7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow HL Club Playa Blanca**** bij :

332 reviews over Bungalow HL Club Playa Blanca in het Nederlands

In 1 woord fantastisch

Gera, 19-8-2017

Een super goede vakantie gehad bij dit hotel.

Super animatie team die altijd voor je klaarstaat, niet alleen voor de gasten maar zelfs ook voor andere afdelingen.

Kamers goed schoon dus dat is super!

Maintennance staat zo voor de deur als dat nodig is

Receptie ook erg vriendelijk

Wij komen graag terug !!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super vakantie

Eland, 17-8-2017

Mooi resort, vriendelijk personeel. Eten was varierent, voor ieder wat wils. Ruime bungalows die goed schoon zijn. Animatie team zeer enthousiast. Goede ligging, je bent lopend zo bij het strand en stad of je neemt de bus. Wij hebben genoten...

party party

claudiatje, 15-8-2017

Leuke nederlanders leuke animatie bedankt stefan Carolina rami alen

Beste claudiatje,

Heel erg bedankt voor uw verblijf en uw positieve recensie. We zijn blij dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan, en dat u en uw familie genoten hebben van de vakantie. Uw commentaar wordt zeer gewaardeerd om onze hoge kwaliteitsnormen te handhaven.

Met Vriendelijke Groet

Gezellige vakantie

Pisters, 14-8-2017

Leuke gezellige vakantie, heerlijk eten iedere dag s avonds ander thema met daarbij live cooking. Bungalow netjes en goed gepoetst . Toppers op bedden gevraagd.

All inclusieve niet top veelal bijbetalen. Niet eens 1 soort waterijsje all incl. Dranken uit automaat niet lekker. Animatie stelt niet veel voor, maar doen hun best kleinschalig dus" iedereen " kent iedereen . Shows wel leuk.

Shuttlebus prima geregeld. Heen naar haven lopen goed te doen terug taxi 4 euro.

Waterpark leuke afwisseling. Niet teveel van voorstellen.

Leuke vakantie maar niet voor herhaling vatbaar.

Beste Pisters,

Wij danken u voor uw evaluatie van ons hotel. We streven er voortdurend naar om onze hoge normen door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren. Wij verzekeren u dat wij de feedback van onze gasten zeer serieus nemen en elk genoemd detail controleren, zodat wij ons voortdurend kunnen verbeteren.

Nogmaals, bedankt voor uw eerlijkheid

fantastisch

Janneke, 13-8-2017

Prachtig park, bananenbomen. Heerlijk eten, overvloedig en prachtig gepresenteerd. goed gaar en verzorgd. Wij hebben enorm genoten !!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Beste janneke,

Heel erg bedankt dat u de tijd neemt om uw ervaringen met ons te delen over uw recente verblijf bij ons in het hotel. Het is een genoegen om te lezen dat u zo van uw verblijf heeft genoten, dat u tevreden bent met de keuze van ons hotel en dat wij de perfecte plek waren voor uw vakantie.

We heten u en uw familie in de toekomst van harte welkom!

Met Vriendelijke Groet,

Alles was goed voor elkaar.

m.uiterwijk, 12-8-2017

Ik lees veel negatieve reacties over dit Hotel, maar dit is naar mijn mening niet terecht. De mensen van het Hotel doen er alles aan om het voor een ieder naar de zin te maken. Zoals ik heb gezien zijn de toeristen zelf de veroorzakers van de klachten, ze gooien gewoon alles van zich af en halen borden vol met eten op en laten dit gewoon weggooien.De mensen van de animatie doen erg hun best om de toeristen te vermaken en staan iedereen te woord in meerdere talen.Als we weer naar Lanzarote zouden gaan ging ik zeker weer naar dit Hotel.

Beste m-uiterwijk,

We heten u en uw familie in de toekomst van harte welkom!

