7 reviews over Bungalow Los Verodes in het Nederlands

MK, 16-5-2008

Wij hebben in mei 2007 hier een heerlijke vakantie van twee weken doorgebracht. Het huisje vonden wij erg schattig en bevond zich op een schitterende lokatie, al was het niet echt luxe (soms lauw dochewater en krakende bedden). Dat wij het huisje moesten 'delen', daar hebben wij ons niet aan gestoord(misschien komt dit door onze 'camping-achtergrond/mentaliteit'). Zwembadje was heerlijk.

De bazin en haar helper waren erg vriendelijk en wij voelden ons zeer welkom in het huisje, waar de bananen op ons lagen te wachten toen wij aankwamen. Samen met mijn partner, de rode huiskat (die wij Archibald noemden) hebben we het erg gezellig gehad. Eigengevangen visBBQ gehouden op het terras, 's avonds laat naar de sterren gekeken, borreltjes gedronken met het stel (geen bekenden) van het andere huisje.

Uiteindelijk moet je toch zelf je vakantie 'maken'.

Tip: bij het dorpscafe 'La Punta' kun je een eenvoudige maar prima maaltijd nuttigen voor € 7,-.

Gereisd met partner in mei 2007

fam van der mark, 12-5-2008

prima accomaodatie huisjes zijn eenvoudig ingricht een kleine modernisering is gewenst huisjes liggen in ruime tuin en qua privacy inderdaad aan te bevelen om met familie of een bevriend stel te gaan (je hebt dan 100% privacy) bedden kraken enorm ruimte om de huisjes heen prima geweldige rust en prachtige zonsondergang vriendelijke eigenaresse (die wat hulp krijgt van en cubaase neef) zij spreek voornamelijk spaans met een enkel woord engels zeer gastvrij wij kregen enorm veel fruit (voornamelijk bananen) prima huisjes voor een korte vakantie op het werkelijk prachtige (groene) eiland la palma
Gereisd met vrienden in mei 2008

H. Hock, 21-10-2007

Service van ons reisbureau was goed, maar bij het huisje niemand gezien. De andere bungalow was mooier, groter en voor hetzelfde geld.
Gereisd met partner in oktober 2007

T.Bakker, 6-1-2007

HEEL klein huisje; nauwelijks warm water (EEN boiler met zonnecollector voor beide huisjes); bedden hard, kort en krakend;

Zwembadje o.k. ; terrasje lekker.

Gereisd anders in januari 2007

Caranda, 28-11-2006

Inderdaad, niet geschikt voor 2 voor elkaar onbekende stellen, alleen al vanwege de lange smalle oprit voor de auto's en de privacy. Bovendien heeft de ene casita het zwembad en de andere de bbq en ligt de ingang voor de voorste casita. Casita's zijn ondergebracht in 1 lang gebouw. Tuin en omgeving zijn prachtig en rustig, ligt aan een steile weg midden tussen de bananenplantages. Supermarktje op 400 meter, niet lopend te doen tenzij je in bent voor een stevige klimpartij vanwege de steile weg.

Casita en gebruiksvoorwerpen waren niet erg schoon, inrichting sobertjes , krappe 5. Veel wormen op het terras, wrs. tijd van het jaar.

De rode poes lijkt bij de Casita te horen, erg lief en aanhankelijk. Heeft eten en knuffels gekregen maar was duidelijk gewend naar binnen te mogen in de casita wat vanwege mijn kattenallergie lastig werd en de deur echt dicht moest blijven, ook overdag. Nam genoegen met een kussentje buiten,

Gereisd met partner in november 2006

jildou, 14-6-2006

Een fantastische plek, als je met familie of (een ander stel) vrienden op vakantie gaat! Ieder z'n eigen casita en samen gebruik maken van de barbecue ('hoort' bij de achterste casita), het geweldige uitzicht vanaf het stenen terras (bij de achterste casita) het zwembad ('hoort' bij de voorste casita) en de prettige veranda (van de voorste casita).

Mocht je hier belanden met een onbekenden in de andere casita, dan is het volgens ons al veel minder leuk, omdat je nogal inlevert op je privacy.

Eigenaar zorgt voor een kraakhelder zwembad en verzorgt de tuin en de grote hoeveelheden potplanten. Uitzicht over de bananentoppen naar de oceaan en ... wat een rust!

Als je besluit je intrek te nemen, wil je dan een beetje voor de rode knuffelzwerfpoes zorgen? Droge kattenbrokjes bijvoorbeeld...

Gereisd anders in juni 2006

Rob en Lydia, 12-4-2004

Heel idyllisch en rustig gelegen. Twee huisjes met achterkant tegen elkaar gebouwd, en omdat wij de enigen waren was het heel 'privé'.
      Gereisd anders in april 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Los Verodes in Tijarafe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Los Verodes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Los Verodes scoort een 7 uit 10 op basis van 7 reviews.