Hotel H10 Lanzarote Princess ****

8,8

Zoover award

32 tips over H10 Lanzarote Princess

Londema, 8-7-2015
Kijk goed uit als je bij de reisleider steven een excursie boekt, hij rekent nogal in zijn voordeel reken alles goed na en kijk goed naar de excursieprijzen in de boeken, anders hadden wij 17 euro teveel betaald. De suite kamers zijn zeer zeker aan te bevelen. De privilege ruimte werd amper gebruik van gemaakt erg saai en dun bevolkt, althans in de periode dat wij er waren.
Lorraine Londema-Paans, 6-7-2015

Op het moment dat het drukker werd, ging gelijk de kwaliteit naar beneden vooral in het restaurant. Dus boek niet in het hoogseizoen!

Voor het echte shoppen neem een boot tochtje naar fuerte ventura en naar de promenade gaan! (maar let op, als je al een beetje zeeziek ga je gegarandeerd over je nek) Hoge golven met de glasboot) Misschien tip de (snellere) aramas boot te nemen. . neckerman hostess was ongeinterreseerd(uit de hoogte), en gaf onjuiste info over excursie.

Henk en Roelie van den Hende, 30-6-2015

Suite 337

Huur een fiets.

Of ga met een huur auto een eiland tocht maken.

Lopend naar de weekmarkt of gewoon op de bonnefooi een eind wandelen. (water meenemen)

Matse, 8-6-2015
Wij zijn de 1e week van juni geweest en vonden het zwembadwater wel aan de koude kant. Hierdoor was het heel rustig in het water.
anna, 9-5-2015
Aanrader is een bustrip naar de Timanfaya via de hostess van Neckermann te regelen, dan heb je nl ook een ned.gids.! Markt op zaterdag en woensdag in de haven Rubicon (15 min.)
K.Meijer, 27-4-2015
Het Sakura a la carte restaurant ( gratis voor Privilege) heeft echter een beperkte kaart.

Ton en Ans van Zantvoort, 10-4-2015
Privilegekamer boeken is aan te raden. Vele extra's!
Danny Govers, 30-3-2015
Neem de moeite om bij zo'n kennismakings morgen bij de hostess te gaan luisteren, dan hoor je wat je allemaal kunt doen op het eiland! Voor elk wat wils...
coen_hartman, 9-3-2015
We deden de classic rond trip Lanzarote via Neckermann (Thomas Cook) met een meer dan uitstekende NL gids. Gaf diepte informatie over het eiland etc. en wat echt ter zake doende was. Informatie die lang blijft hangen. b.v. over de vulkaan uitbarstingen en de landbouw op het eiland. Aanrader. Met de veerboot naar Fuerteventura is ook een leuke excursie; lekker aan het dek in het zonnetje en daarna iets ondernemen op het andere eiland. Retour slechts € 23,-- pp.
jatz00, 25-2-2015
Halfpension vonden wij een goede optie. Drankjes hotel zijn redelijk betaalbaar en het geeft je de ruimte om gezellig aan de boulevard te lunchen en te borrelen.