Met Vriendelijke Groet,

mooie plek voor gezin met kinderen

erkamp, 10-8-2017

Mooie ruime, rustige huisjes.. Schoonmaak is prima. Enthousiaste personeel die erg hun best doen om het iedereen naar de zin te maken. Entertainment súper. Zeker voor de kids. Over eten valt te twisten. Voor ieder wat wils. Dat kan je lekker vinden of niet. Minpunt vind ik het zwembadwater.

Beste erkamp,

Met Vriendelijke Groet,

Leuk verblijf hier gehad!

Michel B, 8-8-2017

Het resort is iets wat gedateerd en wat ik begreep, vind er een renovatie plaats in 2018 en 2019. Op dit moment zou ik het ook eerder 3 sterren geven in plaats van 4 maar met een grootschalige renovatie kan dit park zeker weer naar 4 sterren gaan.

Met veel van de slechte reviews kan ik mij niets voorstellen en waren hierdoor bij aanvang enigszins sceptisch door deze reviews.

Pluspunten: Ruime huisjes inclusief afgesloten patio, gevarieerd eten (elke avond een andere thema), animatieteam wat continue jong en oud bezig hield, centrale ligging ten aanzien van de boulevard en ruime opzet van het park.

Minpunten: wat losse tegels her en der, kieren van de kleine tegels van het zwembad dienen een keer gereinigd te worden aangezien deze nu aangetast zijn door schimmels en gebruik van placemats bij het eten (haal deze gewoon weg want de meeste ruiken niet al te fris).

Tijdens ons verblijf hebben we een leuke vakantie gehad en zou hier zeker nadat de renovatie is voltooid terug komen!

Gereisd familie in juli 2017

Beste michbrouwer,

Leuke vakantie!

Ronald, 7-8-2017

Leuke vakantie gehad in dit complex. 4 sterren is wat teveel, 3 is genoeg. Ruime huisjes. Bedden keihard. Schoonmaak kan beter maar was goed genoeg. Maaltijden hebben voldoende variatie qua keuze, maar wij vonden het te vaak helaas wel tegenvallen. Vaak te vet. Broodjes hamburger en de tosti's bij de poolbar waren wel dik in orde. Enthousiaste animatie. Het meeboeken van het waterpark is een afrader. In de praktijk maakten de meeste mensen er geen gebruik van omdat het veel te ver lopen was. Wij hadden een week een auto en konden zo makkelijker naar de mooiere stranden van Lanzarote, dat is wel een aanrader. Ondanks de mindere punten van dit complex hebben wij een leuke vakantie gehad!
Gereisd familie in juli 2017

Beste rjongerius,

Wij waarderen het oprecht dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen over uw recente verblijf bij ons via Zoover te laten weten. Wij streven er voortdurend naar om onze hoge normen door middel van feedback en suggesties van onze gasten te kunnen verbeteren. U kunt er zeker van zijn dat wij uw recensie serieus nemen voor mogelijke veranderingen.

Nogmaals, bedankt voor uw eerlijke recensie en wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen in ons hotel.

zonvakanties!!!

Remy78, 4-8-2017

We zijn hier gekomen met een paar vrienden die dit hotel hebben aanbevolen en we hebben een geweldige tijd hier gehad. We werden hartelijk ontvangen bij de receptie en ze spraken verrassend Nederlands! Yentl en de rest waren zeer vriendelijk en adviseerde ons verschillende plaatsen om te bezoeken en om een hapje te gaan eten. Toen we naar onze bungalow gingen zag alles er netjes uit en het was in een goede staat. We hebben geen problemen gehad, zoals werd gezegt in de andere recensies. Het eten in het restaurant was top! We hadden elke avond vershillende dingen om uit te kiezen, zoals, Mexicaans, Spaans, Indisch en de rest kan ik niet eens meer herrinneren. Maar eerlijk waar we hebben genoten.Het team in het restaurant was zeer behulpzaam en vriendelijk. Altijd met een lach. Iedereen hartelijk bedankt!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Beste Remy78,

Met Vriendelijke Groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow HL Club Playa Blanca in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow HL Club Playa Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow HL Club Playa Blanca scoort een 7.92 uit 10 op basis van 343 reviews.