Vakantiepark HL Club Playa Blanca ****

335 reviews over Vakantiepark HL Club Playa Blanca in het Nederlands

Super

Wanderlust, 5-10-2017
  • Onderkomen10

Ok het is niet erg mooi of modern maar je krijgt waar je voor betaald. Bungalows zijn prima, eten is prima, afstand naar centrum is 10 min lopen en ze hebben een shuttlebus die je naar het grotere strand brengt. Personeel is erg vriendelijk en zelfs nederlandse meiden bij de receptie. Ik heb begrepen dat ze over 2 jaar gaan renoveren, na de renovatie kom ik zeker weer eens terug! Bedankt Club Playa Blanca
Gereisd met partner in september 2017
Het management, Comercial, 5-10-2017

Beste Wanderlust,

Hartelijk dank voor het kiezen van HL Club Playa Blanca voor uw vakantie. .

Het vreugd ons te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en dat u het personeel, de accomodatie, faciliteiten en de locatie waardeert.

Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Het management

Super goed

Anita en Chris, 20-9-2017

Bungalow was heel ruim. Schoonmaak gebeurde 6 dagen in de week. Vriendelijk personeel. Zeer gevarieerd gegeten. Ivm allergie voor aardbeien aan de kok gevraagd wat er in de roze toetjes zaten. Elke keer als er aardbeien in de toetjes zat maakte hij een apart toetje klaar. Dit deed hij terwijl er genoeg andere toetjes waren om wel te eten. Receptie en animatie was ook in het Nederlands. Manager van het hotel kwam geregeld vragen hoe het allemaal ging. Mooi complex. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in september 2017
Het management,, Comercial, 22-9-2017

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf in Paradise Island te boordelen.

Fijn te lezen dat u de ruime kamers en ons internationale personeel waardeert.

Nogmaals, bedankt voor uw eerlijkheid

Leuk voor 1 keer.

R, 2-9-2017

Wij gezin met 3 kinderen ( 12,14,18) hebben een leuke vakantie gehad mede door de zon en het vriendelijke personeel. Het appartement is erg ruim de bedden zoals al vaker aangegeven te hard, niet op te slapen zonder een topper. Voor het bijzetbed een luchtbed (uit de caravan) meegenomen en dit was absoluut nodig. Het gehele hotel is toe aan een flinke opknapbeurt ook het zwembad en restaurant. Bijna alles is verouderd.Tegels zijn glad, kapot of liggen los ook in het zwembad. Het zwembadwater was niet altijd helder. Eten was prima, erg gericht op de Engelse gasten. Drinken uit de automaten vol suiker en kleurstof, niet lekker. Animatie in de avond leuk voor kinderen tot ongeveer 8/9 jaar en daarmee de ouders. 3 keer per week een soort van "dierenshow" om daarna ,tegen de betaling, ermee op de foto te kunnen onder het mom van animatie, geldklopperij /low budget animatie vonden wij het.Voor ons en de kinderen was er s'avonds qua animatie niets te doen. Animatie vonden wij overall erg low budget, geen variatie, creativiteit of middelen, vooral goedkoop. Op een 4 sterren camping is dit wel anders. Wifi is goed en niet duur. Waterpark op Paradise Island maar 1 keer geweest wel mooi maar geen bedje. Playa Dorada strand met de bus goed te doen en erg mooi strand en onderwaterwereld, mooier dan van La Graciosa waar we met de catamaran en 100 anderen op de catamaran naartoe zijn geweest voor E 250, wat ons betreft af te raden.Wil je een bedje moet je vroeg op staan!
Het management, Comercial, 4-9-2017

Beste R,

Wij waarderen het oprecht dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen over uw recente verblijf bij ons via Zoover te laten weten. Wij streven er voortdurend naar om onze hoge normen door middel van feedback en suggesties van onze gasten te kunnen verbeteren. U kunt er zeker van zijn dat wij uw recensie serieus nemen voor mogelijke veranderingen.

Nogmaals, bedankt voor uw eerlijke recensie en wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen in ons hotel.

Met Vriendelijke Groet

In 1 woord fantastisch

Gera, 19-8-2017

Een super goede vakantie gehad bij dit hotel.

