8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel H10 Rubicon Palace***** bij :

136 reviews over Hotel H10 Rubicon Palace in het Nederlands

5 sterren rampen hotel

Fam toh, 7-8-2017

De bedden matrassen zijn zo hard als steen ! Je bent gebroken !

Dan vervolgens ga je klagen duurt lang komt eindelijk een topper zo dun als dekentje na topper 3. Stuks op elkaar voel je nog geen verschil

De bedden zijn gammel na 3 nachten zak je door je het bed !

Terwijl er alle dagen is geklaagd bij hotel en gemeld bij reis organisatie

Je wordt aan het lijntje gehouden

Vervolgens krijg je Nwe kamer

Waar de mega grote kakkerlakken zitten

En natuurlijk begint ellende weer op nieuw matrassen als steen

En jahoor nieuw probleem erbij

Vanaf 17 uur alleen maar koud water !

Wc defect wat een hotel het wordt gerenoveerd ! En de helft wordt op bezuinigd is het bed kapot schroeven ze een pootje eraan .

En dit hotel is 5 sterren echt niet eens in de buurt komt

Reis aanbieder bied je op internet kamers aan die je vervolgens helemaal niet krijgt

Wees allert als je om luxe geeft kan je beter verder zoeken

Het eten was wel goed en wel allemaal erg zout

Kortom te duur

Gereisd familie in juli 2017

Mooi, sfeervol hotel!

Nicole, 2-8-2017

Erg mooi hotel. Het ligt voor ons niet op looptafstand naar de boulevard maar met een taxi ben je daar voor € 5,00. Het eten in het hotel is echt erg goed! Veel keuze en erg vers. Minpunt was dat we in de drukste periode er waren en er daardoor wachtrijen ontstonden bij het buffet en restantant 's avonds. Het zwembad is voornamelijk zoutwater behalve het kleine middelste gedeelte. Onze dochter van 1 vond het geweldig in de babyclub. Jammer dat we met onze all inclusive geen gebruik konden maken van de minibar. Dat is wel een verbeterpunt aangezien we veel betalen voor all inclusive. Verder echt wel een aanrader dit hotel!
Gereisd familie in juli 2017

Voor herhaling vatbaar

Nikolas, 24-7-2017

Voor onze vakantie hadden we een superior kamer geboekt waardoor we een vernieuwde kamer hadden. (momenteel zijn er op het domein nog werkzaamheden om het hotel 5* waardig te maken).

De kamers zijn zeker en vast ruim genoeg. Een minpuntje is dat de kamer niet zo net was.

Het eten in het hotel is zeer lekker en uitgebreid met ook een ruime keuze aan a la carte restaurants. Hierdoor is het mogelijk om tijdens een verblijf van 7 dagen elke dag iets anders te eten.

Het personeel is ook zeer behulpzaam en zal je proberen aan te spreken in je moedertaal (nederlandstalig aan receptie).

Mits nog wat verbetering in het algemeen aan het hotel zal dit zeker en vast een 5* waardig hotel worden.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig!

Mandy, 30-4-2017

Wij hadden privelege geboekt, de extra's die je hierbij krijgt maken je vakantie nog extra luxueus ! Heerlijk genoten en verwend geworden.
Gereisd met partner in april 2017

Geweldig resort!

Renée, 14-4-2017

Rubicon Palace is de plek om helemaal tot rust te komen. De faciliteiten zijn geweldig, het eten is goed en er is elke dag van 's ochtends tot 's avonds entertainment beschikbaar. Wij hebben ontzettend genoten!
Gereisd met partner in maart 2017

Het was erg fijn mooi en goed hotel,

Anneke, 5-3-2017

Wij vonden het een fijn plekje, hadden half pension, en gingen graag eten in het kleinste restaurant, was wat rustiger en was minder rumoerig met eetkarren en borden en rustiger personeel. Ook de keuzerestaurants waren uitstekend, het weer was geweldig voor de tijd van het jaar. We komen zeker terug.
Gereisd met partner in november 2016

ligging iets minder

Gereisd met partner in september 2016

Prima hotel

Joop Bonte, 2-3-2017

Rubicon Palace is een groot hotel en ligt gescheiden door een boulevard aan de oceaan. De kamers liggen verspreid over een groot terrein. De kamers zijn goed ingericht, airco, t.v. met BVN en een koelkastje. Het personeel is erg vriendelijk. Het eten is prima. Het hotel heeft een badhanddoeken service. 10 euro borg per handdoek en 0,50 eurocent bij wisseling van een handdoek. Wifi was overal beschikbaar. Wij hadden de hele week een huurauto, aangezien het hotel niet direct in de buurt van het centrum of winkels ligt. Bij het hotel is voldoende parkeergelegenheid.
Gereisd met partner in februari 2017

Goed hotel voor families

Ward, 2-3-2017

Kindervriendelijk - kamers prima - main restaurant ( buffet ) druk
Gereisd met vrienden in oktober 2016

een hele mooie vakantie gehad!!

van der veer, 1-3-2017

mooie kamer maar we vonden de bedden wat minder
Gereisd met vrienden in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Rubicon Palace in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Rubicon Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Rubicon Palace scoort een 8.36 uit 10 op basis van 157 reviews.