Aparthotel Teguise Golf ***

Aparthotel Teguise Golf
Teguise Golf

1 review over Aparthotel Teguise Golf in het Nederlands

Bart Luyckx, 19-12-2005

Wij waren al enkele jaren geleden in januari in dit hotel en waren heel tevreden. De kamers zijn eerder appartementen en hadden een luxueuze aparte slaapkamer en keuken. De buffetten waren echt lekker met een goeie kwaliteit van vlees en verse vis waaraan veel 4* hotels amper kunnen tippen. Het hotel ligt welliswaar een beetje afgelegen en ver van het strand maar ik ben van mening dat je op Lanzarote sowieso een huurwagen nodig hebt omdat er zoveel moois te zien is op dit eiland. Ik zou er persoonlijk niet aan mogen denken temidden van het lawaai te logeren in puerto del carmen... Ik vind het een absolute aanrader en zou er zeker nog eens teruggaan.
Gereisd met vrienden in januari 2002

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Teguise Golf in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Teguise Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Teguise Golf scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.