Hotel H10 Rubicon Palace *****

8,3

139 reviews over Hotel H10 Rubicon Palace in het Nederlands

Goed hotel

Goed resort, 17-9-2017

Wij hadden een standaard kamer, was goed.

Eten en drinken was goed. De eerste keer komen ze vragen wat je wil drinken. Daarna moet je ze zelf roepen. Helaas weinig kunnen zwemmen, want het waaide nogal. Dit blijkt vaak het geval. Mooie boulevard bij de haven van Playa Blanca. Zeker de moeite waard.Maar verder een mooi en goed hotel.

Gereisd met vrienden in september 2017
H10 Rubicón Palace, Relaciones Públicas, 20-9-2017

Geachte Gast,

Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw beoordeling.

Het is voor ons van groot belang dat alle gasten van een heerlijke vakantie kunnen genieten. En daarom willen wij u graag bedanken voor het delen van uw mening om ons te helpen met het verbeteren van het hotel. We zullen uw commentaren doorgeven.

We hopen u in een nabije toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen!

Directie

Hotel is een groot drama

Ron, 13-9-2017

Hallo allemaal ook wij zijn erg teleur gesteld in hotel Rubicon Palace . Zeker geen 5 sterren waard misschien net 4 maar dan moet er nog veel gebeuren . Tegen alle afspraken in word er toch gerenoveerd . We hadden een oude niet gerenoveerde kamer , deze was wel schoon maar de airco was in staat van ontbinding , verder een erg slechte matras , de topper die werd geleverd was alsof er een bom op was ontploft , dus niet op te liggen . Rust was ver te zoeken . Het grote zwembad was netjes maar bij de kleine rustige Pools werd bijna niet opgeruimd en gepoetst . Het grote buffet restaurant heeft meer weg van een vreet schuur , ik heb nog nooit zo,n on georganiseerde bende gezien . De af zuiging werkt er niet zodat je het verbrande vlees en eten al buiten ruikt , laat staan als je er gaat zitten eten . Veel schaars geklede heren en dames in het restaurant op het vulgaire af . En dan de vele vliegen op het park je word er paranoia van ze zitten je tot in je oren ,op het eten brrrr de receptie medewerkers doen hun best om de vele klagende gasten te helpen maar ze zijn totaal over vordert in deze periode , men geeft ook aan dat ze het moeilijk allemaal kunnen op pakken . Kortom totaal mislukte vakantie voor ons dus nooit meer
Gereisd met partner in september 2017

Geachte gast,

Het spijt ons dat uw vakantie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Natuurlijk zullen we uw opmerkingen over mogelijke tekortkomingen en verbeteringen doorgeven aan de respectievelijke verantwoordelijken zodat dit door hen geanalyseerd kan worden en dat dit dan, indien nodig, bijgestuurd kan worden.

Het is voor ons van groot belang dat alle gasten van een heerlijke vakantie kunnen genieten.Wij zijn altijd bezig onze service te verbeteren en de opinie van onze gasten is uiterst belangrijk hierbij.

Nog geen 5 sterren

BeateNL, 3-9-2017

Wij verbleven 12 dagen in dit hotel op basis van half pension in een kamer met zeezicht.

Wij houden er absoluut niet van om iets of iemand negatief te beoordelen. Maar deze keer kunnen wij helaas niet anders.

Bij aankomst in het hotel zijn wij hartelijk ontvangen bij de mooie receptie en werden wij naar onze kamer gebracht. De positieve eerste indruk verdween helaas heel snel.

Het was een heel eind lopen en de kamerdeuren zagen er erg gedateerd uit, net als de kamer.

Er zat een enorme (tocht)kier onder de kamerdeur.

De balkondeur ging moeilijk open.

De (slaap)bank was erg smerig.

Het laminaat lag niet vlak en er zaten kieren tussen. Als je op blote voeten in de kamer liep moest je uitkijken dat je vel daar niet tussen kwam te zitten.

De badkamer was in alle opzichten gedateerd en we hadden geen warm water.

Het enige goede van deze kamer waren de bedden.

De vele minpunten accepteerden wij niet en hebben de volgende dag, met hulp van Frederique van de touroperator een andere kamer gekregen.

Deze bevond zich aan de andere kant van het complex.

