Hotel Beatriz Costa & Spa

de kamers zijn aan vernieuwing toe naar 20 jaar
Gereisd met partner in oktober 2017

fantastisch

anoniem, 19-9-2017

Een heerlijk hotel waar je met kleine kinderen ook prima naar toe kan gaan. Mooi hotel, ruime kamers, fijne bedden, vriendelijke mensen, heerlijk eten met veel variatie, leuke eetzaal (zeker het 2e gedeelte, heel sfeervol) entertainment tijdens het eten op een prettige manier, meerdere zwembaden, fijne en voldoende ligbedden.

Aandachtspunten:

- wat verder van het strand gelegen. Lopen goed te doen, ongeveer 15 minuten. Terug wel behoorlijk stijl. Dus wat zwaarder, zeker met kinderwagen.

- naar het strand rijdt wel een gratis bus in de ochtend 2x en 's middags nog een keer heen. Nadeel is dat de eerste bussen al weer bijtijds terug gaan en dan pas weer om 17,30 uur. Zou fijn zijn als er wat tussenin zit.

- het eten begint om 19.00 uur (vanwege tijdsverschil 20.00 uur Nederlandse tijd). Dat is met een klein kind wat (te) laat. Zou fijn zijn als het bijv om 18.30 uur zou starten.

Verder alleen maar positief. Zouden hier zo weer naar toe gaan.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Arantxa Álvarez Sánchez, Directora, 20-9-2017

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw ervaring over hotel Beatriz Costa en Spa ****.

Wat fijn dat u genoten heeft van uw vakantie hier in ons hotel! Dankuwel voor de vriendelijke woorden over ons personeel en onze faciliteiten.

We waarderen de genoemde aandachtspunten. Dit helpt ons namelijk om het hotel te blijven verbeteren!

Graag zien wij u nog eens terug in het zonnige Lanzarote.

Manageress

Top vakantie

Anne, 11-9-2017

Echt een aanrader! Dit hotel heeft een super groot zwembad en het eten is fantastisch! De kamers zijn heel groot en schoon. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam!
Gereisd met partner in september 2017
Arantxa Álvarez Sánchez, Directora, 12-9-2017

Geachte gast,

allereerst wil ik u bedanken voor het schrijven van uw ervaring in ons hotel!

Het is altijd een eer om tevreden reviews te lezen, vooral omdat dit laat zien dat we goed en op de juiste manier te werk gaan! We zijn daarom ook erg blij om te lezen dat Hotel Beatriz Costa & Spa**** voldoet aan uw verwachtingen.

Dankuwel voor de vriendelijke woorden over onze stafleden. We zijn meer dan blij om u te helpen met dat alles wat nodig is voor een onvergetelijke vakantie!

Graag zien wij u nog een keer terug op het zonnige eiland Lanzarote,

Manageress

Perfect!

Anoniem, 9-5-2017

Erg mooie zwembaden, eten was heerlijk iedere dag weer opnieuw. Kamers groot en modern /comfortabel/schoon!! Animatie erg leuk voor kinderen. Personeel erg vriendelijk ook in het restaurant en de bars. Guest relations erg behulpzaam en vriendelijk. Een geweldige vakantie gehad met mijn 2 meiden.

Het enige minpunt vond ik het eten bij de poolbar/restaurant, dat kan wat uitgebreider en sneller bijgevuld worden.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017
Arantxa Álvarez Sánchez, Directora, 10-5-2017

Geachte gast,

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van u verblijf en van onze faciliteiten.

We hopen u graag nog eens van dienst te kunnen zijn in de nabije toekomst op het zonnige eiland Lanzarote!

Hotel Beatriz Costa & Spa ****

Geweldig hotel met heerlijk zwembad en goed eten

N, 6-5-2017

Groot hotel met meerdere zwembaden. Prima eten. Entertainment is goed. Aardig personeel (ook zeer vriendelijke Nederlandse stagiaires aanwezig). Ruime schone kamer Met lekkere bedden.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017
Arantxa Álvarez Sánchez, Directora, 10-5-2017

Prachtige vakantie

Sylvie Martinez, 14-4-2017

Aanrader, net terug van een heerlijke vakantie in dit prachtige hotel. Vriendelijk personeel in zowel de bar als restaurant en spa. Iedere dag een ander thema voor het diner met ruim voldoende keuze en variatie. Heerlijk zwembad of gratis bus naar het strand.
Gereisd met vrienden in april 2017
Arantxa Álvarez Sánchez, Directora, 16-4-2017

Geachte gast,

Allereerst wil ik u bedanken voor het geven van uw mening over uw verblijf in ons hotel Beatriz Costa & Spa ****.

