekende dat wij ook een apart zwembad hadden. Ook hier was alles schoon, er stonden genoeg prullenbakken. Waar je al eigenlijk bijna geen gebruik van maakt, omdat er constant personeel rond loopt om vuil en lege glazen op te halen. Het was heerlijk rustig en het zwembadwater was op goede temperatuur.

Ook hebben wij gebruik gemaakt van de fitnessruimte, niks op aan te merken. Er was genoeg apparatuur beschikbaar om het hele lichaam te kunnen trainen. En zijn wij een ochtend naar de SPA geweest, ook dit was weer een fijne ervaring. Nette schone omkleed ruimtes. Een bubbelbad, een koud water bad, een sauna en een stoomruimte.

Kortom wij waren ontzettend tevreden met ons verblijf, de faciliteiten en al het personeel. Het is zeker een aanrader.

In Playa Blanca zelf heb je de boulevard, 's avonds erg gezellig. Is ook voor ieder wat wils, voor echte Spaanse tapas of paella kun je er terecht, maar ook Italiaans, Engels, Duits en Aziatisch eten vind je er.

En verder Lanzarote, je moet er een keer geweest zijn. En als je er dan bent, trek een dag uit om het eiland te ontdekken. Wij zelf zijn bij Timanfaya National Park en Mirador del Rio geweest, beide waren ontzettend mooi om te zien. Teguise is een leuk plaatsje om te bezoeken en voor de wat grotere stad moet je in Arrecife zijn.

En dan last but not least, ook bij touroperator was alles goed geregeld. Bij aankomst op het vliegveld was het duidelijk bij wie wij ons konden melden en waar wij naartoe moesten. En in het hotel was er een duidelijke plek aangegeven waar wij konden controleren hoe laat wij opgehaald zouden worden op de dag van vertrek.

Fantastische vakantie gehad

Ruben Van der Eecken, 4-10-2017

Alles aan onze reis was top. Het hotel is schitterend gerenoveerd. De ligging is perfect (ligt direct aan de promenade - op 5 minuutjes ben je aan de haven en het begin van het centrum van Playa Blanca). Het eten is heel lekker en afwisselend. De service is uitstekend. Het personeel is vriendelijk. Het gedeelte voor kinderen is heel gezellig (onze kleine van twee was niet weg te slaan aan de kids fun pool). Ideaal trouwens dat het hotel is ingedeeld: een deel voor kinderen en tevens één voor adults only. De animatoren zijn sympathiek en zorgen voor veel afwisseling. Bovendien is Lanzarote een eiland naar mijn hart: de woeste buitenaardse natuur met een rode gloed (zoals de planeet Mars) in combinatie met de gezellige witte laagbouw, geen verkeersborden, geen reclameborden, enz. Ons zie je daar zeker nog terug en ik raad het hotel aan iedereen aan.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Prima hotel

egmmeth, 3-10-2017

Als jaarlijks terugkerende gast was ik erg benieuwd naar de resultaten van de renovering. Natuurlijk kijk ik wellicht dan ook iets kritischer omdat ik vergelijk heb met andere jaren.

Kamers zijn super MOOI geworden met een zeer fijne inloop douche. Bedden met dekbed. Super goed schoon gehouden. Minpunt geen mogelijkheid om koffie of thee te maken op de kamer.

Eten: uitgebreide keuze, goede kwaliteit, mooie presentatie. Maar mede door de presentatie op schalen liet de temperatuur van het eten vaak te wensen over en was het eten lauw of zelfs koud.

Zwembad en ligbedden: ligbedden enorm verbeterd. Ruim voldoende aanwezig en ook ruim voldoende parasols. Zwembaden werden helaas alweer gerepareerd waardoor ik een week in het kabaal van renovatie heb gezeten, erg storend, maar over een paar weken is dit weer voorbij. Wel was er steeds 1 zwembad beschikbaar.

Animatie is prima, maar alle sportactiviteiten zijn slecht zichtbaar. Je moet ze dus echt zelf opzoeken. Hierdoor is er naar mijn idee ook minder animo vanuit de gasten omdat ze het niet zien. Er wordt wel rond het zwembad gemeld dat er een activiteit is, maar zien is toch eerder meedoen denk ik.

Bars: drinken wordt nu aangeboden door obers. Geen zelfservice meer ook niet voor AI-gasten. Vriendelijke obers.

Conclusie: Prima hotel met nog een paar kleine verbeter puntjes. Waarbij ze wel de prijs/kwaliteit verhouding niet uit het oog moeten gaan verliezen.

