Hotel Paradores de Santo Domingo de la Calzada

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Paradores de Santo Domingo de la Calzada bij :

1 review over Hotel Paradores de Santo Domingo de la Calzada in het Nederlands

Magda, 30-7-2007

De Parador is daar wel gekend als een van de beste hotels. Ik heb geen idee hoe de kamers er uitzien want ik heb daar alleen maar een ontbijt genomen. Wat ik wel kan vermelden is dat de inkomhal, het salon en het restaurant wel heel mooi zijn, ze zijn heel mooi gedecoreerd en stralen een enorme rust uit.
Gereisd met vrienden in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradores de Santo Domingo de la Calzada in Santo Domingo de la Calzada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradores de Santo Domingo de la Calzada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paradores de Santo Domingo de la Calzada scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.