Aparthotel Playa Roca ***

Playa Roca
7,7

9 reviews over Aparthotel Playa Roca in het Nederlands

karin, 9-12-2005

Eenvoudige accomodatie, eten goed, maar soms aan de koude kant. Duitse animator deed zijn best en was enthousiast. wij waren in een rustige tijd, was wel gezellig "one big happy familie"(ahum) , ook auto huren en rondtoeren maakte de vakantie tot een succes. Bedden erg (te )hard en koud in het huisje (geen verwarmmogelijkheid)
Gereisd anders in december 2005

Vincent Jansen, 18-7-2005

wij hebben vorige zomer een verblijf van twee weken gehad op playa rocca. Het eten was naar onze mening goed, met veel afwisseling iedere dag een ander landen thema.Ook de bungalows zelf zijn eenvoudig, maar voldoen omdat het enige wat je er eigenlijk doet slapen is. Bijna alle bezoekers waren duitsers. Ook het animatieteam bestond uit duitsers en de animatie was dus ook in het duits. Ook overdag was de kinder animatie volledig duits, en werd er geen moeite gedaan om anderstalige kinderen bij de activiteiten te betrekken. Dit was echter het enige minpuntje van onze vakantie. Voor de rest erg de moeite waard
Gereisd anders in juli 2005

Marianne, 28-5-2005

Zijn vorig jaar naar dit complex geweest uitstekend. Bij de receptie bellen ze zo een taxi en die brengt je binnen 5 minuten naar het centrum van Costa Tequise. Lopen: 15 a 20 minuten dus dat valt ook nog wel mee. Eten is er in overvloed.
Gereisd anders in mei 2005

Klaas en Femke Wiersma, 18-4-2005

De eerste twee dagen van de vakantie hier doorgebracht maar heb ons laten overboeken. Het eten was ronduit slecht !!. Het personeel achter de balie was super over hen geen klachten maar het park was bijna leeg, de bungalows klein, zo ook het bed (keihard) bijna geen ruimte om even buiten te zitten en voor je bij de boulevard bent of het strand is een taxi eigenlijk wel het beste idee.

nee geen playa roca weer!!!

Gereisd anders in april 2005

Jolien, 8-2-2005

ben net terug van een week in deze appartementen, en echt een supervakantie gehad. erg aardig personeel. ook idd. veel duitsers, maar dat stoorde niet, we hebben er zeker wel leuke contacten aan overgehouden. en ik zou er zo weer naar terug gaan!!
Gereisd anders in februari 2005

Lars, 4-1-2005

Met Kerst en Oud & Nieuw 2004 hier geweest. Prima accomodatie. Vriendelijk personeel. Het eten was goed en gevarieerd. De afstand tot het centrum van Costa Teguise is ons erg meegevallen. Via de boulevard was het ongeveer 20 minuten lopen
Gereisd anders in januari 2005

Sarah, 13-9-2004

Wij hebben hier in Mei een heerlijke vakantie gehad.De mensen die er werken zijn echt vriendelijk en gemotiveerd.De eetzaal is keurig en alles is superschoon. Ook ligt het complex op prima afstand van de luchthaven wat ideaal is als je kleine kinderen hebt. Minpunten: het complex zit echt aan het begin van de Costa Tequise dus om echt in een wat drukker winkel en horeca gebied te kunnen komen moet je wel een eindje lopen. Echter, dankzij de prima all inclusive formule hoef je niet vaak boodschappen te doen of een restaurantje op te zoeken, daar is immers al voor gezorgd. Ook een puntje: in mei was het echte vakantieseizoen duidelijk nog niet begonnen. Er was een handvol gasten en dit waren allemaal duitsters inderdaad. Echt leuke contacten hebben we daar dus niet opgedaan.
Gereisd anders in september 2004

Annet, 13-8-2004

Mooi appartementen complex, grote, schone appartementen. Leuk voor de kinderen, want er zijn verschillende kinderzwembaden en een miniclub. Minder leuk vonden wij dat het voor 95% Duits georienteerd is. Dus alle animatie, ook voor de kinderen, is volledig in het Duits, je wordt bij de receptie in het Duits aangesproken, er zitten bijna alleen maar Duitse gasten etc. Het appartementen complex ligt erg ver buiten het centrum van Costa Teguise, dus 's avonds even een terrasje pakken is er niet bij. Verder is de all incl. formule prima, je kunt de hele dag eten en drinken. Kwaliteit hiervan varieerd per dag.
Gereisd anders in augustus 2004

jos, 5-11-2003

wij waren hier de laatste week van okt.We hebben echt een luilekkerlandvakantie gehad.

De app. zijn wat verouderd maar alles werd zeer goed schoon gehouden,het hele complex werd zeer goed onderhouden! Het eten was goed en gevarieerd.De animatie was prima!

Het zwembad water was wat aan de frisse kant,maar als het warm is dan maakt dat niet veel uit.Het is wel een (tot nu toe) duits park,dus alleen maar duitsers daar.Ons stoorde dit niet,we hebben er gewoon een gezellige en super vakantie gehad!

Gereisd anders in november 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Playa Roca in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Playa Roca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Playa Roca scoort een 7.7 uit 10 op basis van 10 reviews.