Gereisd alleenreizend in september 2017

Fantaschtisch hotel

TvdK, 2-10-2017

Het is een heel fijn hotel. wij zaten drie hoog en niets van de buren gehoord. Het eten is heerlijk en gevarieerd. Wij zijn hier de laatste twee weken van september 2017 geweest. Het zwembad wordt momenteel onder handen genomen en tegeltjes vernieuwd. Dus soms is er een zwembad minder. Geen probleem er is altijd wel een zwembad waar je kan zwemmen. Wel hoor je natuurlijk het geluid van boren. Maar dat zal niet meer zo lang duren. Je kunt zo van het terrein naar de boulevard lopen en een heerlijke wandeling maken. Het personeel is erg vriendelijk. Ook wordt er Nederlands gesproken. Het animatie team doet zijn uiterste best om er iets leuks van te maken voor de kinderen. Deze komende maand komt (als het goed is) een 5de ster bij. Dus een 5 sterren hotel. Je kunt het ook merken want ze doen hun uiterste best. Bij het zwembad komt er ook iemand regelmatig langs met een hapje en een drankje. Dus al met al een zeer aan te raden hotel.
Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke vakantie in gloednieuwe accomodatie

Thijs, 25-9-2017

Wij verbleven in september 8 dagen in het vernieuwde Iberostar (Star Prestige) op Lanzarote. De accomodatie is volledig vernieuwd en is zeer hygiënisch. De kamers worden goed schoongemaakt en tweemaal daags worden de handdoeken omgewisseld.

Het eten vonden wij zeer goed. Als je gebruik maakt van Star Prestige (wat wij zeer aanraden), kun je gebruik maken van het buffet, maar ook a la carte waar de koks de gerechten voor je ogen bereiden. Er is genoeg variatie en zowel het ontbijt als avondeten zijn heerlijk. Wanneer je gebruik maakt van 'Club Prestige', dan kun je gebruik maken van een aparte eetzaal die net wat ruimer is opgezet en waar het minder massaal is.

Ook de faciliteiten zoals de fitness, spa en de zwembaden (kijken uit over zee) zijn meer dan prima. Er wordt de hele dag voldoende georganiseerd voor jong en oud.

Zelf hadden we een auto gehuurd vanaf het vliegveld, maar een auto huren vanaf het hotel is ook mogelijk.

Kortom een nieuw hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding. Als stel van 28 jaar hebben we hier enorm genoten.

Super!

Fam. Hellenkamp, 25-8-2017

Het hotel Iberostar Lanzarote park, is een erg mooi en netjes hotel, vriendelijke mensen en mooie en schone kamers. De ligging is mooi,maar wel een stukje lopen naar leuke winkeltjes maar dichterbij de boulevard in zo'n mooi hotel kan niet. Wel lig je aan flamingo beach, een erg mooi wit zand strand en een heldere blauwe zee. Wij hadden half-pension, prima alleen ontbijt met drankjes o.a heerlijke smoothies en koffie en avond eten zonder drankjes. Het eten is super veel keuze elke dag anders en erg lekker. Ook is het personeel erg kind vriendelijk veel te doen voor de kids, en Nederlandse animatie en Nederlands personeel bij de receptie. Het zwembad is erg mooi wel is er het wel bekende handoekje leggen als je wakker wordt om 10 uur zijn bijna alle ligbedden wel bezet, wij zaten beneden en daar heb je al een tafeltje met stoeltje en 2 ligbedden erg handig er zijn er 4, 1 kinderbad met glijbaan, ook nog leuk voor oudere kinderen. 2 gewone zwembaden met infinty-pool en 1 zwembad bij het star-perstige deel alleen voor ouderen met kinderen 16 plus, apart te boeken en niet toegankelijk voor de mensen die dit niet hebben bij geboekt. De hygiene was ook goed. Elke dag worden de kamers even schoon gemaakt en krijg je schone handdoeken. Alleen zijn de kamers erg gehorig wij zaten aan het kinderzwembad helemaal beneden kamer 2012 en hoor je de mensen 's avonds op hakken lopen, en er is geen Nederlandse tv aanwezig. Niet dat je dit veel gebruikt want er zijn 's avonds ook nog shows van het animatie team te zien. En 's ochtends is er weer aqua zumba, boogschieten, volleybal, waterpolo, aqua biking, yoga en nog veel meer te doen ook voor de kinds. Wij zaten in een familiekamer, die liggen aan het kinderzwembad, met uitzicht op de glijbanen. De kamer is groot voor een hotelkamer. 1 slaapkamer met 1 eenpersoonsbed een grote, luxe badkamer en een woonkamer met 2 losse slaapbanken deze slaapbanken liggen echt niet lekker voor kinderen van 15 en 16, veel te hard! De slaapbanken zijn voor kinderen van 12 jaar en jonger. Wel was het erg handig dat er een mini koelkastje aanwezig was voor mensen met half-pension om daar je drinken in kwijt te kunnen die je bij de supermarkt (Spar of eigen supermarkt van het hotel) om de hoek kunt halen. Het was een top vakantie om nooit meer te vergeten en dit hotel is zeker weten een aan rader voor iedereen!!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

fantastisch hotel

tuinroosje_1, 22-7-2017

Volledig eens met Petra! Eten top! Verschillende koks staan voor je klaar. Hygiene Top! Personeel super!!!

