Uitstekend

1 review over Hotel Carmelo Casita in het Nederlands

Mooie verblijfplaats!!!

ceciel, 8-2-2010

In januari 2010 zijn we 2 weken in Lanzarote geweest. In Haría verbleven we deze tijd in Casita Carmelo en nog een laatste dag in Casita Susi. De vriendelijke eigenaren Brendan en Terrie hebben 2 hele mooie casita’s ingericht, licht, gezellig en comfortabel.

Haría is een mooi dorp in het noorden van Lanzarote, witte huizen tussen de palmbomen en met een mooie plaza. Haría ligt ver van de grote toeristencentra, maar dichtbij veel mooie wandelingen en de interessante bezienswaardigheden. Ook een dagje naar het eilandje La Graciosa is zeer de moeite waard. Met Ryanair kun je goedkoop naar Lanzarote vliegen. Meer informatie en foto’s over de casita’s Carmelo en Susi zijn te vinden op www.real-lanzarote.com . Wij willen graag terugkomen!

C & N

Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carmelo Casita in Haria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carmelo Casita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carmelo Casita scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.