Villa Heredad Kamezi ****

Villa Heredad Kamezi
Heredad Kamezi
9,2

106 reviews over Villa Heredad Kamezi in het Nederlands

Prachtig huis met veel privacy

M, 21-9-2017

Villa Kamezi ligt iets verder van Playa Blanca af. Een auto (of fiets) is een aanrader. Maar verder is alles wat je hartje begeert bij deze woningen aanwezig. Het eigen zwembad is superluxe en heerlijk om lekker te ontspannen.
Gereisd met partner in juni 2017

Uitmuntend kleinschalig villapark...Receptie 10+

Andries, 10-5-2017

Deze locatie en dit park gekozen voor een familievakantie met een bijzonder tintje. Het gezelschap 6 volwassenen en 1 kind (2jr).

We hebben absoluut geen enkele spijt van onze keuze. Deindruk die we kregen vanaf de website en de reisbrochure werd volkomen bewaarheid. De villa met 4 slaapkamers een prima keuken, 2 badkamers een fraaie woonkamer voldeed qua afmetingen en interieur volkomen aan onze verwachtingen. Luxe en voorzien van alle gemakken. Alles omringd door een fraaie tuin met daarin een heerlijk prive zwembad. Alles Pico Bello in orde. Het park(je) zelf straalt rust en luxe uit, is zeer mooi gelegen aan zee en het einde van de boulevard van Playa Blanca vlakbij de Vuurtoren.

De ligging is niet op loopafstand van Playa Blanca dus een huurauto is bijna een voorwaarde. Wel op loopafstand ligt een klein winkelcentrum met alle voorzieningen en prima restaurants.

De medewerksters van de receptie zijn van topklasse, niets is te veel gevraagden waar mogelijk wordt aan je wensen voldaan.

Als het mogelijk is, is een vroege check-in en een late check-out bij ongunstige vluchttijden altijd bespreekbaar en in ons geval ook gehonoreerd. Een simpel ding als het krijgen van een verstelbare tuinstoel i.v.m. een klein fysiek probleem werd binnen een kwartier geregeld. Deze mensen verstaan hun vak verdienen alle lof.

De schoonmaak is ook tot in de puntjes verzorgd is bijna dagelijks.

We hebben genoten van ons familiefeest met dank aan Villa's Heredad Kamezi in Playa Blanca.

Dit was tevens onze eerste kennismaking met Lanzarote en we waren zeer blij verrast met dit eiland en de mensen die daar wonen. Prima sfeer en zeer vriendelijk.

Gereisd met vrienden in april 2017

Fantastisch!

Sandra Huis, 22-2-2017

Gisteren teruggekomen van Lanzarote. Villa Kamezi geweldig! We hebben nog nooit zulke enthousiaste en klantvriendelijke receptionistes ontmoet. Daar kunnen veel een voorbeeld aan nemen. Schoon en foed onderhouden park op een fantastische locatie. Auto was prettig en noodzakelijk.
Gereisd anders in februari 2017

Erik, 3-2-2017

Heerlijke rustige locatie aan mooie boulevard, rustig park met heel veel privacy. geweldige appartementen met heerlijk privé zwembad. we misten tuinstoelen maar toen we dit melden kregen we meteen een paar. Receptionistes Nederlands talig en zeer vriendelijk. genoeg restaurantjes in de omgeving op een minuut of 10 lopen. auto is zeer aan te bevelen.
Gereisd met partner in januari 2017

Een prachtig mooi bungalowpark.

Fam. Tutert, 31-1-2017

Het bungalowpark verdient een dikke pluim. De dames van de receptie zijn geweldig. Gastvrij, attent, behulpzaam.

De bungalows zijn ruim en schoon. Elke dag gebruik gemaakt van het zwembad. Heerlijk op temperatuur. (Wel voor betalen)

Het park is goed verzorgd. Het ligt aan de boulevard, 4 km. van de oude haven en ongeveer 6 km. van de nieuwe haven. Wil je geen auto huren, dan is een (elektrische) fiets een prachtig vervoermiddel.

Playa Blanca is een leuk dorpje, authentiek.

We hebben 14 dagen genoten van al het moois. Top.

Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijk genoten

Simon, 14-9-2016

Villa Heredad Kamezi is een rustig en goed onderhouden park. De receptionistes zijn overweldigend vriendelijk en staan 100% voor hun gasten klaar. Het voelt echt alsof ze je al jaren kennen. De service door de receptie en de schoonmaakploeg is er eentje waarvan menig groot hotel nog iets kan leren. Het is een klein park, waardoor er geen geluidsoverlast is en ondanks dat de villa's geschakeld zijn, merkten we zo goed als niks van de aanwezigheid van de buren.

Het park ligt direct aan de oceaan en de wandelboulevard naar Playa Blanca. Hierdoor kan je een flink eind wandelen met constant uitzicht over het water naar Fuertaventura. Ook liggen er direct bij de voetgangersuitgang van het park aan de boulevard kleine (stenen) strandjes. Hierdoor kan je binnen de kortste keren van je villa de oceaan in duiken.

Alles bij elkaar genomen is het villapark Kamezi één van de beste plekken om vakantie te houden die ik ooit heb meegemaakt.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

aanrader

Muller, 13-6-2016

Je hebt wel een auto nodig. Je zit ver van alles vandaan. Rustige omgeving. Vriendelijk personeel. Hotelservice!

De 1e paar dagen hadden we wat last van mieren. Maar hier werd snel wat aan gedaan. Mooie bungalow, alles erop en eraan. Eén bakamer was verouderd, maar er was een nieuwe badkamer anwezig (modern).

Deze accomodatie is een aanrader!!!1

Gereisd met partner in juni 2016

Als van ouds...

F.P. Hoorweg, 9-5-2016

Wat is het heerlijk toeven daar. Nu voor de vierde keer. Rust, mooi weer, eigen zwembad. Het blijft een tijd om naar uit te kijken en te genieten als je daar bent.

elke dag schone handdoeken, gratis badlaken voor aan je eigen zwembad en een prima schoonmaak. We zaten dit jaar in een gerenoveerde villa. Wat een prachtige badkamers.

Houdt wel rekening met de hoeveelheid warm water. Maak je die op, half uur wachten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Geweldige plek

Petra, 1-1-2016

Erg mooi gelegen. Prijs-kwaliteit niet geheel in verhouding. Andere accommodatie bezocht, was net zo goed en flink voordeliger. Vriendelijke mensen bij de receptie, verse broodjes in supermarkt vlakbij de ingang en leuke promenade langs het strand. Auto is een must.

Erg mazzel met het weer gehad alle dagen zon heerlijk om zo oud en nieuw te vieren.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Heerlijk tot rust komen

Eli, 31-12-2015

Komen hier al jaren, echt een plek om tot rust te komen!
Gereisd met jonge kinderen in december 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Heredad Kamezi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Heredad Kamezi in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Heredad Kamezi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Heredad Kamezi scoort een 9.2 uit 10 op basis van 111 reviews.