Hotel H10 Lanzarote Gardens ****

Hotel H10 Lanzarote Gardens
H10 Lanzarote Gardens
8,4

122 reviews over Hotel H10 Lanzarote Gardens in het Nederlands

Fantastisch hotel met top animatie!

Saskia, 28-5-2017

Net terug van een heerlijke vakantie op Lanzarote en wat hebben we genoten in dit hotel. Dikke vette complimenten voor het animatieteam! Dit is niet 'zomaar' een animatieteam, maar een professioneel team. De shows 's avonds zijn geweldig en ook het vermaak overdag is super. Dikke pluim voor jullie. Daarnaast zijn ook alle medewerkers super vriendelijk en behulpzaam of het gaat om de schoonmaakster of de receptiemedewerkers. Echt top.

Het eten is in buffetvorm en hangt aan een thema. Bijvoorbeeld Spaans, continental, Italiaans. Ze hebben altijd heerlijke gerechten, voor ieder wat wils. Er liggen altijd wat "standaard" gerechten, dus wees niet bang als je iets niet lust. Voor de kinderen hebben ze een speciaal kinderbuffet met patat, kipnuggets en ook de nodige groente.

Het zwembad is geweldig voor iedere leeftijd. Leuke glijbanen en verschillende dieptes. Twee baden zijn verwarmd.

Het hotel ligt praktisch aan zee, weg oversteken en je bent er. Vanaf het hotel loop je zo naar winkeltjes en restaurants. Wij hebben een auto gehuurd voor drie dagen, zodat we ook nog wat van andere delen van het eiland zag. Tip: wil je naar een strand met jonge kinderen? Ga naar Dorade beach in Playa Blanca. De topper van dit eiland is Papagayo beach, prachtig strand gelegen in een baai. Via een zandweg kun je er naar toe. Wij hebben een topvakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Super!

Gameren, 2-5-2017

Wij zitten er op dit moment. Even een reactie op de plaatser van een review afgelopen december:

- harde bedden: wij vinden het heerlijk en slapen als de beste.

- restaurant: als het open gaat moet je inderdaad in de rij. Wij zijn met 10 personen en hebben steeds in no time een tafel. Nu genoeg variatie en heerlijke gerechten! Niet alleen maar standaard dingen, maar ook luxere producten.

Het hotel is volgens mij niet vol nu, oogt vrij rustig buiten de etenstijden om. Wel heel veel kleine kindjes deze week.

Alle inclusive is prima. Buiten de buffetten om is er bij de poolbar meer dan genoeg lekkers te eten.

De cocktails zijn heerlijk! Men is hier niet zuinig met de alcohol en de snacks zijn prima!

Ik zeg: prima hotel!!!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

verblijf

Hans, 25-12-2016

De suites waren ruim apart een klein keukentje. De bedden waren keihard maar door een topper te halen werd dit euvel snel opgelost. Animatieteam deed goed werk verrichten voor de talloze aanwezige kinderen. De receptie medewerkers waren zeer behulpzaam. Het nu het grootste struikelblok het Restaurant. het eten was lauw, weinig variatie, te weinig personeel deze maakten dagen van ruim 16 uur. Lange rijen om het restaurant in te komen tafels bleven soms een half uur bezet door vieze borden terwijl gasten al weg waren. Personeel liep zwaar zwetend rond onmenselijk dit moordende tempo. Je moet hier echt niet heen gaan als je geen kinderen hebt.
Gereisd met partner in december 2016

Super vakantie gehad!

S Veraart, 13-11-2016

Super leuke vakantie gehad begin oktober! Alles is netjes, personeel is vriendelijk en m.n. het animatieteam is fantastisch. Ze doen er leuke dingen en onze dochters (1 en 3) waren er helemaal weg van! In het animatieteam werken +_ 6 Nederlandse jongens en meisjes, wat het extra vertrouwd maakt en onze kinderen er niet bij weg te krijgen waren! Echt een aanrader dit hotel, dicht bij het strand en op en top gericht op kinderen!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Zeer prettig en bijzonder kindvriendelijk

T. Sanders, 16-9-2016

Een perfect ingespeeld animatieteam zorgde voor een onvergetelijke vakantie. Daarbij was het hotel op zich wat minder uitbundig, maar wel schoon en het eten goed, evenals de kamer T.o.v. de tour over het zuidelijk deel van Lanzarote, was die over het noordelijk deel minder.

Het was fijn, beide met elkaar te kunnen vergelijken. Een bijzonder eiland, een aanrader voor wie o.a. van vulkanisme houdt.

Gereisd met partner in mei 2016

Helemaal top!

