7,8

5 reviews over Bungalow Las Flores Casita in het Nederlands

Patrick, 2-1-2008

Kest 2007.

Prima basic vakantiehuisje. Je hebt goed de ruimte buiten te ontbijten in de ochtendzon. Mooi onderhouden tuin en zwembad. Keuken uitrusting is voldoende om eenvoudige dingen te koken, maar de uitrusing + verlichting staat niet toe wat speciaals te maken. Bedden in slaapkamer zijn goed, het extra bedje voor onze dochter van 6 was een slaapbank, waar ze goed op heeft geslapen. Mooi uitzicht op de oceaan, met zicth op de ondergaande zon! De lokatie is centraal, met de auto is alles snel te bereiken op dit kleine eiland. Vanuit het huisje een wandeling maken kan alleen over het alsfalt langs de weg, er is geen voetpad. De schoonmaakster / beheerster is aardig en behulpzaam.

Gereisd anders in december 2007

Patrick, 2-1-2008

Leuke huisjes in vrolijke kleuren. Aardige schoonmaakster/beheerster. Onze dochter van 6 kon zelf lekker rondscharrelen zonder zorgen over de veiligheid. Je hoort het verkeer van de doorgaande weg, maar als Amsterdammers storen wij ons daar niet aan. De huisjes zijn basic en schoon. Wel wat gehorig, maar over het algemeen zul je denk ik op La Palma geen luidruchtige mensen aantreffen. De keukenuitrusting nodigt niet uit tot zelf koken, zeg ik als kook liefhebber. Todoque is een prima lokatie, vanwaar de strandjes van PortoNaos en Tazacorte in 5 tot 10 minuten zijn te bereiken per auto. Wandellokaties in de bergen zijn ook binnen handbereik. Vanuit het appartament wandelen kan alleen als je het niet erg vind de eerste paar km langs de weg te lopen. Let wel: hier zijn geen voetpaden, je loopt op het asfalt. Alle wegen gaan of omhoog, of omlaag. Geen weg is vlak.
    Gereisd anders in januari 2008

J. Peeters, 15-10-2007

Goede ligging centraal op het eiland strand winkels, restaurants en wandelmogelijkheden zeer goed te bereiken. prettige tuin.

Met twee volwassenen en een baby al zeer krap. Slechte bedden, inadequate inrichting van de keuken, te weinig keukengerei servies etc. Te weinig verlichting; ook nog veel verlichting stuk.

Gereisd anders in oktober 2007

Marnix, 15-2-2006

Zomer 2005;

Wij kozen voor het vrijstaande huisje. De drie geschakelde huisjes waren niet verhuurd dus we waren de enige en konden, bij wijze van spreken, in onze blote kont bij het privé zwembad liggen.

Huisje is eenvoudig net als keuken / sanitair. Matrassen enorm slecht. We mochten gebruik maken van een wasmashine en dat was prettig. Zonder auto kun je niet veel dus huurauto zeker aan te raden!

Op een gegeven moment lagen er overdag allerlei spaanstalige mensen (kennisen en vrienden van beheerster) bij het zwembad en werd het 'snachts ook steeds onrustiger. Beklag bij beheerster haalde eigenlijk niet zo veel uit.

Omdat er geen andere boekingen waren verhuurde de beheerster aan allerlei doorreizend publiek dat het minder nauw nam met "normen en waarden". Dat was het enige minpuntje en verder moet je van de huisjes niks verwachten, het is gewoon redelijhk primitief.....

Gereisd anders in februari 2006

Marieke, 4-1-2005

Leuke appartementen, rustig, lekker kleinschalig en met een auto een prima uitvalbasis voor excursies
        Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Las Flores Casita in Todoque, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Las Flores Casita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Las Flores Casita scoort een 7.8 uit 10 op basis van 5 reviews.