Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Isabel Finca**** bij :

1 review over Hotel Isabel Finca in het Nederlands

Misleid door TourOperator

Zomer2012, 2-8-2012

De gegeven scores geven een ietwat verkeerd beeld, want op zich is Finca Isabel een prima locatie voor hen die een appartement boeken of voor hen die een eenvoudige studio zoeken.

Wij zochten echter een comfortabele en sfeervolle studio en zijn hierin misleid door TourOperator. Op de website van TourOperator staan namelijk allemaal prachtige foto's van de Finca, maar één studio is niet afgebeeld. Onze studio dus... Onze studio lijkt in de verste verten niet op de foto's die bij TourOperator staan en we hebben ons er dus grondig in vergist.

Dit heeft ons 4 dagen van onze 11-daagse vakantie gekost om met TourOperator een ander onderkomen te regelen. Immers, een twijfelaar van 135 cm en een houten bank om in de avond op te zitten zijn verre van comfortabel. Ook de giga-keuken, welke zo uit verhouding was dat er geen eettafel meer kon staan, droeg niet bij aan een sfeervol plaatje. Het heeft ons een hoop gedoe met TourOperator gekost en zijn nog steeds in afwachting van afronding.

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Isabel Finca in Mozaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Isabel Finca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Isabel Finca scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.