Bedden heel goed. Goede nachtrust. Hotel heel mooi alles als nieuw.

Beestjes weinig muggen, drie vliegen en 1 kleine salamander aan het zwembad cute!

Veel gezinnen met kleine en grote kinderen zijn ook begonnen met teenager club .

Veel Nederlanders en veel Belgen allemaal nette mensen.Tophotel wij zijn fan!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Zeer mooi hotel

Frank w, 16-7-2017

Lekker eten kindvriendelijk enkel de bedden zijn geen 4* waardig. Veel te lichte metalen vouwbedjes tegen elkaar als dubbel. Animatie vonden de kinderen top. Steve en David
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig!!

Petra, 8-7-2017

Snap niks van de negatieve recencies voorafgaande. Ik heb nog nooit een hotel meegemaakt die zo z'n best doet om het naar je zin te maken. Gratis upgrade gekregen voor star prestige, nou dan valt je helemaal niets meer in. Wij voelden ons echt geluksvogels. Over de hygiene en beestjes kan ik ook niks zeggen. 2x per dag komen ze de kamer schoon maken en geen beestje gevonden. Het eten was heerlijk en je zag veel hetzelfde eten met wat afwisseling iedere dag. Keuze te veel. Je kan je iedere dag een ander bord met eten klaar maken. Dan nog gratis drankjes en ijs bij het zwembad terwijl je op je ligbedje ligt echt top. Dus alleen maar lof! Als je hier nog ergens over kan zeuren moet je je afvragen of je niet beter thuis moet blijven!!!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Zeer goed maar nog een paar verbeterpunten

Ludo, 11-6-2017

De kamers zijn mooi, licht en zijn zeer ruim en worden proper gekuist. Grote TV met wel 70 zenders, helaas geen BVN !!!. Safe kost 19 euro voor een week wat ook wel veel is. Hotel is kindvriendelijk met mooi kinderbad met glijbanen. All-in is goed en eten in voldoende keuze aanwezig. aan het zwembad gaat men regelmatig rond met drankjes of ijsjes. De pijnpunten liggen wel in het restaurant.

Iedereen die binnen en buiten gaat wordt door de buffetten geleid wat het daar onnodig druk maakt en meer een kantinegevoel schept, men zou dit zeer simpel kunnen oplossen door de ingang een beetje te verplaatsen. Sommige stoelen zijn inderdaad zeer vuil en geven een vieze indruk. Van een persoonlijke service is niet echt sprake (ondanks geven van meerdere fooien), het is incasseren en wegwezen, eens even komen vragen of je nog wat wijn wil is er niet bij ! De soepen vonden wij niet zo goed, waren blijkbaar ook niet erg in trek, waarschijnlijk was de mixer kapot, tenzij je houdt van dikke brokken soep natuurlijk. Ook het fruitsap 's morgens is zeer waterig en eigenlijk niet te drinken. Op dat vlak hadden wij toch wel wat meer verwacht van een keten als Iberostar zeker voor die prijs. Voor de rest valt er van het eten niks af te keuren. Voor een kindvriendelijk hotel had men eventueel ook wel een kinderbuffet kunnen maken maar dat is er niet. Van de mini-disco wordt ook niet veel werk gemaakt tenzij je met 2 ,tussen een hoop kinderen, wat staan springen voor de bar een mini-disco noemt (hiervoor zou de animatie best een op studiereis gaan naar Beachclub Font De Sa Cala, dat is wat anders).

In de buurt ligt het mooie Flamingostrandje. Wij zijn strandgangers maar deze keer daar maar één keer naartoe geweest, reden : je mag er wel 12 euro betalen voor 2 doorgezakte strandstoelen en een parasol maar er is niet eens een douche en toilet !

Op het mini-strandje in het centrum, amper 50 meter lang, staan dan wel weer 4 douches ! Onbegrijpelijk in deze tijd voor een dergelijk toeristisch stadje als Playa Blanca, wordt toch eens wakker gemeente !!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Iberostar Lanzarote Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Lanzarote Park in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Lanzarote Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Lanzarote Park scoort een 8.71 uit 10 op basis van 53 reviews.