Hotel Jofisa Casitas Tijarafe

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Jofisa Casitas Tijarafe bij :

1 review over Hotel Jofisa Casitas Tijarafe in het Nederlands

Nora van Liempd, 21-2-2008

Wij waren in maart 2006 hier 1 week in

Casa El Laurel. Het ligt tegen de wand van de Caldera aangebouwd. Kijk je op je balkon naar links dan kijk je de krater in kijk je naar rechts zie je de zee. Wij hadden een zalig voorjaarszonnetje met schitterende zonsopkomsten over de rand van de berg en mooie schaduwspelingen tegen de bergwanden. Het uitzicht verveelde nooit. In november 2005 is het zwembadje gebouwd. Waar wij dus heelijk van konden genieten koud maar o, zo lekker. Echt iets om terug te keren.

Gereisd met partner in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jofisa Casitas Tijarafe in Tijarafe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jofisa Casitas Tijarafe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jofisa Casitas Tijarafe scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.