Aparthotel BlueBay Lanzarote ***

Aparthotel BlueBay Lanzarote
BlueBay Lanzarote
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel BlueBay Lanzarote bij:

77 reviews over Aparthotel BlueBay Lanzarote in het Nederlands

Verschrikkelijkste vakantie van mijn leven!

Monique Clement, 1-12-2016

Wat een drama. T enige wat deze vakantie nog meer had kunnen verpesten was een vulkaanuitbarsting na drie redelijke rustige dagen in dit vervallen gat, besloten ze het zwembad te verbouwen, waardoor wij 4 dagen in een bouwput terecht kwamen. Van 8:00 tot 18:30 continue drillen, boren en shovels die langs ons zeer oncomfortabele zonnebed reden. Nog geen excuses kon eraf van het management, die vonden dat een dag in een nog vervallender zwempark tussen gillende kinderen wel een prima alternatief zou zijn. Het eten was eentonig, de douche zo lek als een mandje, de "sportfaciliteiten" uit het jaar 0 zo verrot dat je je best moet doen je nek niet te breken. Ik dacht dat dit soort vakanties alleen op tv voorkwamen, maar het is echt waar. Zelfs het paradijselijk Lanzarote kan in een hel veranderen als je bij Bluebay boekt. Nooit nooit nooit meer!!!
Gereisd met vrienden in november 2016

Nooit meer!!

Sabine, 21-8-2016

Eten niet lekker en niet gevarieerd saai en smaakloos!!

Zwembadwater te koud en niet schoon dreven vele zwarte vlokjes in, ook kwam de helft van de zwembadvloer los, vele losse tegeltjes,soms stond je op de betonnen vloer.

Activiteitenzaal te warm en geen airco! Daardoor daarna buiten te koud door harde wind dag en nacht!

Heel Engels onderlegd,maar twee Nederlandse stelletjes gezien, daardoor niet leuk voor de kinderen! 98% Engels.

Zeker niet meer als 3 sterren waard!

20 min lopen naar het centrum

Animatie redelijk

Personeel super vriendelijk!

Hotel was verder schoon

Goede kamer

Voor ons geen tweede keer Lanzarote in dit hotel en ook geen Lanzarote meer vanwege de vele wind windkracht 6, Tenerife bevalt ons dan veel beter, jammer!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie omgeving en super vriendelijk personeel

Ricardo & Lisa, 1-8-2016

Super lekker eten

Mooi hotel en erg vriendelijk personeel

Zwembad erg koud

Je moet al voor 08:00 aan het zwembad liggen anders heb je geen bedje met parasol

Te weinig parasols voor zo'n groot complex

Gereisd met partner in juli 2016

Prijs-kwaliteit top!

Talitha Thiels, 13-7-2016

Leuk hotel in rustige buurt, wel gemakkelijke busverbinding naar meer toeristische locaties. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel en heel taalvaardig: spreken perfect Engels. Animatieteam heel gedreven maar niet opdringerig: je bent niet 'verplicht' om mee te doen. Ontbijt heel Britsgezind, maar verder genoeg keuze. Avondeten zeker uitgebreid genoeg, geen hoogstaand culinaire keuken maar toch zeer lekker. Kamer proper en groot genoeg, maar poetsvrouwen mogen iets nauwkeuriger te werk gaan. Omgeving rond zwembad heel aangenaam maar zwembad zelf heeft een opknapbeurt nodig, er zijn wat losse tegels, je moet kijken waar je loopt. Prijs-kwaliteit zeker een do! Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in juli 2016

Aangenaam verblijf gehad.

Yves, 20-3-2016

Wij (mijn echtgenote, ikzelf en ons dochtertje van 6 jaar) hebben een zeer aangenaam verblijf gehad in hotel Bluebay. Zeer vriendelijk personeel. Lekker, uitgebreid en gevarieerd buffet. Zowel 's morgens, 's middags als 's avonds. Veel Engelsen in hotel. Hotel is echt wel toe aan een opknapbeurt. Zeker een likje verf kan geen kwaad. Appartement was proper. Bedden in slaapkamer waren goed. Het extra bed in de woonkamer was slecht. Hier lag je echt op de vering. Het zwembad is niet verwarmd, het water was 18 graden. Er was elke avond kinderdisco en animo (optredens) voor de volwassenen. Voor prijs/kwaliteit is dit zeker een aanrader. Wij zouden hier nog eens terugkomen.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

3de keer BlueBay en was opnieuw een fijne vakantie

Jess, 1-3-2016

Prijs/kwaliteit is nog steeds meer dan correct.

Deze keer alleen gereisd, verbleven van 21 t/m 28 februari 2016. Was een leuke verrassing van manlief voor mijn verjaardag.

