1 review over Vakantiehuis Casa Limon in het Nederlands

Lekker plekje om met z'n tweeën te relaxen

Specie, 25-6-2014

Het is al even geleden dat ik hier was, dus ik durf niet te veel te zeggen over de kwaliteit van de locatie. Op het moment dat wij daar waren, was het wel ok, maar het bad in de badkamer was lek en de bedden waren ook niet zo geweldig. Het is wel héérlijk rustig gelegen met een prachtige tuin vol fruitbomen en uitzicht over de zee. Erg genoten van de privé barbecueplaats en 's nachts op onze rug op het dak gelegen om naar de schitterende sterrenhemel te kijken.

Het is een mooie uitvalsbasis om het eiland te verkennen, maar in de directe omgeving waren geen winkels, dus je moet wel op pad met de auto om aan je eten te komen (ook als je zelf kookt). De omgeving is wel prachtig, dus het was een genot om naar het volgende dorp te 'moeten' rijden om inkopen te doen in het miniwinkeltje.

De eigenaar was een heel vriendelijke en behulpzame man.

Gereisd met partner in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Limon in Tijarafe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Limon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Limon scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.