Appartement Playa Vista **

Appartement Playa Vista
Playa Vista

1 review over Appartement Playa Vista in het Nederlands

Majel, 19-4-2007

Mooi nieuw appartement, met een moderne keuken. Het geheel heeft een frisse uitstraling. Er is een ruim balkon met mooi uitzicht en een aardig dakterras, alleen het zwembad waar je tegen aankijkt, is van de buren. Tja, je kan niet alles hebben en zij hadden kleinere balkons.

Het ligt centraal. Alles is vlakbij.

Alleen jammer dat ze toen wij er waren net met allerlei wegwerkzaamheden bezig waren. Maar dat had ook weer wat, was leuk om naar te kijken hoe dat werd aangepakt.

Eén minpuntje, in de 15 dagen dat wij er waren, is het appartement niet schoongemaakt. WC-papier moesten we zelf aanvullen en het afval zelf wegbrengen. Wel werden de bedden verschoond en de handdoeken regelmatig gewisseld.

Al met al zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Playa Vista in Tazacorte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Playa Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Playa Vista scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.