Aparthotel Vitalclass Lanzarote ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Vitalclass Lanzarote**** bij :

35 reviews over Aparthotel Vitalclass Lanzarote in het Nederlands

Geweldig genoten

Stefan de Haan, 12-8-2017

Vitalclass is een schitterend familiehotel. Geschikt voor alle leeftijden met vier gezellige zwembaden, waarvan één splashpool voor de allerkleinsten. Ruime kamers en een goed, wisselend assortiment bij het eten. Een echte aanrader voor een fijne vakantie om lekker tot rust te komen.
Gereisd familie in juli 2017

Had zo mooi moeten zijn!!

A.G Klein Zandvoort, 13-2-2017

Voor de allereerste keer kakkerlakken in een door ons geboekt hotel .Zogenaamde Amerikaanse soort 5 cm groot maar afkomstig uit Afrika. Zelf herhaalde malen in Afrika geweest en nooit kakkerlakken gehad.

Appartementen eens mooi geweest maar nu verouderd en nog erger ernstig versmeerd.

Receptie vriendelijk en zouden direct voor schoonmaak zorgen. echter ons appartement werd volgespoten met gif en hierin hebben we een nacht moeten wakkerliggen . Volgende dag opnieuw kakkerlakken en nieuw appartement geëist en gekregen . Echter weer niet schoon en nog minder van onderhoud dan ons eerste appartement.

Spijtig , het weer was goed , maar het hotel een drama , nu voor de allereerste keer een negatieve recensie ingevuld en dat na 25 jaar buitenlandse hotel vakanties !! Eigenlijk vinden we dar we gecompenseerd moeten worden door touroperator, het hotel is vast ooit 4 sterren geweest maar nu op het zwembad na niet meer dan 2 waard.

Gereisd met partner in februari 2017

Prettig verblijf in een rustig en schoon hotel

Jeroen, 12-2-2016

Het hotel is gelegen aan een drukke weg, maar daar was in onze kamer en op het balkon(zon vanaf 13:00 uur!) niets van te merken. Het ligt iets buiten het toeristische centrum rondom Playa Bastian(10 minuten lopen) en op zo'n 25 minuten lopen van de Pueblo Marinero het toeristische centrum van Costa Teguise. De suites zijn ruim opgezet met keuken, slaapkamer, woonkamer, badkamer met bad en een ruim balkon. Prima bedden en voldoende kastruimte. Het is erg schoon (geen kakkerlak te zien!) en het ontbijtbuffet is uitgebreid met zowel Engelse als lokale specialiteiten. Het eten in het hotel is in buffetvorm en voor €15,- prima te eten. Maar het loont de moeite om wat leuke restaurants uit te zoeken. Al met al een aanrader als je een rustige plek zoekt voor een zonnige vakantie.
Gereisd met partner in februari 2016

Prima hotel

Nadia, 15-10-2013

Ruime kamers met eigen keuken/koelkastje, woonkamer en aparte slaapkamer. Badkamer vrij groot en keurig. Mooi balkon. Ik vond het een luxe hotel. Een overvloed aan keuze wat eten betreft. In de ochtend staat er een kok om een verse wafel of gebakken ei te bereiden, in de avond maakte de kok een verse pastasaus of kon je ter plekke vlees of vis laten bereiden. Het enige minpuntje is de service in de hotelbar en aan de receptie, maar verder is het een zeer goed hotel. Met de taxi ben je voor 4 euro in Costa Teguise, met de bus kost dat onder de 2 euro. Bushalte en supermarkt op loopafstand.
Gereisd met vrienden in september 2013

mooi complex, het weer zat niet mee

skytycho, 12-9-2010

Wij zijn hier in april 1 week geweest, bij ons zat het weer niet erg mee. Je kan het daar wel of niet treffen. Ondanks het weer toch een prima vakantie gehad. Wij verbleven in een 4-persoonskamer met zijn tweeën, super! Ruime kamer, keuken en badkamer, die goed schoon werd gemaakt. Animatie vond ik wat magertjes, er werd ook weinig voor kinderen gedaan. Het personeel was vriendelijk maar spraken inderdaad maar gebrekkig engels. Eten vonden wij prima. Omgeving was rustig, heerlijk om te ontstressen, we hebben s'ochtends lange wandelingen langs de mooie ruige zee gemaakt. De eilandtour is ook een aanrader! Voor het complex zou ik zo terug gaan, maar het weer?? Brrr...
Gereisd met vrienden in april 2005

Geen 4 sterren waard

Patricia, 29-12-2009

Hotel gekozen ivm geannuleerde vlucht door ryan air. 5 dagen hier verbleven.

Het zag er aardig uit op t eerste oog!

Eten eentonig weinig variatie, minimale kwaliteit.

Zeervriendelijke horeca personeel. Maar aan de receptie wisselend ook kwaliteit was daar wisselend, duurde meer dan 1 uur om ingechecked te worden.

5 dagen hier verbleven, toen verbleven er 20 mensen ipv 50! En dat id kerst vakantie. Gelukkig was t weer fantastisch

Gereisd met partner in december 2009

goed resort voor jong en oud

ben rodermond, 27-1-2009

aardig personeel en kamers zijn uitstekend ingericht en hebben allemaal een goed uitzicht.
Gereisd familie in december 2008

Nooit meer terugkeren...

Linda, 4-1-2009

Dit hotel staat als 4 sterren genoteerd, maar volgens de realiteit is het amper 2 à 3 sterren waard. Het eten was zeer eentonig en weinig verzorgd. De accomodatie is aan vernieuwing toe. Niet alle personeel was even vriendelijk. Niet echt een aanrader. Wij gaan in ieder geval niet meer terug naar dit hotel, Lanzarote zal wellicht betere hotels in petto hebben.
Gereisd met vrienden in december 2008

Helaas ook een kakkerlak in de wc

Ronald Bloemendal, 21-12-2008

De Lanzaroten zijn redelijk vriendelijk maar geen vergelijk met bijvoorbeeld de grieken. De kamers werden met de franse slag schoongemaakt en wat het eten betreft kun je goed merken dat ze niet hoeven te concureren met andere restaurants de gasten hebben immers al betaald voor het eten wat resulteerd in lauw, koud en aangebrand eten. Zeer zeker geen 4 sterren waard
Gereisd met partner in december 2008

verbauwhede lode', 11-5-2008

Na boeking pas website leren kennen. veel juiste info. Kakkerlakken op kamer,zeer trage bediening aan de bars,als de ene sluit,dan pas andere open,en ze zijn veelal afwezig!Het eten was ook zeer zwak,veel mensen waren niet tevreden en boekten zelfs ander hotel.We hebben al veel gereisd, maar dit complex is reeds in aftakkelfase,letterlijk en fig. We hadden gelukkig goed weer en huurden op de luchthaven een goedkope auto. Wat het eiland zelf betreft : op zijn Engels gezegd: I like it, but I don't love it. reisdatum: 23/04/08 tot 30/04/08. Conclusie : max 3* en dan nog....P.S. we zijn nochtans rap content....
Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Vitalclass Lanzarote in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Vitalclass Lanzarote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Vitalclass Lanzarote scoort een 7.04 uit 10 op basis van 37 reviews.