Beoordelingen Hotel Barceló Lanzarote****

Barceló Lanzarote****
129 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Barceló Lanzarote****
Avenida Del Mar 5, E-07006, Costa Teguise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barceló Lanzarote**** in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barceló Lanzarote**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Barceló Lanzarote scoort een 7,9 uit 10, op basis van 129 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barceló Lanzarote**** in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barceló Lanzarote****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Barceló Lanzarote**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 57 vakantiefoto's van Hotel Barceló Lanzarote**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Barceló Lanzarote**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lanzarote. Vergelijk Hotel Barceló Lanzarote**** met andere accommodaties in Costa Teguise.
Even geduld a.u.b.

8,1
8,2
8,6
6,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Mooi, schoon en zeer netjes hotel!"vertalen
Iris
6,0

1-4-2014 Begin maart 1 weekje in dit hotel verbleven. Mooie schone kamers, elke dag schone handdoeken en een schone kamer. Personeel is vriendelijk. Zwembad is erg koud,ondanks 1 zwembad verwarmd. Eten perfect!!! Wel zo'n beetje dezelfde dingen, maar genoeg keuze. Hele tafels vol en hele dag kan je wel iets eten/drinken. Leuke kinderclub met wel een leuk/ verwarmd zwembadje. In de directe omgeving is vrijwel niks te doen, geen/weinig winkeltjes e.d. of strand , er rijd wel een gratis busje naar het strand . Kortom....kwa hotel zou ik hier nog een keer naar toe gaan

met partner, Dec. 2013
"Goed Hotel"vertalen
Miranda
7,0

6-1-2014 Hotel Barcelo is zeker zijn sterren waard! Wij zijn hier 8 dagen geweest. Mooie, schone ruime kamer, goed bed, het eten in het restaurant was goed en gevarieerd, zowel bij het ontbijt, lunch en diner. Het eten bij de poolbar, is lekker als het net is aangevuld, als het er even staat, dan is het lauw of koud. Maar ook dit werd co!ntinue aangevuld. Super geregeld. Wij waren wel verbaast dat jezelf de sterke drank mocht pakken enz. Maar prima geregeld, als er iets op was werd het direct aangevuld. Bij het zwembad/ bij de poolbar kun je heerlijke koffie bestellen. Het plaatsje Costa Tequise is een aardig stukje lopen, maar wel heel leuk om te doen. Het plaatsje Costa Tequise is een heel leuk gezellig plaatsje. Het entertainment personeel was aardig, niet opdringerig, ook 's-avonds wisten een goed vermaak neer te zetten. Entertainment in de meeste hotels is vaak slecht, maar hier niet, hier is het goed voor klein en groot.AL het personeel van het hotel was even vriendelijk

met jonge kinderen, Juli 2013
"Super vakantie gehad!"vertalen
Christa
10,0

6-8-2013 Het enige nadeel is de liggen maar dat weet je van te voren. Taxi naar centrum kost max € 3.50 en er rijdt een gratis bus naar het strand en weer terug. Bus naar Puerto stopt voor de deur en doet er zo'n 50 minuten over. Taxi van Puerto naar hotel kost ongeveer 22 euro. Ligt aan de opstap plaats. Mensen zijn super lief en doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Ook animatie is top. Voor ieder wat wils en ook aan de kinderen wordt gedacht. In het hoogseizoen moet je wel om 7.00 uur je handdoek al op een bedje neerleggen anders heb je niks of achteraan. Met kleine kinderen die willen zwemmen niet heel handig. Vind het zeker een aanrader! Heel veel plezier voor de mensen die gaan!

met partner, Apr. 2013
"Groot en toch heel rustig!"vertalen
sneeuwman
8,0

26-4-2013 Mooi Hotel, de eerste dagen was het zoeken naar de kamer. Trappetje op of was het toch af? Alles lijkt op elkaar. Maar na 2 dagen heb je dat wel door. Het eten is over het algemeen vaak qua basis hetzelfde, echter wordt er life in een kookeiland iedere dag iets anders bereidt. Vis, kalkoen of vlees. Keuze zat. Het hotel ligt aan de rand van het dorp Costa Teguise maar er rijdt ieder uur een gratis pendelbus naar het centrum en ook weer terug. Het hotel ligt 200 meter van zee, echter het strand nodigt niet uit om op te gaan liggen. Bij het hotel zijn 3 zwembaden met heel veel ligbedjes en parasols. Het personeel is super vriendelijk. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en het is de bedoeling dat je meerdere dagen met de handdoeken doet. (maar een fooitje doet wonderen) Het recreatieteam is van een hoogniveau. Overdag doen ze allerlei activiteiten en 's avonds gaan ze los! Wij kregen een theatershow te zien. Alsof het profs zijn. Ik zal een filmpje toevoegen.

