Hotel Calimera Club ****

Calimera Club

1 review over Hotel Calimera Club in het Nederlands

Mooie plek, aan de boulevard naar Playa Blanca

Flappie1979, 10-8-2011

Dit Aktiv Hotel hebben wij 2x bezocht, het hotel wordt overwegend door Duitse gasten bezocht, dit omdat het in een Duitse holding (Aktiv) zit, zeer actief animatieteam, als je dat niet wilt is het lastig ze te omzeilen. Ze organiseren allerlei spellen en soms is er ook een uitvoering in het gebouw bij het zwembad.

Mooie kamers, worden elke dag schoongemaakt en de tuin wordt goed onderhouden. De 1e keer dat wij er waren was het het laatste hotel aan de boulevard, een aantal jaren later waren er al wat huizen omheen gebouwd en er werden nog meer huizen gebouwd. De boulevard werd wel doorgetrokken...

Ik vond het niet vervelend dat Playa Blanca via de boulevard 45 min. lopen is, is een leuke mooie route langs de zee. En in de avond is er kinderdisco, erg leuk om te zien en aanstekelijke liedjes!!

Eten is elke dag anders en goed. Indien je er twee weken zit, dan herken je de herhaling.

Gereisd met partner in februari 2001

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calimera Club in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calimera Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Calimera Club scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.