8,7

Uitstekend

34 reviews over Hotel HD Beach Resort in het Nederlands

Leuke gezinsvakantie

Dominique, 7-8-2017

Heerlijk hotel goed gelegen aan het strand en op loopafstand van diverse winkels. Leuke animatie voor de kinderen. Eten was prima maar mag meer gevarieerd zijn. Kamer aan bergzijde is ook mooi gelegen, uitzicht op sportveld, maar optie zeezijde is aan te bevelen
Gereisd familie in juli 2017

Geachte heer mevrouw,

Hartelijk dank voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om over ons hotel te reageren. Voor ons is het zeer belangrijk voor hun beoordeling, en daarom kunnen we dat oplossen en kunnen we veel klanten zoals u bevredigen.

Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel om uw vakantie door te brengen, en we hopen u hier weer te zien in HD Beach Resort & Spa.

Kindvriendelijk hotel, gastvrij

Patricia, 15-6-2017

Het is een gezellige sfeer. kindvriendelijk, gastvrij hotel

Lekker en afwisselend eten. Mooie zwembaden 2 worden er nu gerenoveerd.

Leuk animatie team. Bus naar het strand rijd op tijd. Leuke huisjes. Centerparcs idee.

We komen zeker nog een keer terug!

Spar supermarkt om de hoek.

Draaien niet tot laat muziek.

Veel engelse.ned gasten.

Geen muggen:-)

Gereisd familie in juni 2017

Hartelijk dank voor uw reactie over het hotel HD Beach Resort.

Voor ons is het heel belangrijk om de standpunten van alle onze klanten, aldus elkaar kunnen blijven vooruitgaan, en dat onze toekomstige klanten een meer objectieve mening van het hotel kan hebben.

Geweldig!

Hugo Hartjes, 29-5-2017

Wat een super hotel! Restaurant super met veel keuze, zwembaden groot en hotel direct aan het strand! Ook is het centrum vlakbij en het personeel vriendelijk. Wat onze vakantie helemaal compleet gemaakt heeft is het animatieteam! Leuke activiteiten voor de volwassenen, en een super mini-club voor de kids. Ook de animatie-shows zijn geweldig!
Gereisd familie in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel HD Beach Resort**** bij :

Prima hotel voor jong en oud

Danny, 18-5-2017

Net hotel direct aan het strand. Wel rekening houden met de altijd aanwezige wind. Personeel zeer vriendelijk en animatie team super leuk.

Eten is prima heel veel keuze. Voor een week of twee prima, dan ben je het wel zat.

Faciliteiten allemaal netjes voor elkaar.

Gereisd familie in mei 2017

Wow!

Angelique de Groot, 17-5-2017

Wat een geweldige vakantie bęben wij gehad! Zwembaden heerlijk, buffet goed en kamera schoon!

Helemaal super was het animatieteam! Zij hebben onze vakantie helemaal gemaakt! Super bedankt Hugo, Michael, Cheyenne, Suzy, Bartek en Julia! Dit is zeker weten het beste animatieteam dat wij tot nu toe gezien hebben!

Gereisd met vrienden in januari 2017

mooi hotel

luc de Coster, 26-4-2017

Zeerita goed hotel,heel goede animatie tijdens de dag en s'avonds, het eten kan wel veel beter
Gereisd alleenreizend in januari 2017

Genieten!

de Boer, 23-3-2017

Wij genieten momenteel van een heerlijke vakantie in HD Beach! Onze ukkies worden de hele dag in de miniclub vermaakt door Cheyenne, onze tiener is de hele dag aan het strand of het zwembad te vinden en wij genieten de hele dag met Michael, Suzy, Bartek en Lucy en 's avonds met de top DJ Hugo! Verder zijn de kamers en het eten ook zeker in orde. Tot volgend jaar!
Gereisd anders in januari 2017

Geachte heer mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van deze fantastische overzicht van uw recente verblijf in ons HD Beach Resort Hotel. We zijn blij dat u had een uitstekend verblijf en het was zowel aangenaam en ontspannend.

Nogmaals wij danken u voor het delen van uw ervaringen met ons en kijken ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen.

Super vakantie!

de Groot, 23-3-2017

Wat hebben wij een geweldige vakantie! Vanaf het moment dat wij aankwamen is al het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam geweest, de receptie en vooral het animatieteam! Het eten was goed en gevarieerd, de kamers netjes en de sfeer in het hotel prima! Ook het entertainment was super! Wij genoten volop van de activiteiten voor volwassenen en de kleintjes van de miniclub en minidisco! Michael, Suzy, Cheyenne, Hugo, Lucy and Bartek bedankt!
Gereisd familie in januari 2017

Super leuk!! Echt een aanrader

Fam de jong, 2-1-2017

Wat mij vooral opvalt is dat de animatie echt super leuk is👍🏼. Het eten is heerlijk👍🏼.

Het zwembad is niet te koud🏊🏼‍♀️😄

En het uitzicht is prachtig😀

Gereisd familie in december 2016

Geachte heer / mevrouw,

Allereerst wil ik u bedanken voor het feit dat de gekozen HD Beach Resort Hotel voor uw verblijf en voor de tijd die u besteed aan ons wat feedback over uw ervaringen met ons te geven. Het geeft ons de mogelijkheid om te verbeteren, het zoeken naar oplossingen om onze gasten te voorzien van een hoge standaard service en een heerlijke ervaring, omdat HD Beach Resort werkt samen met de volle inzet van al haar medewerkers.

Beste wensen

grandioze kamer met prachtig zeezicht

annemie, 14-11-2016

hd beach resort is prijs/kwaliteit zeker een aanrader. prachtige ligging vlak aan de kustlijn - vraag dus zeker naar een kamer met zeezicht! het ruime terras en het royale salon krijg je er gratis bij. ruime mooie zwembaden met windwering, aangename welness en fitnessruimte. het eten mocht iets verfijnder, al maakt het a la carte resto dat dan weer goed. wij kwamen met 2 vriendinnen om wat te ontspannen - wat perfect lukt dankzij de afgescheiden kinderanimaties. zeker eens naartoe gaan!
Gereisd met vrienden in november 2016

Geachte heer mevrouw,

Hartelijk dank voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om commentaar te geven over ons hotel. Voor ons is het heel belangrijk om hun beoordeling, en dus kunnen we corrigeren dat en we kunnen voldoen aan vele klanten zoals jij.

Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel om uw vakantie door te brengen, en we hopen je te zien hier weer in HD Beach Resort & Spa.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel HD Beach Resort**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HD Beach Resort in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HD Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel HD Beach Resort scoort een 8.72 uit 10 op basis van 40 reviews.