Om bij die kamer te komen leek het alsof je door een labyrint loopt.

De route naar de kamer werd aangegeven middels bordjes met kamernummers erop.

Handig dachten wij, totdat ons kamernummer er ineens niet meer opstond en wij de weg naar onze kamer verder zelf moesten uitzoeken (via de 4e verdieping naar de 3e verdieping).

Het was niet prettig dat de liften het niet altijd deden en je dan verplicht was om de trap te nemen. De trappen hebben grotendeels geen mogelijkheid om je vast te houden.

De kamer waar wij vanaf de 2e dag verbleven was weliswaar iets kleiner, maar gelukkig wel iets beter.

Wij hadden echter wel de indruk dat hier een beginnend klusser aan het werk is geweest. Er mankeerde nogal wat aan de kamer.

De deurstopper om de voordeur tegen te houden bevind zich op een ongelukkige plek voor een kast, waardoor de kans om je te blesseren aan je voeten erg groot is als je de kast wil openen.

De kastdeur ging niet soepel open.

De knoppen van de kluis (waar in onze ogen teveel voor betaald moet worden) werkten niet altijd even goed.

Het laminaat lag er zweverig en bol in (gelukkig geen kieren er tussen).

De balkondeur kon niet op slot. Aangezien de kamer zich op de derde verdieping bevond en er niemand op het balkon kon komen was dat voor ons geen probleem.

De wasbak in de badkamer is niet netjes gekit.

De douche lekte.

Wij hadden enkele kakkerlakken op de kamer (een tochtstrip onder de deur en een hor voor het badkamerraam en de balkondeur zou een simpele oplossing zijn).

De kwaliteit van het beeld van de tv zou beter kunnen zijn.

Een info-kanaal op de tv zou een aanrader zijn i.p.v. de info middels een omroepinstallatie die erg slecht te verstaan was op het terrein.

De buffet-restaurants vonden wij over het algemeen goed, alhoewel het eten op een gegeven moment wel erg eentonig werd en wij veel vieze borden aan de kant hebben moeten zetten voordat wij een schoon bord hadden.

De bediening was over het algemeen vriendelijk.

Als je een kopje koffie/thee wil drinken kan dat behalve (gratis op je kamer) alleen in de piano bar en bij de erg gezellige koffiebar Mike’s Coffee.

Het aantal parkeerplaatsen is in verhouding tot het aantal kamers erg weinig.

Wij hadden gehoopt dat het na de verbouwing er allemaal beter uit zou zien. Maar al met al zijn er nog heel veel verbeterpunten en vinden wij dit hotel absoluut nog geen 5 sterren waard.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geachte gast,

Het spijt ons dat uw vakantie niet aan uw verwachting heeft voldaan.

We hebben als doel onze gasten door middel van het bieden van de beste gastronomie , een professionele en vooral vriendelijke service bij te dragen aan een fijne vakantie.

we hopen u in een nabije toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen,

Met vriendelijk groet,

5 sterren rampen hotel

Fam toh, 7-8-2017

De bedden matrassen zijn zo hard als steen ! Je bent gebroken !

Dan vervolgens ga je klagen duurt lang komt eindelijk een topper zo dun als dekentje na topper 3. Stuks op elkaar voel je nog geen verschil

De bedden zijn gammel na 3 nachten zak je door je het bed !

Terwijl er alle dagen is geklaagd bij hotel en gemeld bij reis organisatie

Je wordt aan het lijntje gehouden

Vervolgens krijg je Nwe kamer

Waar de mega grote kakkerlakken zitten

En natuurlijk begint ellende weer op nieuw matrassen als steen

En jahoor nieuw probleem erbij

Vanaf 17 uur alleen maar koud water !

Wc defect wat een hotel het wordt gerenoveerd ! En de helft wordt op bezuinigd is het bed kapot schroeven ze een pootje eraan .

En dit hotel is 5 sterren echt niet eens in de buurt komt

Reis aanbieder bied je op internet kamers aan die je vervolgens helemaal niet krijgt

Wees allert als je om luxe geeft kan je beter verder zoeken

Het eten was wel goed en wel allemaal erg zout

Kortom te duur

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geachte gast,

Het spijt ons dat uw vakantie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

We zijn verheugd te horen dat u van het lekkere eten heeft genoten.