met partner, Mrt. 2013
"Geweldig"vertalen
Maaike

10-4-2013 Wij zijn net terug van hotel Barcelo
We hebben het geweldig gehad zeer goed eten en vriendelijk personeel
Hebben vaker in een 4 sterren hotel gezeten maar dit was echt top
Kamers elke dag schoon gemaakt en hele grote handdoeken voor douchen
Ligging is rustig maar daar kwamen we ook voor
Auto huren naast hotel is ook prima
Komen zeker terug als we de kans krijgen
Bedankt Barcelo
Willem en Maaike

met jonge kinderen, 2013
"Tophotel"vertalen
henk
9,0

27-3-2013 geweldige vakantie gehad op barcelo, iets rustig gelegen, maar mooi wandelen via de boulevard prachtig aangelegd, half uur, heerlijk eten, voor ieder wat wils, super all incl drankjes, zelf tappen inschenken, buiten bij de prachtige pool, ook heerlijke snacks, snachts mooi rustig slapen, hadden mooie kamer met uitzicht op zwembad, leuk klein centrum,heb veel hotels gehad, maar deze in de top 3. super. ook voor de kids.

met jonge kinderen, Mrt. 2013
"Prachtig hotel"vertalen
fam smetsers
9,0

25-3-2013 Wij, gezin van 3 zijn hier vorige week 1 week verbleven. We hadden een upgrade van een family room naar een superior family room. Prachtige kamer, groot balkon uitzicht op zee, flatscreen, stortdouche. Het hotel wordt goed schoon gehouden en de tuinen idem. Het personeel was erg vriendelijk en de all inclusive formule werkt super. Natuurlijk is er bij het eten wel eens iets lauw maar wat wil je met zoveel gasten? De gratis shuttle bus naar het strand werkt goed en op tijd. Wel een stevige wind maar isniet hinderlijk. Strandbefjes te huur voor 10 euro per 2 en parasol. Wij hebben het super naar ons zin gehad, gaan zeker nog s terug.

met partner, Mrt. 2013
"Goede middenklasser"vertalen
Lynda
6,0

16-3-2013 Gedateerd hotel, deels gerenoveerd. Onze kamer was oud; op de echt afgeleefde badkamer na geen probleem. Resort wordt heel goed schoongehouden. Kamers ook elke dag keurig. Om de dag schone handdoeken. Bedden zijn goed en twee keer in een week verschoond; eten redelijk/ lekker en voldoende keus. Bediening in het restaurant bijna allemaal kortaf door onderbezetting. Restaurant beneden en redelijk gezellig. Jammer dat je niet buiten kon eten. Snacks bij het zwembad uitgezonderd. Personeel wisselend; de een is zeer vriendelijk en behulpzaam, de ander is nors. Omgeving van het hotel is niet echt bijzonder. Is een half uurtje lopen naar Costa Tequise. Dit kan via een leuk boulevardje.
Hotel is m.i. geen 4, maar 3 sterren waard. Desalniettemin goede prijs/ kwaliteit verhouding. Leuk voor een weekje zon in de winter.

Feb. 2013
"Redelijk hotel, geen culinair walhalla"vertalen
bobgrol
4,0
7,0

22-7-2013 we waren er in februari 2013 en hadden onze kamer bij de wellness, dus met een steile helling naar boven. In ons gezelschap 1 persoon met rolstoel en dat was handig geweest als de folder dit had vermeld. Ontbijt is prima, lunch en diner leken elke dag slechter te worden. Weinig smaak, veel van het zelfde en de kwaliteit van de all inclusive wijnen waren bedenkelijk. Het personeel doet echt hun best om het naar de zin te maken. De kamers en bedden zijn overigens prima. Wellness center is professioneel en kun je goede prijsafspraken maken. De hotelorganisatie is echter niet in orde en hebben we meegemaakt dat de additioneel (en betaald) te bestellen betere wijnen vaak op waren dan wel dat de witte wijn niet gekoeld was. Voor ons geen herhaling hier.

met vrienden, Sept. 2012
"Fijn hotel"vertalen
Nina
9,0

15-9-2012 Wij hadden de gerenoveerde kamers, ze waren erg groot en schoon.
Eten was goed, ruime keuzes voor iedereen.
In de buurt heb je niet zoveel daardoor is een auto huren wel erg handig.
Met de bus van het hotel kan je ieder uurt gratis naar het strand of naar het kleine centrum van Costa teguise.
Iedere avond is er een animatieteam leuk voor iedereen!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?