Bungalow Recidencia Las Norias ***

Recidencia Las Norias

6 reviews over Bungalow Recidencia Las Norias in het Nederlands

Geweldig

Jana, 5-7-2017

Centrale, rustige ligging, aardige en behulpzame hostesses, ruim appartement.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldige accommodatie, zeker aan te bevelen

Img van der Werff, 3-12-2014

We hadden een geweldige week, het appartement voldeed zeker aan de verwachtingen, het zwembad was verwarmd wat zeker nodig is in november. De ligging is mooi centraal en qua klimaat op een fijne hoogte.

Het personeel was bijzonder vriendelijk en bekwaam, ze spraken zelfs Nederlands.

Gereisd met partner in januari 2014

Mooi uitzicht

Brouwer, 24-11-2014

We hadden een bungalow op het nieuwe gedeelte van Recidencia las Norias. Mooi uitzicht op de oceaan en iedere avond genieten van de ondergaande zon. We hebben er heerlijke dag gehad.

We hebben een paar opmerkingen: 1: Omdat er geen tralies voor het slaapkamerraam waren moesten we de ramen altijd dicht houden, hierdoor was het 's nachts erg warm. 2: Het is gebruikelijk dat het toiletpapier in een emmertje wordt gedaan. Op zich niet erg, maar het toiletemmertje werd slechts om de dag verschoont, dat is bij warm weer te weinig.

Gereisd met partner in oktober 2014

Uitstekende appartementen

els jonker, 13-11-2013

Prima appartementen zeer rustig en zeer verzorgd.

Wel last van vliegen maar dat zit over het hele eiland.

Heerlijke zwembaden en prachtige tuinen. Mooi uitzicht over zee.

Gereisd met partner in november 2013

Zeer verzorgde appartementen in rustige omgeving

David en Lydia, 22-8-2013

De appartementen zijn erg ruim, netjes ingericht en verzorgd. Op het terras staan zowel een tafel met twee stoelen als twee zonnebedjes. Het complex (20 app.) heeft 2 zwembaden. De receptie is niet altijd bemand, maar de receptioniste is altijd telefonisch bereikbaar. De omgeving is erg rustig, het ligt midden tussen de bananenplantages. Je hebt hier echt een auto nodig om boodschappen te doen of om uit eten te gaan. Er is een winkeltje in de buurt (ca. 1 km) maar je moet om er te komen langs een drukke weg lopen. Binnen 10 (auto)minuten bereik je Puerto Naos of Los Aridane, waar diverse supermarkten en restaurantjes te vinden zijn. De prijzen zijn veel lager dan dat wij in NL gewend zijn. Wij hebben het hier heerlijk gehad, het enige dat wij misten was airco of een ventilator, dan had ik een 9 als beoordeling gegeven.
Gereisd met partner in augustus 2013

aanrader!

J. Barendse, 31-3-2010

De bungalow was mooi en schoon. De badkamer was netjes betegeld en een heerlijke douche met altijd warm water. Slaapkamer met inloopkast en beden waren lang genoeg (mijn man is 1,95 en paste makkelijk). Voor onze baby van 8 maanden was een campingbedje en kinderstoel aanwezig (ter plekke gevraagd). Paar x per week verschoning van handdoeken en schoonmaken van bungalow. In keuken was alle benodige inventaris aanwezig. 2 pitten is niet veel, maar werkt prima. Op TV alleen maar Spaanse en Duitse zenders. Geen Engels of Nederlands. Dat zou verbeterd kunnen worden, maar ach, TV is niet zo belangrijk. Beide zwembaden en klein baby badje kan verwarmd worden, maar verwarming was stuk toen wij er waren.. Op loopafstand 3 restaurantjes met lekker eten. Puerto Naos is op ca. 4 km. en daar is alles te krijgen (horeca, fietsenverhuur, supermarkt enz) en kleine gezellige boulevard. Auto is voor Las Norias wel nodig. Bij appartement trouwens 's-ochtends een verse broodje service! Kortom een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Recidencia Las Norias bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Recidencia Las Norias in Todoque, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Recidencia Las Norias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Recidencia Las Norias scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.