Ik kan echt geen negatieve punten bedenken en ben nog steeds zeer tevreden over service, vriendelijkheid, behulpzaamheid, kamer en het restaurant.

Wanneer men voor de rust gaat, kan men de maanden juni-juli-augustus best vermijden, aangezien er dan veel jonge koppels met kleine kinderen verblijven.

Opnieuw Een Welgemeende Dankjewel aan al het personeel dat er steeds weer voor zorgt dat men niets tekort komt.

Ik ga zéker terug !

Tip: Geef het personeel van bar en restaurant eens een fooi. Je zal zien hoe erg men het waardeert. De lonen daar zijn echt ondermaats en een extraatje is meer dan welkom... zij werken écht hard voor hun boterham.

En tenslotte : geef hen een glimlach, een vriendelijk woord.

Het is inderdaad een all-in hotel, maar dit wil niet zeggen dat het personeel als een stukje vuil behandeld moet worden. Dit zijn ook gewoon mensen die hun beste best doen om het ons -toeristen- naar de zin te maken.

Gereisd alleenreizend in februari 2016

Zonder meer een goed en aangenaam hotel

Jess, 17-2-2016

Ik ben van mening dat je krijgt waarvoor je betaald.

Een fijn, kleinschalig hotel met zeer vriendelijk personeel. Weinig kleine kinderen, dus altijd rust. De kamers zijn redelijk basic wat aankleding betreft, maar zeer netjes en voorzien van alle comfort.

Het restaurant: vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ontbijt : verschillende soorten brood en beleg, eitjes, spek, koffiekoekjes, cake, zuivelproducten, enz...

Lunch en diner : Ruime buffetten die steeds goed aangevuld worden. Elke dag specialiteiten van het land en verschillende soorten vlees, vis, aardappelen-rijst-pasta, ruime keuze aan warme groenten. Verder een mooi koud buffet en desserten buffet en altijd lekker vers fruit.

Met andere woorden : gewoon goed en waar voor je geld.

Negatieve dingen zal men altijd te horen krijgen, dus :

Als je super-de-luxe verwacht, moet je daarvoor ook betalen.

Ik vertrek opnieuw op 21-02-2016 om voor de derde keer te genieten van het zalige klimaat, de rust en het meer dan oké verblijf in hotel Blue Bay.

See you soon, dear staff. On my way to relax en enjoy again !

Gereisd met partner in september 2015

Goede service, relaxte sfeer, gewoon goed

Leendert, 25-1-2016

Last minute geboekt, heerlijke week gehad. Bediening in bar, restaurant en terras supervriendelijk en snel. Kamers eenvoudig maar ok en lekker ruim. Eten gewoon goed en voldoende variatie in restaurant. Zwembad niet verwarmd maar dat was wel lekker om af te koelen. Bij zwembad voldoende bedjes en relaxte sfeer, makkelijk contact leggen met jong en oud zolang je Engels praat. Ook omgeving en stranden van Costa Teguise is erg fijn. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in januari 2016

Was goed

Marian, 12-1-2016

Wat achterstallig onderhoud

Ook wel wat sober zeker vd kerst-periode

Bij ons vertrek om 08.00 s'morgens konden we niet ontbijten

Wel was het kerstbuffet prima

Bedden bij het zwembad veel waten aan vervanging toe

Gereisd met vrienden in december 2015

Leuke ruime all-inclusive appartementen

ap2001, 3-8-2014

De appartementen zijn voornamelijk geconcentreerd rond het grote zwembad en kinderbad. In het algemeen is het vrij goed onderhouden. Er zijn enkele eetgelegenheden in nabijgelegen buurt. De stranden zijn op wandelafstand. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Om een tafel te krijgen in het (enige) restaurant wacht je netjes op je beurt maar die afhandeling gaat vrij snel.

De keuze in de maaltijden is ok maar voor vegetariërs vrij beperkt. Prijs/Kwaliteit is ok. Schoonmaak was er 6 dagen in de week maar er bleef wel eens stof liggen. 1x was zelfs de knuffel van onze dochter tussen de lakens blijven liggen en weggeraakt en hebben we zelf moeten zoeken tussen de vuile was om deze terug te krijgen. De animatie werd verzorgd door 3 animators. Animatrice Filippa was super en sprak goed Engels en Frans!! Het andere meisje sprak enkel Spaans. De leidinggevende van de animatie is een man en spreekt ook Engels en doet enkel de animatie voor volwassenen. Er was iedere dag minidisco.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel BlueBay Lanzarote in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel BlueBay Lanzarote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel BlueBay Lanzarote scoort een 7.69 uit 10 op basis van 77 reviews.