5,2

Matig

5 reviews over Appartement Sol in het Nederlands

Duur, als je van kakkerlakken en lawaai houd.

Dina, 31-5-2017

Eenvoudig, net geverfd van buiten, maar de rest is achterstallig, bedden zijn goed, hygiëne ver te zoeken, kakkerlakken aanwezig, alleen beneden, werd mij verteld door de receptioniste, spray meegekregen, ze durfde zelf niet... Ik heb er 4 geplet.Er werd nog een kamer op de 1e verdieping aangeboden.

Ziet er op 1e blik netjes uit, maar douche muren lang geleden schoongemaakt, net als het toilet.

De hele avond, nacht wakker gehouden door overlast bovenburen.... 1x, niet weer. Bah!

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Prima appartement

boy steenbergen, 9-3-2014

Fijn appartement is eenvoudig maar netjes en schoon.

Voor ons is het een mooie plek geweest om hiervandaan het eiland te verkennen met een huurauto.

Het ligt in een dood stukje van Costa Teguise er zijn wat restaurantjes dicht enz..

Maar leuke restaurantjes en het strand liggen beneden aan de straat ongeveer 500 meter lopen.

Het is hier overigens wel iets vaker bewolkt dan in bijvoorbeeld Puerto del Carmen. Wel is het hier wat rustiger.

Gereisd met partner in maart 2014

Eenvoudig maar schoon.

Ingrid Schrauwen, 19-2-2013

Dit appartement is wat verouderd maar word goed schoon gehouden. Prima bedden. Mooi zwembad en rustig gelegen op zo'n 500 meter van het mooie strand. Bushalte in de buurt om naar de stad arrecife te gaan. Het huren van auto is handig om het eiland verder te verkennen. Er zijn een aantal mooie bezienswaardigheden. Het klimaat is zeer aangenaam.
Gereisd met partner in februari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Sol*** bij :

Eenvoudig appartement met sublieme ligging

janeinfo, 25-9-2012

Er waren lovende woorden over hoe schoon het hier zou zijn. Maar dat vind ik erg tegenvallen. De bedden em vloeren in appartement zijn schoon en het bed is zeer comfortabel Maar de afwerking in de badkamer maakt het bijna onmogelijk om dit goed schoon te houden. Het zwembad is troebel en om het zwembad ligt vloerbedekking die eenmaal per week wordt schoongespoten. Er zijn vrijwel alleen maar Engelse gasten. Het personeel is het vriendelijkst dat ik ooit heb meegemaakt. Onze kamer was voor een nacht overboekt en de vraag was vriendelijk of we voor een nacht naar de overkant om ander App. Wilden. Daar tegenoverstond kosteloze upgrade naar grotere kamer met dakterras, gratis tv, gratis uitnodiging voor bbq. En als het nog niet naar onze zin was konden we zo weer iets anders krijgen
Gereisd met partner in september 2012

goede plek om onder een palmboom te liggen!

bianca, 17-6-2012

dit kleinschalige complex is keurig onderhouden. zeer vriendelijke mensen bij receptie en schoonmaak.om de dag werd het appartement schoongemaakt. prima in orde. een mooi zwembad voor groot en klein. wat jammer is is dat er geen eetgelegenheid is maar wel vlak in de buurt dus ook weer niet een heel groot probleem. de ligging is prima ten opzichte van het strand. ongeveer tien minuten lopen. al met al een prima plek om een rustige vakantie te hebben op een bijzonder eiland.
Gereisd met vrienden in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Sol*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sol in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sol scoort een 5.17 uit 10 op basis van 5 reviews.