Villa Heredad Kamezi ****

Heredad Kamezi
9,2

13 tips over Heredad Kamezi

M, 21-9-2017
Huur een fiets en fiets tot Papagayo beach langs het strand. Lunch in één van de jachthaven(s)
Andries, 10-5-2017

Heredad Kamezi heeft 2 "soorten" villa's; viila's niet gerenoveerd maar desondanks nog zeer luxe aangeboden o.a. via de touroperators en gerenoveerde villa's super de luxe te boeken via de eigen website.

Tip toeristisch: bezoek alle zaken en plekken die te maken hebben met Cesar Manrique,

J.A.M. van Dongen-Dirven, 6-6-2015
Receptie was al om 16.00 dicht mag wel later vooral op aankomstdagen.

Dunja van Stiphout, 15-8-2014
In principe kan je je goed vermaken in de villa met zwembad, en ook in deze tijd van het jaar een continue verkoelende zeewind die zeer welkom is in de hete zon. Wij zijn bij Timanfaya National Parc geweest maar eerlijk gezegd kan je je die kosten beter besparen, het stelde erg weinig voor. De argentijn verderop op de boulevard is geen aanrader, wel de italiaan die daar net iets voor zit.
Koen, 18-3-2014
Altijd verwarmd zwembad aanvragen.
Wilko, 23-8-2013

Vaatwas blokjes worden door schoonmaakster aangevuld.

Eventueel boekers via Neckerman.

Eigenrisico voor auto bedraagt € 767,-- Dit echter exclusief BTW. 13,5%

Opletten bij upgrade auto wordt afkoop eigenrisico ook hoger. CAT C ca € 200,--

Let op. CAT C Avis Spanje (3 deurs);CAT C Nederland (5 deurs)

Site van Neckerman staat extra bestuurder gratis. Dit staat niet op voucher Neckerman. Dit probeert Avis extra op te voeren.

Neem een TOMTOM uit Nederland mee. (Onze uit 2008, was prima)

vakantieganger, 21-7-2013
neem huurauto (via Neckermann is dit ook verplicht voor 2 weken!)
paulien, 3-6-2013
Auto huren via de receptie bij Pluscar..goed en veel goedkoper.
Erik Jan Sint, 4-3-2013
Wij huurden een zwembad met verwarming dat is in febr of maart een absolute aanrader. De villa's met zeezicht waren bezet, wij kregen Villa Ken Follet op de rij achter de huizen direct aan zee. Ook hier had je een uitstekend zicht op zee, maar zonder de extra kosten. Hoewel in de directe omgeving voldoende te beleven of te wandelen is, hebben wij veel plezier van onze huurauto gehad. Je kunt dan bijvoorbeeld naar het lieflijke Pagayo stranden.
Carola, 12-7-2012
Voor lekkere cocktails:grafetybar playa blanca en we zijn 5 uur Lang met een hele mooie priveboot incl kapitein gaan varen..vissen, zonnen op het dek, snorkelen, lekkere lunch, echt een aanrader, Wiennie van de reseptie had dit geregeld