We hebben als doel onze gasten door middel van het bieden van de beste gastronomie bij te dragen aan een fijne vakantie.

Mooi, sfeervol hotel!

Nicole, 2-8-2017

Erg mooi hotel. Het ligt voor ons niet op looptafstand naar de boulevard maar met een taxi ben je daar voor € 5,00. Het eten in het hotel is echt erg goed! Veel keuze en erg vers. Minpunt was dat we in de drukste periode er waren en er daardoor wachtrijen ontstonden bij het buffet en restantant 's avonds. Het zwembad is voornamelijk zoutwater behalve het kleine middelste gedeelte. Onze dochter van 1 vond het geweldig in de babyclub. Jammer dat we met onze all inclusive geen gebruik konden maken van de minibar. Dat is wel een verbeterpunt aangezien we veel betalen voor all inclusive. Verder echt wel een aanrader dit hotel!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
H10 Rubicón Palace, Relaciones Públicas, 20-9-2017

Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw beoordeling.

We hopen u in een nabije toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen!

Directie

Voor herhaling vatbaar

Nikolas, 24-7-2017

Voor onze vakantie hadden we een superior kamer geboekt waardoor we een vernieuwde kamer hadden. (momenteel zijn er op het domein nog werkzaamheden om het hotel 5* waardig te maken).

De kamers zijn zeker en vast ruim genoeg. Een minpuntje is dat de kamer niet zo net was.

Het eten in het hotel is zeer lekker en uitgebreid met ook een ruime keuze aan a la carte restaurants. Hierdoor is het mogelijk om tijdens een verblijf van 7 dagen elke dag iets anders te eten.

Het personeel is ook zeer behulpzaam en zal je proberen aan te spreken in je moedertaal (nederlandstalig aan receptie).

Mits nog wat verbetering in het algemeen aan het hotel zal dit zeker en vast een 5* waardig hotel worden.

Gereisd met partner in juli 2017
Management., Relaciones Públicas, 16-10-2017

Beste gast, bedankt voor uw opmerkingen. Wij waarderen uw feedback over de kamer, de gastronomie en het personeel dat hier werkt. Het personeel is zonder twijfel een zeer belangrijk onderdeel van het hotel en het zou niet hetzelfde zijn zonder hen.

Het zou een groot genoegen zijn om u weer te verwelkomen en u nog een goede vakantie te geven.

Beste wensen.

Geweldig!

Mandy, 30-4-2017

Wij hadden privelege geboekt, de extra's die je hierbij krijgt maken je vakantie nog extra luxueus ! Heerlijk genoten en verwend geworden.
Gereisd met partner in april 2017
H10 Rubicón Palace, Relaciones Públicas, 22-9-2017

uitstekende vakantie en herinneringen!

Met vriendelijke groeten,

Het Management.

Geweldig resort!

Renée, 14-4-2017

Rubicon Palace is de plek om helemaal tot rust te komen. De faciliteiten zijn geweldig, het eten is goed en er is elke dag van 's ochtends tot 's avonds entertainment beschikbaar. Wij hebben ontzettend genoten!
Gereisd met partner in maart 2017
H10 Rubicón Palace, Relaciones Públicas, 22-9-2017

Allereerst, bedankt voor deze zeer vriendelijke beoordeling. Het zou een groot genoegen zijn om u weer van harte welkom in de toekomst, om u een uitstekende vakantie en herinneringen!

Met vriendelijke groeten,

Management.

Het was erg fijn mooi en goed hotel,

Anneke, 5-3-2017

Wij vonden het een fijn plekje, hadden half pension, en gingen graag eten in het kleinste restaurant, was wat rustiger en was minder rumoerig met eetkarren en borden en rustiger personeel. Ook de keuzerestaurants waren uitstekend, het weer was geweldig voor de tijd van het jaar. We komen zeker terug.
Gereisd met partner in november 2016

fantastisch

paul vyt, 2-3-2017

prima hotel vriendelijke onthaal

het eten was zeer goed

ligging iets minder

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor H10 Rubicon Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Rubicon Palace in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Rubicon Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Rubicon Palace scoort een 8.26 uit 10 op basis van 162 reviews.