Super animatie team die altijd voor je klaarstaat, niet alleen voor de gasten maar zelfs ook voor andere afdelingen.

Kamers goed schoon dus dat is super!

Maintennance staat zo voor de deur als dat nodig is

Receptie ook erg vriendelijk

Wij komen graag terug !!

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Het management, Comercial, 23-8-2017

Beste Gera,

Heel erg bedankt dat u de tijd neemt om uw ervaringen met ons te delen over uw recente verblijf bij ons in het hotel. Het is een genoegen om te lezen dat u zo van uw verblijf heeft genoten, dat u tevreden bent met de keuze van ons hotel en dat wij de perfecte plek waren voor uw vakantie.

Super vakantie

Eland, 17-8-2017

Mooi resort, vriendelijk personeel. Eten was varierent, voor ieder wat wils. Ruime bungalows die goed schoon zijn. Animatie team zeer enthousiast. Goede ligging, je bent lopend zo bij het strand en stad of je neemt de bus. Wij hebben genoten...
Het management, Comercial, 23-8-2017

Beste Eland,

Heel erg bedankt voor uw verblijf en uw positieve recensie. We zijn blij dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan, en dat u en uw familie genoten hebben van de vakantie. Uw commentaar wordt zeer gewaardeerd om onze hoge kwaliteitsnormen te handhaven.

party party

claudiatje, 15-8-2017

Leuke nederlanders leuke animatie bedankt stefan Carolina rami alen

Beste claudiatje,

Met Vriendelijke Groet

Gezellige vakantie

Pisters, 14-8-2017

Leuke gezellige vakantie, heerlijk eten iedere dag s avonds ander thema met daarbij live cooking. Bungalow netjes en goed gepoetst . Toppers op bedden gevraagd.

All inclusieve niet top veelal bijbetalen. Niet eens 1 soort waterijsje all incl. Dranken uit automaat niet lekker. Animatie stelt niet veel voor, maar doen hun best kleinschalig dus" iedereen " kent iedereen . Shows wel leuk.

Shuttlebus prima geregeld. Heen naar haven lopen goed te doen terug taxi 4 euro.

Waterpark leuke afwisseling. Niet teveel van voorstellen.

Leuke vakantie maar niet voor herhaling vatbaar.

Beste Pisters,

Wij danken u voor uw evaluatie van ons hotel. We streven er voortdurend naar om onze hoge normen door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren. Wij verzekeren u dat wij de feedback van onze gasten zeer serieus nemen en elk genoemd detail controleren, zodat wij ons voortdurend kunnen verbeteren.

Nogmaals, bedankt voor uw eerlijkheid

fantastisch

Janneke, 13-8-2017

Prachtig park, bananenbomen. Heerlijk eten, overvloedig en prachtig gepresenteerd. goed gaar en verzorgd. Wij hebben enorm genoten !!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Beste janneke,

Met Vriendelijke Groet,

Alles was goed voor elkaar.

m.uiterwijk, 12-8-2017

Ik lees veel negatieve reacties over dit Hotel, maar dit is naar mijn mening niet terecht. De mensen van het Hotel doen er alles aan om het voor een ieder naar de zin te maken. Zoals ik heb gezien zijn de toeristen zelf de veroorzakers van de klachten, ze gooien gewoon alles van zich af en halen borden vol met eten op en laten dit gewoon weggooien.De mensen van de animatie doen erg hun best om de toeristen te vermaken en staan iedereen te woord in meerdere talen.Als we weer naar Lanzarote zouden gaan ging ik zeker weer naar dit Hotel.

Beste m-uiterwijk,

Met Vriendelijke Groet,

mooie plek voor gezin met kinderen

erkamp, 10-8-2017

Mooie ruime, rustige huisjes.. Schoonmaak is prima. Enthousiaste personeel die erg hun best doen om het iedereen naar de zin te maken. Entertainment súper. Zeker voor de kids. Over eten valt te twisten. Voor ieder wat wils. Dat kan je lekker vinden of niet. Minpunt vind ik het zwembadwater.

Beste erkamp,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor HL Club Playa Blanca bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark HL Club Playa Blanca in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark HL Club Playa Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark HL Club Playa Blanca scoort een 8 uit 10 op basis van 355 reviews.