Appartement Luz y Mar **

7,1

11 reviews over Appartement Luz y Mar in het Nederlands

prima plek voor ons

fam akse wildervank, 19-7-2009

dit is helemaal ons plekje ,komen er vaak. Voor onze wandelingen een goede uitvals basis, je woont er tussen de eilandbewoners, gemoedelijke sfeer , rust en ruimte.je voelt je er thuis. puert de tazacorte .... Top. we zijn er in mei 2 weken geweest, en gaan half september weer.
Gereisd met partner in mei 2009

Niet voor kinderen, rumoerig in de ochtend

ben stern, 2-6-2009

De locatie is een perfecte uitvalsplaats voor wandelingen op het eiland. Redelijk centraal gelegen gezien het beperkte wegennet. Met een van de weinige stranden.
Gereisd met partner in maart 2007

R.A.G. de Jong, 2-3-2008

Uitstekend appartement met een perfecte ligging en met eigenlijk maar één nadeel dat heel makkelijk verholpen zou kunnen worden, het meubilair:

1. Geen eettafel en daarbij bruikbare stoelen aanwezig;

2. Kunststof stoelen op balkon zitten zeer ongemakkelijk;

3. Bank binnen zit zeer ongemakkelijk.

Gereisd met partner in februari 2008

Fridi, 14-2-2008

We komen er al jaren, de appartementen zijn klein en niet uitgebreid geoutlilleerd. Maar wij komen er graag, goede uitvalsbasis voor wandelingen en aan de zonzijde van het eiland. Pal aan het strand, de bakker met internet, supermarktje, drogist restaurantjes vlakbij en vooral de Italiaan bij de haven is een uitstekend restaurant, Verse Vis!
Gereisd met vrienden in november 2007

F. Gijswijt, 22-1-2008

Nadrukkelijk aanwezig: airco's van de winkels onder het appartement, m.n. 's nachts.

Bank en stoel en bed slecht van kwaliteit.

Gezellige ligging aan het "dorpsplein".

Gereisd met partner in januari 2008

M. den Brok, 26-11-2007

positief: centraal gelegen in Puerto Tazacorte, regelmatig schoongemaakt en nieuwe handdoeken

ter verbetering: matrassen!

Water in het zwembad! Tijdens ons verblijf was het zwembad leeg, dit was al doorgegeven aan Touroperators, maar helaas is die informatie niet bij ons terechtgekomen. Wel netjes dat we van touroperator hiervoor een vergoeding hebben gehad

Gereisd met vrienden in november 2007

carolien, 1-4-2007

prima plek om te zijn Tazacorte, appartement is erg klein om er met drie personen te verblijven er zijn bv maar twee krukken bij de eetbar.in de periode dat wij er waren werd er aan de weggewerkt waardoor veel geluids overlast, gelukkig kregen we van de reisorganisatie een ander appartement aangeboden.
    Gereisd anders in april 2007

DenS, 6-5-2006

De ligging van het appartement is prima: naast een supermarkt, bij restaurants, 20 stappen van het strand en vlakbij het begin van een lange wandelroute.

Een jaar later zijn de bedden niet verbeterd, maar met de extra dekens hoef je de spiralen in bed niet meer te voelen.

Het enige echte nadeel vonden wij de herrie op straat: getoeter, geschreeuw, veel inparkerende auto's, maar zo krijg je wel een goed beeld van de locale cultuur.

Wij vonden in het appartement geen basisdingen als theedoeken, vaatdoeken, afwasmiddel en een spons. Even was het voor ons onduidelijk waar we ons afval moesten zetten, maar de schoonmaakster zei ons dat dat naast de prullenbak op straat gezet kan worden.

Verder zijn we het eens met de andere beoordelingen.

Gereisd met partner in mei 2006

Wendy, 18-5-2005

Een leuk appartement, heel centraal in het dorpje aan de boulevard en vlakbij het strand. Wel een beetje lawaaierig met veel straatgeluiden en ook binnenshuis erg gehorig.

Ook ideaal gelegen voor uitstapjes naar alle andere plaatsen op het eiland.

Het zwembad op het dak is klein, maar heerlijk om 's avonds na je wandeling even lekker te relaxen.

Ach, en de bedden vielen best mee, hoewel lange mensen er waarschijnlijk met hun voeten uit zullen steken :).

Je krijgt overigens als je aankomt én halverwege de week 4 schone handdoeken per appartement.

Gereisd anders in mei 2005

Erik, 8-6-2004

Prima appartement. Dicht bij strand en zee en je kunt de auto voor de deur kwijt. Bedden waren inderdaad niet optimaal...

Puerto de T. heeft een aantal zeer goede restaurants en kan als uitvalsbasis dienen voor mooie wandelingen (klim naar boven, prachtig!).

La Palma is een heerlijk eiland, wars van massa toerisme. Tock kun je er heerlijk eten en drinken en er is voldoende te beleven. Een echte aanrader!!!

Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Luz y Mar in Tazacorte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Luz y Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Luz y Mar scoort een 7.08 uit 10 op basis van 13 reviews.