8,2

5 reviews over Vakantiehuis La Portada in het Nederlands

zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Wim Maassen, 17-8-2008

Geweldig huisje, van alle gemakken voorzien. Het enige dat we misten was een echt goede braadpan, die we in Los Llanos gekocht hebben! Zeer centraal gelegen aan rustig weggetje, erg rustig, alleen midden in de nacht soms wat overlast van honden, maar dat hoort bij het platteland! Echter, zonder auto kun je hier niets.

Waren er drie weken en hebben iedere dag genoten. La Palma is een schitterend eiland, dat we per auto helemaal verkend hebben (alle "gele" weggetjes van de autokaart gereden, prachtig.

Gereisd met partner in juli 2008

Kick Bergsma, 24-2-2008

Fijn e bungalow. Prima gelegen Je kunt er de hele dag in de zon zitten of in de schaduw, wat je maar wil. Mooi zicht op de zonsaonergan in de oceaan. Prima uitgangspunt voor wandelingen.

De twee banken in de kamer zijn toe aan betere kussens.

Gereisd met partner in februari 2008

J.B.T de Weme, 29-11-2007

mooi gelegen casita.prachtig uitzicht over de oceaan.inrichting ruim voldoende.Gelegen aan wandelroute daardoor mooi uitgangspunt voor diverse wandelingen .We waren er twee weken in januari 2007 en hadden alleen zon.We hebben het weer gehuurd voor twee weken in januari 2008.
Gereisd met partner in januari 2007

Johanna, 10-4-2006

Lief huisje, beetje aan de rafelrand van S. Teodoro, in tegenstelling tot de brochure, okergeel geschilderd met zwarte hoekstenen. Verzorgde tuin, die je vanzelf gaat mééverzorgen. Prima basis om La Palma te leren kennen, auto is echt nodig. Leuke plek om 's avonds thuis te komen om te genieten van de mooiste zonsondergangen boven zee. Inrichting vonden wij goed, schoon en netjes, van alles voldoende aanwezig. Keuken goed voorzien. Wij hebben nauwelijks buiten de deur gegeten.

Laatste helft november 2005: vanuit de bergen dreigende wolken, maar altijd scheen bij ons de zon. La Palma: prachtig wandeleiland, Casita La Portada: voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in april 2006

Lamme, 27-2-2006

Bedden waren niet zo goed, zachte bedden niet comfortabel.. Voor de rest prima alleen de keukenuitrusting mag verbeterd. (pannen e.d.)
      Gereisd anders in februari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis La Portada*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Portada in Todoque, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Portada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Portada scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.