Hotel Occidental Lanzarote Mar ****

Occidental Lanzarote Mar
8,2

WebsiteLink naar website

163 reviews over Hotel Occidental Lanzarote Mar in het Nederlands

Fantastisch hotel met veel mogelijkheden.

Henk, 11-10-2017

Een groot resort, met voor elk wat wils. Mooie grote kamers en goede maaltijden.

De all in formule is ruim voldoende. Allen heel veel Engelse die nog al luidruchtig zijn, voor de rest een fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2017
Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 13-10-2017

Bedank voor de om uw ervaring in het hotel met ons te delen.

We zijn heel tevreden om te lezen dat u de verieteit en kwaliteit van het eten wist te appreciëre en de kamer.

We zijn ook tevreden dat u genoten heft van de geode service van onze werknemers.

De Directie

Leuke vakantie gehad maar geen herhaling..

Mandy, 23-7-2017

Vakantie geboekt via touroperator. We hadden een superior familie kamer geboekt wat via foto's en omschrijving een ruime, nette en nieuwe familie kamer zou moeten zijn.Echter was de kamer oud (maar wel schoon), en werd een 3e bed onder een bank uit geschoven.

Het personeel in het hotel is zeer vriendelijk, het eten lekker en divers. De kinderclub was leuk ingericht echter is het de bedoeling dat je je kind daar achterlaat en op een afgesproken tijdstip daar weer ophaalt. De animatie spreekt Spaans of Engels waardoor onze kinderen er naar 1 keer niet terug wilden omdat alleen al naar het toilet gaan niet door hen werd verstaan.

De animatie in de avond is leuk maar weinig divers.

De bus naar het strand is erg onduidelijk aangegeven waardoor we een betalende lijnbus hebben genomen. Op het strand zelf geen mogelijkheid tot huren van ligbedden of parasols.

Kortom, vriendelijk personeel, goed eten maar geen plek om nogmaals heen te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 2-8-2017

Bedank voor de om uw ervaring in het hotel met ons te delen.

We zijn heel tevreden om te lezen dat het entertainment, de kinderclub en de kamer u wist te appreciëre, .

geweldige vakantie

yvonne muchow, 26-3-2017

service, kamers, eten etc. alles prima in orde
Gereisd met partner in maart 2015
Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 10-5-2017

Bedank voor de om uw ervaring in het hotel met ons te delen.

We zijn heel tevreden om te lezen dat u de verieteit en kwaliteit van het eten wist te appreciëre, het entertainment, de kinderclub en de kamer.

super hotel

Diana, 20-3-2017

heeel mooi hotel goed eten super animatie ook voor kleine kinderen een geweldige miniclub! mooie shows avonds!
Gereisd met jonge kinderen in maart 2017
Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 23-3-2017

Redelijke plek voor 1 keer

Laurensse, 21-2-2017

Wie van massa's engelsen houdt en van het all-in concept komt in dit hotel niets tekort. De ligging van het hotel is redelijk. Met een korte wandeling langs het water af zit je in het plaatsje costa teguise. Ook in ons geval was het zo dat de geboekte kamer niet de kamer was die we kregen (Family suite/Family superior). Dit zorgde voor wat teleurstelling bij de start van onze vakantie. Het eten in het hotel is, zeker voor een dergelijk hotel, redelijk goed. Wel is er voor het aantal gasten te weinig plaats in het restaurant met als gevolg wachtrijen. Helaas hebben we nauwelijks gebruik kunnen maken van het zwembad. Voor onze dochter van bijna 2 was het water nog te koud (ook in het (nauwelijks) verwarmde zwembad).
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017
Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 24-2-2017

Dear Laurensse,

We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Occidental we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal.

Regarding the size of the rooms we regret your disappointment however we would like to point out that we have different room categories at disposal and all accommodations are thoroughly described on our website, for coming occasions, we would like to offer you a personalized booking guidance through our call centre, to make sure you make a reservation for the accommodation that best meets your needs and wishes.

We have taken good note of your remark on the queues at times in our bar and regret reading your dissatisfaction, our barmen shifts are studied to ensure an impeccable service throughout the day and are reinforced during peak hours, nevertheless we commit to improve on this aspect of our services so as to avoid receiving this kind of feedback in the future.

Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Sincerely,

The management

prima

chris, 12-2-2017

Groot resort, met prachtige zwembaden. Wij zaten hier onder all inclusive. Er is ruim keus maar wel vaak terugkerende dingen. Je kan elke dag iets vers bereids krijgen De obers zijn vriendelijk en harde werkers. Lokale alcoholische dranken kan je zelf pakken en mixen. Overdag is er een kleine snack gelegenheid bij het zwembad. Hygiene is goed door het hele hotel.

Nadeel is dat het resort best ver is van het centrum van Costa Teguise.

Ander nadeel is het opdringerige en luide animatie team , je kan er simpelweg niet omheen. Elke avond is er hetzelfde programma geweest, misschien is dit in het hoogseizoen anders.

Gereisd met partner in februari 2017
Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 15-2-2017

Bedank voor de om uw ervaring in het hotel met ons te delen.

Wij nemen nota van uw commentaar om de dienstverlening te verbeteren

We zijn tevreden dat u genoten heft van de geode service van onze werknemers en zwembad.

Mooi hotel.

M, 10-1-2017

Afgelopen week met 2 jonge kinderen geweest. Familie kamer top! Eten was zeker niet slecht en zeer uitgebreid. Animatie was geweldig.

Wij gaan volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
Occidental Lanzarote, Jefe de Ventas, 12-1-2017

Bedank voor de om uw ervaring in het hotel met ons te delen.

We zijn ook tevreden dat u genoten heft van de geode service van onze werknemers en zwembad.

Super vakantie gehad

MCT, 21-11-2016

We hebben genoten van alles wat er was en onze kleine man heeft zich heerlijk kunnen vermaken en wij dus ook,animatie voor de kids echt top Wendy en Jennifer bedankt.

Al het personeel super vriendelijk en behulpzaam het is er georganiseerd schoon en goed eten .

Kortom absoluut voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in november 2016
Barceló Lanzarote Resort, Jefe de Ventas, 25-11-2016

De Directie

in november 's avonds weinig te beleven in hotel

anoniem, 13-11-2016

Prima hotel, maar 's avonds weinig te beleven. we hadden all inclusive, de wijn en dergelijke was echt 'local', was niet te drinken (behalve als je er voor betaalde, dan kreeg je 'echte drank') Prijs/kwaliteit was niet in evenwicht. Rond het hotel is er weinig te beleven, daarvoor moet je naar de stad (er rijdt tot half zes een bus van het hotel van naar Tequise). Koffie/thee kon je telkens ergens maar op een plaats verkrijgen (in de eetzaal alleen bij het ontbijt). Het personeel was erg aardig en behulpzaam. De hotelkamer was prima.
Gereisd met vrienden in november 2016
Barceló Lanzarote Resort, Jefe de Ventas, 18-11-2016

Beste heer,

Bedank voor de om uw ervaring in het hotel met ons te delen.

We zijn tevreden dat u genoten heft van de geode service van onze werknemers en kamer.

Dit nooit meer !!

Erik, 24-10-2016

Het hotel is redelijk tot goed ,

Alleen het eten is knap waardeloos !!!

Vieze borden , koud eten , smakeloos.

Hierover geklaagd bij de receptie maar tot op heden nog geen antwoord op gehad.

Hier zien ze ons niet meer terug , bakken geld voor betaald en dat was het echt niet waard !!!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016
Barceló Lanzarote Resort, Jefe de Ventas, 3-11-2016

Dear Erik,

Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time and constructive critics.

We were very saddened to read your disappointment with the dining experiences, at Barceló we know that meals are an important aspect of our guests' overall holiday experience therefore we will make sure to take your comments into account to improve in this aspect of our services.

Thank you again for your visit and constructive critics, our primary goal being to assure our guests feel comfortable and fully enjoy their visits, we are eager to regain your confidence during another occasion if you gave us that chance.

Sincerely,

The management

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Occidental Lanzarote Mar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Occidental Lanzarote Mar in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Occidental Lanzarote Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Occidental Lanzarote Mar scoort een 8.22 uit 10 op basis van 198 reviews.