A.S., 18-8-2016

In een woord geweldig, ligging super, mini stukje lopen naar het strand, eten top, lekker en gevarieerd niet zo'n vreetschuur,superzwembad met glijbanen altijd wel een bedje vrij, ruime schone kamer (bed te zacht, enige minpuntje), animatie, miniclub en shows superleuk, het is dat ik Lanzarote nu wel gezien heb anders ging ik zeker terug naar dit hotel.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zeer kindvriendelijk hotel

Familie Meurs, 4-7-2016

De kinderen hebben zeer genoten van deze vakantie. Elke avond na het eten spelen in 1 van de speeltuinen en daarna naar de mini disco, wat een feest voor de kindjes. Wij hebben geen gebruik gemaakt, van de mogelijkheid je kinderen een dagdeel te laten verblijven op de opvanglocaties in het hotel. Wij hadden via touroperator ( maar 200 euro ) een auto geboekt en toen heerlijk een week op pad geweest. De kinderen vonden de dierentuin met daarbij ook een waterpark geweldig, ook is er vlak naast het hotel een klein aquarium. Ook leuk is het om de cactus plantage te bezoeken.

Wij vonden het eten na een week erg eentonig worden, gelukkig zijn er veel heerlijke eettentjes in de buurt, waar je voor een kleine prijs heerlijk kan eten. Mocht je net als wij kleine kindjes hebben, vraag om een kamer beneden. Er is namelijk geen lift aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Super

Natas, 17-5-2016

Kort maar krachtig want meer is niet nodig. Superrrr

Top hotel!

Maartine, 8-5-2016

Ben hier met mijn zoon van 9 geweest van 23-30 april 2016. We verbleven op halfpension basis. Ik vond het eten heel goed, veel variatie en smakelijk, veel groenten en fruit en veel keus vlees of vis of vegetarisch, in buffetvorm, ruim voldoende, ook life cooking. Het dessert buffet was helemaal top, heerlijke taarten en ook 2x een chocolade fontein met vers fruit (en snoep). Nadeel in het restaurant vond ik dat het best veel lawaai is, erg veel (kleine) kinderen. Het restaurant ziet er wel leuk uit, niet zo'n grote lelijke zaal wat je vaak ziet, ook aantal tafels buiten.

Het hotel is helemaal gericht op kinderen en die zijn er dan ook heel veel, ook veel kleinere tot 5 jaar. Er is een babyclub, een miniclub en een juniorclub voor de wat oudere kinderen. Ook voor volwassenen is er entertainment ( bijv. Aqua zumba, sangria maken). Zonder kinderen zou ik hier niet heen gaan, of je moet heel erg van kinderen houden. Zwembad is voor kinderen erg leuk met de piratenboot met glijbanen. Er zijn ruim voldoende ligbedden. Het personeel is heel erg vriendelijk en beleefd en service gericht (we are here for you :-)). Wij vertrokken om 5 uur 's ochtends, toen kregen we een tasje mee met ontbijt. Strand is aan de overkant van het hotel. Winkelcentrum tegenover, daar is ook een hyperdino supermarkt. Er is ook een wat grotere en goedkopere Spar (hotel uit links en dan links de straat in). Appartement zelf goed, aparte best grote slaapkamer, badkamer prima maar beetje klein, keukentje in een kast (koelkast, magnetron, koffiezetapp. waterkoker en wat kopjes en borden en bestek) geen kookmogelijkheid, woonkamer en terras. Wij zaten op de 1e verdieping, volgens mij is begane grond terras het grootst en dan worden ze op de verdiepingen steeds kleiner (2e verdieping is het hoogste niveau). We hebben hier een hele fijne vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Een fijne locatie in meerdere opzichten.

MLJK, 1-5-2016

Fijne locatie want:

- kamers zijn ruim, schoon en modern

- personeel super vriendelijk

- zwembad heel mooi, verwarmde bad is erg fijn voor wie het snel koud heeft, ruim voldoende ligbedden, goed onderhouden en schoon

- buffetten zijn heel uitgebreid, genoeg variatie en erg smakelijk

- op loopafstand boulevard met winkeltjes en restaurantjes en het strand

- met een autootjes zijn er leuke uitstapjes te maken op het eiland

- rustig gelegen, dus geen last van geluidsoverlast

- animatie doet leuke dingen voor kinderen en volwassenen

- s avonds afwisselende shows, binnen dus geen last van qua geluid

Kortom, wij hebben er een erg fijne tijd gehad. Het weer was iets minder dan we gehoopt hadden en door de altijd harde wind, is iets warmere kleding (vestje en lange broek) handig om mee te nemen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel H10 Lanzarote Gardens bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Lanzarote Gardens in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Lanzarote Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Lanzarote Gardens scoort een 8.4 uit 10 op basis van 129 reviews.