Hotel Beatriz Costa & Spa ****

Genoten van de zon, fietsen en het fijne hotel

Familie Cats, 24-3-2017

Het is een groot hotelcomplex. Wij vonden dat prima. Genoeg te doen. Je kunt er sporten, zowel binnen als op de boulevard. De transfer van en naar de luchthaven is maar 10 minuten en dat was fijn met onze 2 kleine kinderen. Genoeg vermaak voor onze zoon van 4. Eten van prima kwaliteit en elke dag genoeg keuze. Kamer is schoon. In het complex zijn een aantal souvenirshopjes. Wij hebben een fiets gehuurd om iets verderop te gaan winkelen. Voor onze zoon van 4 huurden we een skelter. Wij vonden het fijn dat er geen free wifi op de kamers was, maar alleen in de wifi zone. Dan kijk je ook niet de hele dag op je telefoon. 3 zwembaden: 1 kleine verwarmde voor kinderen, 1 koude en 1 grote verwarmde.

Wij zouden zo weer terug willen!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017
Arantxa Álvarez Sánchez, Directora, 26-3-2017

Geachte gast,

We vinden het jammer dat niet alle aspecten naar uw wens waren en hopen dit bij uw volgende verblijf te kunnen verbeteren.

goed leuk ruim hotel

S. D., 3-3-2017

De check in is pas om 15.00 uur 's middags. Als je vroeg aankomt kun je nog niet de kamer in. Het is een mooi ruim opgezet hotel met ruime kamers en grote badkamer. Elke dag wordt het goed schoon gemaakt en krijg je nieuwe handdoeken, als je die op de grond legt. Het hotel is rustig gelegen, je moet een kilometer lopen om bij winkeltjes en supermarkt te komen maar goed te doen. De medewerkers zijn over het algemeen heel vriendelijk en hebben veel Nederlandse stagiaires wat mij wel aansprak. Alleen het receptiepersoneel vond ik niet al te vriendelijk, terwijl je daar alles moest regelen.

Wij hadden half pension en je moest nog veel bijbetalen. Het kluisje op de kamer, de wifi op de kamer (alleen in de lobby gratis wifi), de handdoekenservice: de eerste keer is de wissel gratis de volgende keren moet je € 1,00 betalen per wissel of je moest je natte handdoek meenemen naar je kamer. Het eten was goed, warm en lekker. Verder bij het dinerbuffet hadden ze elke dag als extra een themabuffet, thais, europees, indisch. Het zwembad is groot, 3 baden, 1 kinderbad, 1 verwarmd en 1 onverwarmd bad.

Gereisd met partner in februari 2017
Arantxa Álvarez, Directora, 6-3-2017

Geweldig hotel!

Mel, 6-2-2017

Het hotel ziet er verzorgd uit met veel vriendelijke medewerkers. Naast het normale buffet kun je ook genieten van overheerlijke thema's zoals Sushi, Italiaans en meerdere. Het hotel staat ook bekend om zijn mooiste en grootste Spa van Lanzarote en dat klopt ook.

Dit hotel is zeker een aanrader! Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in januari 2017
Arantxa Álvarez, Directora, 13-2-2017

Geachte gast,

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten. We zijn blij om te lezen dat u ook heeft genoten van al onze andere faciliteiten.

beter dan verwacht ...

NiMa, 14-12-2016

positief : veel en lekker (warm) eten - zeer grote kamer en badkamer - uitzicht / balkon - schitterende wellness - ruime parking - mooie bar met avondanimatie - grote zwembaden (proper en 1 deel verwarmd) - service en vriendelijkheid personeel - top !

negatief : ganse complex is zeer mooi doch opfrissing (wellness, bar, kamers) is noodzakelijk. Alle stoelen en zetels (bar, restaurant) zijn dringend aan vervanging toe.

Gereisd met partner in november 2016
Arantxa Álvarez Sánchez, Directora, 5-9-2017

Geachte gast,

Allereerst wil ik u bedanken voor het geven van uw mening over uw verblijf in ons hotel Beatriz Costa & Spa **** .

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Met name het buffet en dat er een ruime keuze voor u was. Ik ben blij om te lezen dat u ook heeft genoten van al onze andere faciliteiten.

Voor nu, een warme groet vanuit Lanzarote!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Beatriz Costa & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beatriz Costa & Spa in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beatriz Costa & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beatriz Costa & Spa scoort een 8.51 uit 10 op basis van 40 reviews.