Hotel Elba Lanzarote Royal Village & Premium Suites ***

Hotel Elba Lanzarote Royal Village & Premium Suites
Elba Lanzarote Royal Village & Premium Suites
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Elba Lanzarote Royal Village & Premium Suites bij:

330 reviews over Hotel Elba Lanzarote Royal Village & Premium Suites in het Nederlands

Zoals beschreven

Ilse, 23-9-2017

Mooie huisjes, kindvriendelijk, aardig personeel dat hard werkt, goed en voldoende eten en drinken, mooi zwembad met voldoende ligbedden. Enige minpunt was de temperatuur van het zwembadwater (koud).
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Redelijk

Marian, 31-8-2017

Wij hebben een week in dit hotel gezeten. Kamers zien er netjes uit maar de douche cel en het ligbad zijn erg klein. Zwembad is erg mooi. Eten matig. Vooral bij de zwembad bar altijd vieze borden en regelmatig iets op. En dan is het maar een klein buffet, dus moet te doen zijn. Het avondeten redelijk maar wij hebben betere all inn hotels gehad kwa buffet. Al met al niet slecht maar ook niet voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig

Dennis, 22-5-2017

Een heerlijk rustgevend hotel met een mooi zwembad. Daarnaast een fijne ligging dicht bij zee en verschillende toeristische plekken. Een heerlijke vakantie gehad op deze plek.
Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Prima vernieuwde locatie in Playa blanca

Frank, 20-2-2017

Men heeft de appartementen vernieuwd en dat is prima voor elkaar, modern, fris en verzorgd, daar kunnen andere locatie's in Playa Blanca nog veel van leren.. Adults Premium Suites zijn goed, zwembad erbij is prima plus dat het ontbijt en diner ook in aparte ruimte is, alleen blijft Adults locatie te makkelijk voor iedereen bereikbaar. Personeel en staff erg vriendelijk, alles keurig schoon. Diner (Adults Only) is niet super sterk en gevarieerd. Dorpje en strand zijn echt op loopafstand mits je de route's (deels offroad) kent anders is het (te) ver lopen maar er zijn bussen voor de deur, de locatie is meer bovenin Playa Blanca gelegen. Welness is perfect, entertainment ruim voldoende. Ik heb geen gebruik gemaakt van All Inclusive, maar de vele Engelsen en Duitsers genieten daar massaal van. Kreeg indruk dat velen hier al jaren komen (ook voor de verbouwing). In Februari erg relaxte sfeer, kan niet inschatten hoe dat in hoogseizoen is.
Gereisd alleenreizend in februari 2017

aangenaam verblijf in goed hotel

de nolf philip, 12-2-2017

zeer vriendelijk gedreven personeel - goede accomodatie:nette en rustig gelegen goed uitgeruste bungalow - zeer gavarieerde en goede keuken - zwembaden goede fitnesstoestellen

wat minder was was niet verwarmde "adult swimmingpool'

Gereisd met partner in januari 2017

Mooi complex maar all incl. slecht

ineke, 7-6-2016

Prachtig complex maar wat viel de all inclusive formule tegen, slechte kwaliteit drankjes en het eten lauw en matig!

Entertainment matig, kortom voor ons niet meer naar La Corbeta

Gereisd met partner in maart 2016

Bezoek is goed bevallen, het kan beter.

Koos Zijlstra, 29-2-2016

Hotel Corbeta is aan het verbouwen. De gerenoveerde huizenblokjes zijn goed genoeg. Het eten is te doen. De rest die van de vorige avond overblijven, staan de volgende middag als koud buffet. De badkamers zijn zeer gehorig. Ik ben er van 20 t/m 27 -2 2016 geweest. De zanger van 23-2 was erg goed. Ik heb toen een gezellige avond gehad. Mooi meegezongen met Nynke en Robin. (Country roads van John Denver). De donderdags hadden we een verschrikkelijke zanger. Daar waren meer mensen het mee eens. De all inclusive mag wel wat duidelijker. Als je laat vertrekt, dan moet de all inclusive nog gelden tot vertrek. Niet tot 12 uur. Dit is mijn mening. M.vr.gr. Koos Zijlstra.
Gereisd alleenreizend in februari 2016

goede bungalows. maar je moet wel de luxe boeken.

Jmg duits, 14-2-2016

Ziet er verder goed uit. Iedere avond live muziek. Alleen slecht geholpen bij aankomst. Moesten zelf de bungalow zoeken in het donker. Kon deze niet vinden. Staat slecht aangegeven welke kant je op moet. Vind gewoon dat ze je naar de bungalow moeten gegelijden.

Wij hadden geboekt bij touroperator maar er ging ook niemand mee in de bus om ons weg te brengen. En moesten maar zien waar we eruit moesten. Slechte zaak.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Prachtig zwembad, service kan beter

Ryanne, 6-2-2016

Het hotel bestaat uit witte bungalows met een centraal hoofdgebouw waar de eetzaal, grote bar, pizzeria en receptie zich bevinden. De bungalows zijn wat verouderd, maar het bed is prima en eigenlijk zaten we de hele vakantie toch buiten bij het mooie zwembad.

Het zwembad bestaat uit 2 chloorbaden en 3 zoutwaterbaden geloof ik. Bij het zwembad is een bar, maar hier mag je niet nat naar binnen en etenswaren mogen niet mee buiten de bar. Ook zijn er 2 glijbanen.

Het eten in Corbeta is niet om over naar huis te schrijven, maar het is te doen. Er wordt elke dag gevarieerd naar een continent of land. Wel heb ik een slak terug gevonden in mijn sla, dat had mijn eetlust wel verpest. De pizzeria is ook niet echt top. Pizza's zijn wel lekker, maar daar is het ook mee gezegd. Niet echt een restaurant idee. Wat ik erg jammer vond was dat ze geen zoete witte wijn hebben, er geen Ice Tea bij de All Inclusive in zit en dat de 'snacks' droge overgebleven broodjes van het ontbijt waren. Wel handig om van te voren te weten.

De service viel mij wel tegen. We kwamen met zo'n 8 man tegelijk aan, maar hebben bijna twee uren in de rij gestaan om in te checken. Toen we de koffers naar de bungalow hadden gebracht en naar de bar liepen bleek dat de All Inclusive niet meer geldt na 23:00, dus je moet je drankjes betalen. Om 00:00 gaat de bar dicht. Ook een ontbijt vóór 08:00 is niet mogelijk, handig om te weten i.v.m. uitstapjes/tours. Op de derde nacht hebben we last gehad van mieren in ons bed. Toen wij hier (om 02:00 uur) melding van kwamen maken kregen we per direct een nieuwe (en grotere) bungalow!

Ondanks alle minpunten hebben wij toch een fijne vakantie gehad!

Gereisd met partner in oktober 2015

voor herhaling vatbaar

marian, 31-1-2016

leuk , iets verouderd hotel.

goede service aan balie,

ontbijt prima, avondeten matig

Gereisd met partner in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elba Lanzarote Royal Village & Premium Suites in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elba Lanzarote Royal Village & Premium Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elba Lanzarote Royal Village & Premium Suites scoort een 7.35 uit 10 op basis van 337 reviews.