Hotel HD Beach Resort ****

9,1

42 reviews over Hotel HD Beach Resort in het Nederlands

Geweldige familie vakantie

Saskia, 9-10-2017

de sfeer in het hotel is zeer goed. Het aninatieteam zorgt voor leuke activiteiten en gezelligheid. In de avond goede shows, vooral.voor volwassenen. Enige nadeel is dst het een beetje aan de prijzige kant is.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017
The manager, responsable Marketing, 13-10-2017

Geachte heer / mevrouw:

Hartelijk dank dat u een para minuten genomen hebt om op ons hotel te reageren. Voor ons is uw evaluatie heel belangrijk, zodat we kunnen groeien verbeteren en kunnen voldoen aan veel meer klanten zoals u.

Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie, en we hopen u hier weer te zien bij HD Beach Resort & Spa.

Frans, 6-10-2017

Heerlijk met mijn vriendin in het naseizoen buiten de schoolvakantie genoten van een ontspannen vakantie. De kamer was supernetjes en we hadden zelfs een jacuzzi in de slaapkamer.

De all-inclusive was uitgebreid zelfs met cocktails en als we vroegen om een fles cava voor in de jacuzzi was dit ook geen probleem.

Het eten was ook zeer goed en uitgebreid. Elke avond waren er weer genoeg nieuwe gerechten om te proberen. Ook genoeg te doen met het vermaak door het animatieteam. Enige minpuntje wel dat het team slecht engels spreekt.

Misschien lag het aan het seizoen waarin we gingen maar een groot pluspunt was het feit dat er altijd genoeg bedjes beschikbaar waren langs het zwembad.

Al met al heerlijk genoten en zeker aan te raden als je op zoek bent naar een zorgeloze ontspannen vakantie.

Gereisd met partner in oktober 2017
The manager, responsable Marketing, 13-10-2017

Groeten uit Lanzarote!

Mooie hotel, eten lekker maar niet warm

Juliette, 22-9-2017

Mooi hotel, animatie roept de activiteiten niet nog een keer om,is verbeterpunt voor hun verder is het eten soms koud gereserveerd. Verder zien de kamers er netjes,groot, schoon uit. Animatie is goed verzorgt en leuke shows.
Gereisd met vrienden in september 2017
The manager, responsable Marketing, 22-9-2017

Sehr geehrter Herr / Frau,

Vielen Dank für ein paar Minuten Ihrer Zeit nehmen, um unser Hotel zu äußern. Für uns ist es sehr wichtig, ihre Einschätzung, und so können wir korrigieren und wir können wie Sie davon überzeugen, dass viele Kunden.

Vielen Dank für die Wahl unseres Hotels Ihren Urlaub zu verbringen, und wir hoffen, dass Sie wieder hier in HD Beach Resort & Spa zu sehen.

Grüße von Lanzarote !

Mooi hotel

Soesja Ceulen, 20-9-2017

Het animatieteam was erg goed en er worden veel spellen georganiseerd. De wind is wat minder want het maakt het wat minder warm
Gereisd met vrienden in september 2017
The manager, responsable Marketing, 22-9-2017

Geachte heer / mevrouw:

Hartelijk dank voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om op ons hotel te reageren. Voor ons is uw evaluatie heel belangrijk, zodat we kunnen corrigeren en kunnen voldoen aan veel meer klanten zoals u.

Super hotel!

Timo, 29-8-2017

Heel kindvriendelijk, het eten is niet ideaal. Personeel is heel vriendelijk en altijd in voor een praatje. Avonden zijn goed georganiseerd. Ik heb er van genoten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Hartelijk dank voor uw reactie over het hotel HD Beach Resort.

Voor ons is het heel belangrijk om de standpunten van alle onze klanten, aldus elkaar kunnen blijven vooruitgaan, en dat onze toekomstige klanten een meer objectieve mening van het hotel kan hebben.

Leuk hotel!

Nadia Bockhoudt, 29-8-2017

Het is een leuk hotel. De kamer word elke dag heel netjes schoongemaakt. Het eten was erg lekker, en erg gevarieërd eten. Het animatie was echt geweldig ze gaven iedereen even veel aandacht. Elke dag weer een leuke show op het einde, het was geweldig. Ik wil zeker nog een keer terug komen.
Gereisd anders in januari 2017

hartelijke groeten

Fantastisch hotel op een mooi eiland

Mathieu, 29-8-2017

Het is een heel mooi hotel, schoon en fris. Zeer goed eten. Medewerkers zijn heel vriendelijk. Echt een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

hartelijke groeten

Mooi hotel vlakbij strand. Wel veel Engelse.

A. Van veen, 24-8-2017

Mooi hotel. Ligging is mooi. Te veel luidruchtige Engelse die s morgens heel veel vroeg bedjes reserveren
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
The manager, responsable Marketing, 25-8-2017

Geachte heer mevrouw,

Hartelijk dank voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om over ons hotel te reageren. Voor ons is het zeer belangrijk voor hun beoordeling, en daarom kunnen we dat oplossen en kunnen we veel klanten zoals u bevredigen.

Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel om uw vakantie door te brengen, en we hopen u hier weer te zien in HD Beach Resort & Spa.

Leuke gezinsvakantie

Dominique, 7-8-2017

Heerlijk hotel goed gelegen aan het strand en op loopafstand van diverse winkels. Leuke animatie voor de kinderen. Eten was prima maar mag meer gevarieerd zijn. Kamer aan bergzijde is ook mooi gelegen, uitzicht op sportveld, maar optie zeezijde is aan te bevelen
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
The manager, responsable Marketing, 11-8-2017

Geachte heer mevrouw,

Kindvriendelijk hotel, gastvrij

Patricia, 15-6-2017

Het is een gezellige sfeer. kindvriendelijk, gastvrij hotel

Lekker en afwisselend eten. Mooie zwembaden 2 worden er nu gerenoveerd.

Leuk animatie team. Bus naar het strand rijd op tijd. Leuke huisjes. Centerparcs idee.

We komen zeker nog een keer terug!

Spar supermarkt om de hoek.

Draaien niet tot laat muziek.

Veel engelse.ned gasten.

Geen muggen:-)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017
The manager, responsable Marketing, 23-6-2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor HD Beach Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HD Beach Resort in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HD Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel HD Beach Resort scoort een 9.13 uit 10 op basis van 68 reviews.